Cocu zal vast wel meerdere huizen hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Eilanden het volgende:
Er was net iets bij SBS6 over Cocu en het verkopen van zijn huis en dat men afvroeg waarom hij het verkoopt en wat zijn plannen zijn, temeer omdat hij nog een contract heeft voor een jaar.... Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig, omdat mijn vriendin hem vorige week bij de Amerikaanse ambassade zag ... wat is Cocu van plan?
Misschien een huis in de States .. dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cocu zal vast wel meerdere huizen hebben.
Al mag ie van mij natuurlijk zo snel mogelijk optieven van de Nederlandse velden.
http://www.weather.com/ou(...)THXX0002?from=searchquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf volgende week zondag zit ik 3 weken aan het Thaise bier.
Cool, ga je een rondreis maken daar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Thaise jongetjes zijn wel goedkoop ook, heb ik begrepen, maar pas je wel op voor SOA's?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Er was geen regen over voor ons stadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |