Nee, geen zeearend, al hebben we wel het zeearendenpad gelopen. En daar zie je geen fietsers, dus helaas geen Myrthequote:Op zondag 18 juni 2006 12:22 schreef Ladybos het volgende:
Zeearend nog gezien gisteren Rewimo ? En zag je toevallig een papa met een meisje op de fiets, dat was Myrthe
Ja helemaal he?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Spuug, die laatste fotodit is precies waar we het laatst over hadden
mooie vreemde lieve meisjeskinderen met hun gekke dingen. Dochters.
Ja, hij is altijd al groot voor zijn leeftijd geweest, maar hij schiet volgens mij nu weer de lucht in. De Poohbadjas die we vorig jaar op de groei kochten in Turkije en die altijd over de grond sleepte komt ineens nog maar tot zijn kuiten zag ik vanmorgen!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:33 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, ik vind Christan zo groot aan het worden. Is dat zo of lijkt het maar zo...?
Mja, lastig.. Dus maar ff ergens anders neergeploft. Ze staan er nu..quote:Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef Magneet het volgende:
Imageshack doet het weer eens niet qitel
Mensen zo mooi mogelijk op de foto zetten is dan ook mijn hobby.. Vervelende is alleen dat hij niet op foto's wil.. Dus de meesten zijn "stiekem" gemaakt.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Prachtige foto's, qltel! Hij gaat steeds meer op je lijken!
Eigenlijk kom ik er niet zo vaak, terwijl ik het op de fiets afkan.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Prachtige foto's, qltel! Hij gaat steeds meer op je lijken!
Wat heerlijk zo aan het strand, Senesta. Daar kunnen wij niet 1-2-3 heen. Ja, wel naar een ministrandje, maar dat is aan een meer. Ook leuk, maar dat kan niet tegen de echte zee op, he?
JAAA!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef moussy het volgende:
Strandmeet doen spuug, met senesta, mij en wie er nog meer willen komen?
-edit- er even vanuit gaande dat senesta dat wel wil
Uiterlijk én innerlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Spuuglokje, jij hebt ook drie heel verschillende kids he? Qua uiterlijk dan...lekkere smoeltjes hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |