Ik ben bang van niet, ze klonk veel te blij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Manu82 het volgende:
Zou ze weg gaan???
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, A-en-M en M-en-A
en streamverslagen zijn weer![]()
En newsman
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Manu82 het volgende:
Zou ze weg gaan???
ze is 2 uur weggeweest en kwam terug en toen zei ze ik heb groot nieuws wat ze pas wilde vertellen als iedereen er wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef newsman het volgende:
Wat hoor ik nou, is het feest wil Viola weg
"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, A-en-M en M-en-A
en streamverslagen zijn weer![]()
En newsman
Volgens mij als iedereen er isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef Manu82 het volgende:
wanneer komt die fucking mededeling
Ik kwam net weer binnen en ben benieuwd hoe je je hier uitlult.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Manu82 het volgende:
hey, ik wist toch niet dat jij hier ook nog rondhing
je hebt het ook weer fantastisch gedaan vandaag![]()
![]()
![]()
quote:
waar moet ik me uitlullen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik kwam net weer binnen en ben benieuwd hoe je je hier uitlult.
Hello FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... zozo, spannend hoor... een mededeling van Viool![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
Het is niet te geloven zeg! is nu pas terug????
komt ze echt naar binnenwandelen in dat rooie pakkie waarmee ze eerder haar bed was ingedoken?
iedereen werkt zich te pleuris nu en die halve zool heeft dit gedaan vandaag:
opgestaan
rondgesloft
gerookt
koffie
mediteren of zoiets buiten
meeuw geobserveerd
roken
fanmail gelezen
gerookt
poging tot sloffen naar keuken
sloffen met koffie naar rookhoek
roken
krant verkreukelen
sloffen naar bed
(gelukkig geen streams) knorren in bed...
en vervolgens weggerend uit hotel, iedereen ongerust en komt kwart voor vijf binnen!
in hetzelfde rooie pakje waarmee ze haar nest was ingedoken overigens, dit mens ik echt knettergek
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
dat was duidelijk te zien dat ze het niet leuk vond inderdaad en bonnie hoorde ik meerdere malen ongeruste uitspraken doen dat ze al een uur of anderhalf in de dagboekkamer zat, niemand wist waar ze was!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
Klopt wel wat je zegt Kaat, volgens mij vond die danseres het ook niet echt leuk!
komt ze echt naar binnenwandelen in dat rooie pakkie waarmee ze eerder haar bed was ingedoken?
opgestaan
rondgesloft
gerookt
koffie
meeuw geobserveerd
roken
fanmail gelezen
gerookt
roken
krant verkreukelen
sloffen naar bed
en vervolgens weggerend uit hotel, iedereen ongerust en komt kwart voor vijf binnen!
in hetzelfde rooie pakje waarmee ze haar nest was ingedoken overigens, dit mens ik echt knettergek
Maar ik heb ook nog niets gehoord over een optreden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie en Viool breiden de bingozaal voor. Alleen zal het bingo niet meer hetzelfde zijn nu Bart weg is ben ik bang. Wie zal nu de presentatie doen? Ik gok John.
[afbeelding]
Viool zal haarzelf wel ruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef newsman het volgende:
Viool::"Ik ruik de rookworst"
ja, ik ben het met je eens, ik wil Henk weer terug! Of anders Chiel, die zorgt tenminste voor een goede sfeer in het huisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef newsman het volgende:
Ach nee komt die Theo straks ook weer, met zijn gelul
Whahaha Kaat eet nu nooit meer rookworstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
gadverrrrrrrrrrrrr foreverblue!!!!!!!!!!! moet er niet aandenken!
Ik vind Theo wel leuk hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik ben het met je eens, ik wil Henk weer terug! Of anders Chiel, die zorgt tenminste voor een goede sfeer in het huis![]()
Nou inderdaad... "het is voor de Mappa Mondo huis"quote:
en nou moet ik ff keihard janken!!! ik ben gek op ROOKWORST verdorrie!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha Kaat eet nu nooit meer rookworst![]()
Sorry![]()
Niet janken kaat... wees een sterke man en zet je er over heenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en nou moet ik ff keihard janken!!! ik ben gek op ROOKWORST verdorrie!![]()
Kaat jankt nu nog harder! ben een vrouw maar ik krijg dat niet verandert in mijn gegevens!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet janken kaat... wees een sterke man en zet je er over heen![]()
opgestaan
rondgesloft
gerookt
koffie
meeuw geobserveerd
roken
fanmail gelezen
gerookt
roken
krant verkreukelen
sloffen naar bed
Whahahahahaha.... ik maak wel vrienden met je op deze manier hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat jankt nu nog harder! ben een vrouw maar ik krijg dat niet verandert in mijn gegevens!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ze zijn te druk met internetten en zichzelf in de spiegel aan het bekijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het toch ongeorganiseerd gaan.
Hier hebben ze toch de hele dag aan kunnen denken....glazen, mosterd, schalen?
Oeh das minder Kaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat jankt nu nog harder! ben een vrouw maar ik krijg dat niet verandert in mijn gegevens!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, de klunzen, moeten nu nog kijken wat ze in huis hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef bunnyma het volgende:
Zijn niet de bingo gasten... die komen vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:19 schreef newsman het volgende:
Ja Bon doe de bingo gasten nog maar ff een slabbetje voor
Dan klopt het toch aardig wat Chiel gisteren tegen Theo zei: "Er is altijd voor hen gezorgd en nu moeten ze voor anderen zorgen"!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met internetten en zichzelf in de spiegel aan het bekijken
Als je hierheen gaat: http://forum.fok.nl/user/profile kan je hem dan niet op vrouw zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ooh verhip ja tis een Hollandse avond sorry, Viool gaat 14 kilo boerenkool etenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn niet de bingo gasten... die komen vanavond.
Werkelijk waar, niet te geloven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, de klunzen, moeten nu nog kijken wat ze in huis hebben.![]()
Hoeveel man zit er nu binnen? 'n man of 25? Vind het wel heel erg armoedig om die mensen van plastic bordjes en bestek te laten etenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef bunnyma het volgende:
Dan vul je dus een verkeerd wachtwoord in...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef Kaat38 het volgende:
FB: krijg ik dit als antwoord permanent (al tig keer geprobeerd): De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw.
100 man mogen er niet eens in... maximaal 45 volgens brandweer voorschriften.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Werkelijk waar, niet te geloven.
Ze hebben echt nergens aan gedacht.
Ze hebben 1 potje uitjes en 1 potje augurken en dachten in eerste instantie dat er 100 man zou komen.![]()
Moet je niet onderaan nog maals wachtwoord invullen bij wijziging?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef Kaat38 het volgende:
FB: krijg ik dit als antwoord permanent (al tig keer geprobeerd): De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw.
ja, vind ik ook vrij kansloos eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hoeveel man zit er nu binnen? 'n man of 25? Vind het wel heel erg armoedig om die mensen van plastic bordjes en bestek te laten eten![]()
Ik dacht dat ze dat wel wistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je niet onderaan nog maals wachtwoord invullen bij wijziging?
Heb je dat gedaan?
Ze wilden in twee sessie's gaan werken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
100 man mogen er niet eens in... maximaal 45 volgens brandweer voorschriften.
loop haar account dan ook niet te hackenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan vul je dus een verkeerd wachtwoord in...
Ik ben zooooo goed... dat merk je niet eens dat ik het account hackquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
loop haar account dan ook niet te hacken![]()
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hoeveel man zit er nu binnen? 'n man of 25? Vind het wel heel erg armoedig om die mensen van plastic bordjes en bestek te laten eten![]()
2x45 is bij mij nog altijd 90... dus 100 man gaat dan nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze wilden in twee sessie's gaan werken.
Even Vader Abraham bellen... die weet waar de mosterd gehaald kan wordenquote:
Het is fijn!!!!!!!!!!!!!! Daar zat hem de kneep, wachtwoord ooit verandert, pffffffffff...ik ben dus nu echt een VROUW!!!!!!!!!!!!quote:
Kruidenierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2x45 is bij mij nog altijd 90... dus 100 man gaat dan nog niet
Haai kellyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is fijn!!!!!!!!!!!!!! Daar zat hem de kneep, wachtwoord ooit verandert, pffffffffff...ik ben dus nu echt een VROUW!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Mag het een beetje meer zijn? NEEEEEEEEEEEquote:
Yep, dat gevoel had ik ook even, hahaha, nogmaaaaaaaaaals bedankt (mijn huilbui was net overgegaan in een bigsmile......)quote:
Ik probeer het ook af en toe, maar het luisteren naar dat gelul valt me zwaarquote:
quote:
bluez... slowchatterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik probeer het ook af en toe, maar het luisteren naar dat gelul valt me zwaar
En radio 2 zendt de week van de jaren 60 uit
Dan is de keus niet moeilijk
Volgende keer de pan op tafelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie nog steeds mensen zonder bord!
ze waren ietwat druk toen ze weer binnenschoffelde.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:35 schreef bunnyma het volgende:
Ze weet de spanning wel op te voeren, onze Viool.
Voor dat beetje boerenkool?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ze waren ietwat druk toen ze weer binnenschoffelde.....
geen commentaar op de bereiding van de boerenkool, dat is een zeer delicaat procesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze een 3 gangen diner op tafel moeten zetten.![]()
Misschien gaat ze weer in het buitenland wonenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
Of dat viool naar huis gaat?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ben ff eten... tot later allemaal
quote:
ik voorspel de talpaondergang, eigen showquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Misschien gaat ze weer in het buitenland wonen![]()
![]()
is ze pissed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef bunnyma het volgende:
OMG ze hebben het bordje van Viola weggehaald.
fistfucking?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:48 schreef bunnyma het volgende:
Monique geeft een cursus "vuistvechten".
Viola gaat minder etenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
Inderdaad 200 KG op je rug daar wordt je als paard niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef newsman het volgende:
Viola houd van paardrijden. Arm paard.
Ik wacht met smart op zijn thuis komst.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:10 schreef regenworm het volgende:
Gelukkig is Mentale Truus nog niet aanwezig.
hello rooiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn thuis komst.![]()
Wb FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Begrijp ik het goed dat de mededeling van viola is dat Frans Verbouwer komt? En wanneer moet dat die komen dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn thuis komst.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Begrijp ik het goed dat de mededeling van viola is dat Frans Verbouwer komt? En wanneer moet die komen dan?
Voor jou altijd.... zeg het eens Regenworm?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Fransje in het hotel
![]()
![]()
Heb je even voor mij.
Is een nummer van Fransjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor jou altijd.... zeg het eens Regenworm?
14 februari op valentijnsdag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Begrijp ik het goed dat de mededeling van viola is dat Frans Verbouwer komt? En wanneer moet die komen dan?
Ik vind hem wel tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik niet maar het is wel leuk om hem af te zeiken
quote:
Hij zingt het hier al, hij gaat Viola eruit schoppenquote:ik heb vannacht in mijn dromen een engel gezien
zij vertelde mij een verhaal
en aan het eind vroeg ze of ik kon helpen misschien
het was bestemd voor ons allemaal
Word dus weer lachen met badjas en al.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef kukeleku het volgende:
Hoihoi![]()
Hoor nog een mededeling van Viool, ze gaat vanavond weer de jacuzzi in![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef kukeleku het volgende:
Hoihoi![]()
hello kukelekuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef kukeleku het volgende:
Hoihoi![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
kukeleku
Na afloop wordt de jacuzzi weer bijgevuld.
Ze doet nu een handdoekje om en laat zich dan langzaam het water in zakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word dus weer lachen met badjas en al.
Leuuuuk.... laat maar komenquote:
of snip en snapquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef Inca het volgende:
Laurel en Hardy daar zitten ze
Meen je toch niet he.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Viola heeft nog een mededeling: Henk komt vanavond weer even terug
Alweer moe,ze heeft nog niks gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:25 schreef kukeleku het volgende:
[..]
of snip en snap![]()
Viool is al weer moe...vast van het eten![]()
Manu dit zijn geen leuke grapjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Handdoekje? Zal wel een groot grootzeil wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze doet nu een handdoekje om en laat zich dan langzaam het water in zakken.![]()
Kunnen we niet een persbericht laten uitgaan dat Henk Deense voorouders heeft?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Ja word nachtwerk dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef kukeleku het volgende:
Theo gaat vanavond de bingo doen?
Ik had gehoopt op Johnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef kukeleku het volgende:
Jippie dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef kukeleku het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we niet een persbericht laten uitgaan dat Henk Deense voorouders heeft?![]()
[..]
Kunnen we niet een persbericht laten uitgaan dat Henk Deense voorouders heeft?![]()
2 persoons tentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Handdoekje? Zal wel een groot grootzeil worden![]()
![]()
Kun je dan meteen even doorgeven dat Viola spotprenten schildert van Mohammed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Whahahahaha helemaal geweldig dan ja...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan meteen even doorgeven dat Viola spotprenten schildert van Mohammed?
Deense vlag ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Handdoekje? Zal wel een groot grootzeil worden![]()
![]()
Boontje komt dan mooi om zijn loontjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
Je zult maar een zelfmoordterrorist zijn, je komt daar boven aan (na hard en pijnlijk werk) en daar liggen 72 maagdelijke Viola's klaar!
it's your worst nightmarequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
Je zult maar een zelfmoordterrorist zijn, je komt daar boven aan (na hard en pijnlijk werk) en daar liggen 72 maagdelijke Viola's klaar!
Vind ik toch wel een heel erg zware strafquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Boontje komt dan mooi om zijn loontje![]()
Een kleintje is niet genoeg om Viola af te dekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kleintje thuis liggen
zo'n vlaggetjes van 10 bij 10 op een stokjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kleintje thuis liggen
denk 30 bij 15 geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zo'n vlaggetjes van 10 bij 10 op een stokje![]()
ik loop hier gvd naar boven en ik zie niemand staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef regenworm het volgende:
hallo er staan 2 mooie meiden voor de deur even open doen
Is goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik loop hier gvd naar boven en ik zie niemand staan![]()
![]()
Je bent wel bezig vandaag
Inkoppertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
InkoppertjeVandaar die naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga effe zoeken op internet.
Mooie meiden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef regenworm het volgende:
hallo er staan 2 mooie meiden voor de deur even open doen
Dus hieruit kunnen we concluderen dat John Bart ook niet zo mocht?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand vraagt aan John: Hoelang duurt het nog ?
John: Als het goed is nog 5 weken.
Als er niet nog meer mensen uitgaan. Als ze er niet meer wegpesten......![]()
![]()
Man: Ja, Bart....
John: Ja, dat was terecht hoor !
Of de redactie...?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hieruit kunnen we concluderen dat John Bart ook niet zo mocht?
Het kan ook een grapje van John zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb John en Bart nooit gezellig samen zien praten. Dus dat zou goed kunnen. Misschien zag Bart John wel als de verdrijver van zijn grote vriend Gert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij zei al eerder vandaag op de vraag of het hem geraakt had::quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.quote:
Op het moment dat de telefoon ging werd er ook al gezegd : Laat BB maar in zijn sop gaarkoken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.
Maar wie is Jennifer dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
Beffie en Theo gaan de Bingo doen.
Moet ik dit leuk gaan vinden NEEEEEEE
Eet ze Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
Even een dringende oproep of iemand als er wat te melden valt de streamverslagenbij wil werken. Ik ben nu aan mijn eten toe![]()
Tot laters![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op het moment dat de telefoon ging werd er ook al gezegd : Laat BB maar in zijn sop gaarkoken...
Ja tuurlijk dan hoeft ze nog minder te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef newsman het volgende:
Viool wil een nieuwe bewoner erbij.
Arie Boomsmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef newsman het volgende:
Viool wil een nieuwe bewoner erbij.
Frank is altijd bezig met HBB bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick, zit weer is achter de telefoon.
Aard van het beestje hèquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.
Geef Theo nu eerst eens een kansquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
Beffie en Theo gaan de Bingo doen.
Moet ik dit leuk gaan vinden NEEEEEEE
Ze heeft wel een drukke baanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan hoeft ze nog minder te doen.
okidokiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
Even een dringende oproep of iemand als er wat te melden valt de streamverslagenbij wil werken. Ik ben nu aan mijn eten toe![]()
Tot laters![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
24 blablablablablabla 3 minuten laten no 1 3 minuten later 56
Valse bingo... dat wordt een liedje zingenquote:
Haar bekendste liedje isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
Korte rokje Beffie
Okéquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valse bingo... dat wordt een liedje zingen![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiii lieverd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haar bekendste liedje is
Mamma waar is mijn string![]()
En dan haalt Talpa de real life show van Kim van de buis omdat het niet zou aansluiten bij wat Talpa voor ogen heeft... halen ze Miss Beffie naar binnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haar bekendste liedje is
Mamma waar is mijn string![]()
Hou maar weer op met zingen dan, kan m'n oorstoppen niet vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Okéik zing al heel hard
![]()
Hallo lieve schat![]()
![]()
![]()
![]()
Hi Regenworm, Newsman, en alle anderen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Pareltje
ga er maar voor zitten Theo gaat de Bingo doen.
