quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef Sugar het volgende:
Ohhhh, wat is demi leuk!![]()
Vorige week gingen we naar het strand ineens:
En vandaag rond etenstijd![]()
![]()
![]()
:
Daarna toch nog lekker genoeg om in de tuin te eten. Sfeertje, he?
Die zak is inmiddels vilig opgeborgen in de kastquote:Op zondag 4 juni 2006 10:36 schreef m@x het volgende:
Saar Piraat, Saar Piraat,
Schip ahoi!
Lief hoor. Alleen is die zak kattengrind volgens mij ook niet lang meer veilig voor Sara
Ja heb 'm alweer ge-editquote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef renzell het volgende:
Net ff niet, nu als het goed is wel.... toch?
Geocachingquote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef XTracer het volgende:
Even ter toelichting, op de 2e foto is Luuke de 'geocaching' schatkaart aan het bekijken!
Met (heel stoer) een GPS receiver in haar handen. Zonder haar hadden we het nooit gered.
Lief en ondeugend koppie heeft ze op de foto. Vandaag precies een half jaar alweer!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:37 schreef pinquit het volgende:
wauw, hoi kim!!![]()
ik zat gisteren nog te denken; hey ik heb eigenlijk kim alleen nog maar als babietje gezien!
wat is ze mooi!ahh die mooie zachte haartjes
![]()
![]()
wat een heerlijk meissje ingrid!![]()
ja erg he, was trouwens het enige goeie moment wat alicia had gisterenquote:Op maandag 12 juni 2006 07:55 schreef jessie het volgende:
Knorretje Alicia zit echt gewoon met Danny op schoot he
zal misschien komen doordat ik al lang geen foto's meer geplaatst heb, maar het is nog steeds een mini-mannetje hoorquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:12 schreef Martineke het volgende:
zal indd wel komen doordat ik al ff geen foto meer gezien had van Jayden. het is al echt zon "klein" ventje
Kwou eerst heel droog "Ja hoor" antwoorden en verders niks doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef E.T. het volgende:
Ireth, zou je aan de grootte van je foto's willen denken?
tnxquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwou eerst heel droog "Ja hoor" antwoorden en verders niks doen
Maar ik had ze in dit formaat elders gepost (waar 800x600 wel kan) en ff niet gedacht om hier de kleinere variantjes te dumpen, kheb het ff aangepast!
Wij hebben 3weken terug een nieuwe camera gekocht om meer foto's van Thijs te kunnen maken, gelukkig hebben we Thijs toen nog veel op de foto's gezet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:14 schreef bixister het volgende:
lieve bar,ik zal de thijs-foto's hier erg missen.
![]()
De FOK! Fotografieforum foto resizer gaf dit aan: De foto is niet verkleind omdat hij al minder dan 550 pixels breed was. Je kunt hem dus zo al posten!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:54 schreef E.T. het volgende:
Lily, er kunnen eigenlijk niet genoeg foto's geplaatst worden van Damon en David.. maar wel graag in een wat kleiner formaat....![]()
Die resizer doet het om de een of anedre reden niet of niet goed meer...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef lily het volgende:
[..]
De FOK! Fotografieforum foto resizer gaf dit aan: De foto is niet verkleind omdat hij al minder dan 550 pixels breed was. Je kunt hem dus zo al posten!
Ik snap het ook niet![]()
Jouw meid is anders ook heel stoer dat ze een krab durft te aaien!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef senesta het volgende:
Ik vind Tristan en Sterre zulke heerlijke kinderen, Sterre vind ik echt zo'n stoere meid![]()
Dat gevoel heb ik ook steeds.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:48 schreef moussy het volgende:
Tis toch ongelovelijk dat het ventje er niet meer is....
Och jeetje, wat een mop zegquote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Spuug, die laatste fotodit is precies waar we het laatst over hadden
mooie vreemde lieve meisjeskinderen met hun gekke dingen. Dochters.
Vorige week 'niet doehoeeeeeen'
[afbeelding]
Gister in de Efteling
[afbeelding]
Deze vind ik gewoon vreselijk lief, echt mijn dochter.
[afbeelding]
Nee, geen zeearend, al hebben we wel het zeearendenpad gelopen. En daar zie je geen fietsers, dus helaas geen Myrthequote:Op zondag 18 juni 2006 12:22 schreef Ladybos het volgende:
Zeearend nog gezien gisteren Rewimo ? En zag je toevallig een papa met een meisje op de fiets, dat was Myrthe
Ja helemaal he?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Spuug, die laatste fotodit is precies waar we het laatst over hadden
mooie vreemde lieve meisjeskinderen met hun gekke dingen. Dochters.
Ja, hij is altijd al groot voor zijn leeftijd geweest, maar hij schiet volgens mij nu weer de lucht in. De Poohbadjas die we vorig jaar op de groei kochten in Turkije en die altijd over de grond sleepte komt ineens nog maar tot zijn kuiten zag ik vanmorgen!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:33 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, ik vind Christan zo groot aan het worden. Is dat zo of lijkt het maar zo...?
Mja, lastig.. Dus maar ff ergens anders neergeploft. Ze staan er nu..quote:Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef Magneet het volgende:
Imageshack doet het weer eens niet qitel
Mensen zo mooi mogelijk op de foto zetten is dan ook mijn hobby.. Vervelende is alleen dat hij niet op foto's wil.. Dus de meesten zijn "stiekem" gemaakt.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Prachtige foto's, qltel! Hij gaat steeds meer op je lijken!
Eigenlijk kom ik er niet zo vaak, terwijl ik het op de fiets afkan.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Prachtige foto's, qltel! Hij gaat steeds meer op je lijken!
Wat heerlijk zo aan het strand, Senesta. Daar kunnen wij niet 1-2-3 heen. Ja, wel naar een ministrandje, maar dat is aan een meer. Ook leuk, maar dat kan niet tegen de echte zee op, he?
JAAA!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef moussy het volgende:
Strandmeet doen spuug, met senesta, mij en wie er nog meer willen komen?
-edit- er even vanuit gaande dat senesta dat wel wil
Uiterlijk én innerlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Spuuglokje, jij hebt ook drie heel verschillende kids he? Qua uiterlijk dan...lekkere smoeltjes hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |