Is nog niet duidelijk, maar voorlopig is ie wel uitstekend 2-benigquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef Suijk het volgende:
Is Glenn meer een harde Italiaanse verdediger of een gracieuze Hollandse aanvaller?
Dat moet je er in houden inderdaad. Kunnen ze bij Ajax ook altijd gebruiken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk, maar voorlopig is ie wel uitstekend 2-benig
Dat niveau kan onze ongeboren spruit al aan ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Carmen al de eerste potjes heeft meegespeeld met De Prutsers. Dat 'niveau' kan ze dan ook makkelijk aan natuurlijk.
eindelijk een opvolger voor Ruud Heusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Een spits is altijd het meest gewild, of een goede centrale aanvallende middenvelder (Zidane, Nedved, Baggio, Maradona) maar als je een goeie links-back bent, dan ben je wel zeker van een basisplek, daar wordt nooit snel mee gewisseld (zie een Maldini).
Dus Feyenoord moet nog ff wachten op DE oplossing
aha hij weet dus al wat het spel van Ebdon inhoudquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef Againzender het volgende:
Hm, weinig foto's van Axel met voetbalWaarschijnlijk ben ik dan te druk met andere dingen
Andere sporten dan maar.
Snooker: O'Sullivan - Ebdon bleek niet boeiend
[[url=http://xs69.xs.to/pics/06086/img10309hc.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En ondanks twee schermen bleek mijn telefoon toch interessanter dan de winterspelen
[[url=http://xs68.xs.to/pics/06074/DSC00043.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
We houden u op de hoogte
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
De kenners weten wel wat Glenn hier bekijkt
nee, de kant van de kauwgumreclamequote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef DIGGER het volgende:
Nice. Maud gaat dus de zwemkant op?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Maud druk bezig met haar eerste trainingen om Inge de Bruijn op te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |