fogel, volgens mij staan jullie (met namen dus) wel ergens in een lijstje. erg mooie foto's trouwens, en wat lijken ze op elkaar! ik dacht toen ik ze eerst zag meteen 'dat lijkt me wel een een-eiïge tweeling, maar als het een jongen en een meisje zijn dan kan dat niet eens natuurlijk.
![]()
maar 't zijn schatjes!
![]()
verder heb ik zooo ontzettend veel leuke foto's gezien weer hier. prachtig!
wouter lijkt inderdaad wel minstens 10 ofzo, wat een boom!
joep
![]()
hier moest papa z'n aardbeien ook delen hoor.
![]()
die met die stokken in 't vorige topic vond ik ook schitterend. net of hij al kilometers zelf loopt. (of is dat ook zo?
![]()
)
moussy, ik vind cas ook heel veel op je lijken. behalve dan dat blonde, alhoewel, dat had jij vroeger ook dacht ik? heerlijke vent is 't!
bar, wat zag ik ook een prachtige foto's van thijs voorbijkomen. die als indiaan, hartbrekend lief.
![]()
en dat je overeenkomsten ziet met cas kan ik me wel voorstellen.
melonovy, jouw foto-update was ook weer zeer de moeite waard, wat leuk om ze zo samen bezig te zien. en yoram op die stoel, oef!
samara op 't strand ook prachtig.
en isa ook al van die mooie strandfoto's, wat een lief poppetje is 't sjeen!
en jolie in de efteling
![]()
wat leuk dat christan & emma gemeet hebben. ze staan er allebei weer om op te vreten op. en die arme poes.
sterre met haar prachtige bos haren, wat een model is 't! en die foto's van haar met tristan samen: erg lief.
![]()
om noah met die oranje bril moest ik ontzettend lachen.
en martineke, maxim met z'n broertje, wat lief! mij vallen de verschillen nu ook veel meer op.
kozakken, wat is jonne ineens groot geworden.
jordy bij dat fonteintje.. schattig!
![]()
merlijn, die zitzak is op de groei gekocht zo te zien.