hello Snappiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hou maar weer op met zingen dan, kan m'n oorstoppen niet vinden![]()
BEW
Heeeeeeej Snapppieeeeequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BEW
we zullen zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef newsman het volgende:
Word vast een leuke Bingo, Theo lult de hele avond aan elkaar, tevens ook het enige waar die goed in is
Ja ben benieuwd vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan haalt Talpa de real life show van Kim van de buis omdat het niet zou aansluiten bij wat Talpa voor ogen heeft... halen ze Miss Beffie naar binnen![]()
![]()
Die heb je niet nodig meis, want je oren vliegen er spontaan afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BEW
Wordt het nu gewoon standaard om op de Big Boss te zeiken? Theo heeft al best veel dingen geregeld volgens mij hoor!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef newsman het volgende:
Word vast een leuke Bingo, Theo lult de hele avond aan elkaar, tevens ook het enige waar die goed in is
Viola in de t-shirt en Beffie in haar korte rok en dan roepen bukken maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan haalt Talpa de real life show van Kim van de buis omdat het niet zou aansluiten bij wat Talpa voor ogen heeft... halen ze Miss Beffie naar binnen![]()
![]()
Ik vind Theo gaaf hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt het nu gewoon standaard om op de Big Boss te zeiken? Theo heeft al best veel dingen geregeld volgens mij hoor!!!
Daarom vroeg ik je ook vriendelijk ajb te stoppen met zingen. Wil m'n oren niet voorgoed beachadigenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig meis, want je oren vliegen er spontaan af![]()
Hoi hoi![]()
![]()
En dat is juist het problleem alle ideeen van de Hoteliers worden aan de kant geschoven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt het nu gewoon standaard om op de Big Boss te zeiken? Theo heeft al best veel dingen geregeld volgens mij hoor!!!
zo werkt een hotel!! Als ik een nieuwe baas krijg, is hij de baas en niet de groep!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat is juist het problleem alle ideeen van de Hoteliers worden aan de kant geschoven.
Verder vind in Mentale Truus een arrogante bal die tot nu toe meer heeft geluld
Alles is primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik je ook vriendelijk ajb te stoppen met zingen. Wil m'n oren niet voorgoed beachadigen![]()
Hoi pareltje, alles goed?![]()
Maar het is wel dodelijk voor dit concept.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo werkt een hotel!! Als ik een nieuwe baas krijg, is hij de baas en niet de groep!
er is geen concept meer.......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel dodelijk voor dit concept.
Nou hij heeft gister minstens 20 keer gezegd, dat hij eind verantwoordelijke is, dus Theo ik weet het nou welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo werkt een hotel!! Als ik een nieuwe baas krijg, is hij de baas en niet de groep!
Nou stel je eens voor dat we 6 weken lang met Henkie Penkie waren opgescheept.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel dodelijk voor dit concept.
ja, ik zit het hier nu op te nemen voor Theo terwijl ik hem gisteravond niet gezien heb! Ik ga vanavond wel weer verder op dit topic in!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou hij heeft gister minstens 20 keer gezegd, dat hij eind verantwoordelijke is, dus Theo ik weet het nou wel![]()
Oke manu82, het was gister gewoon te erg voor woordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik zit het hier nu op te nemen voor Theo terwijl ik hem gisteravond niet gezien heb! Ik ga vanavond wel weer verder op dit topic in!
Ik ben een idiootquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
en daarom kijkt er geen kip meer naar.
Op de 40 FOK idioten na.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Manu82 het volgende:
Bong dit is de laatste keer vandaag
![]()
![]()
![]()
ik krijg een lamme arm van jou
Was ook niks geweest,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou stel je eens voor dat we 6 weken lang met Henkie Penkie waren opgescheept.
waarom zwaaien jullie eigelijk steeds.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
nou dan zwaai ik ook maar eens terug![]()
Oja, ik ga straks wel weer eventjes weg![]()
We zijn gewoon heel lief en sociaal naar elkaar toequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
waarom zwaaien jullie eigelijk steeds.
Zelfs als iemand uurtje weggaat word er weer gezwaaid.
* Bongetje kijkt heel onschuldig....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef White_Pearl het volgende:
Dan niet meer zwaaien hoor Manuhij doet het erom
![]()
Vinden jullie dat niet rottig dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We zijn gewoon heel lief en sociaal naar elkaar toe
Ik wil je ook wel eenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
waarom zwaaien jullie eigelijk steeds.
Zelfs als iemand uurtje weggaat word er weer gezwaaid.
Yep. Hier ook alles prima hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Alles is primaSpecialist was dik tevreden vanmorgen, en ik ook
zag er allemaal
goed en rustig uit, beetje rustig aan doen nog en dan komt het wel weer goed, met jou
ook alles goed?
Ik probeer het iig zo min mogelijk te doen, meestal houd ik het bij eenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vinden jullie dat niet rottig dan.
Vooral met bijlezen is het onhandig.
Lief hoor maar ik waai altijd effe binnen en dan weer effe weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel eengeven als je weggaat of terug komt
Ja maar die gaan niet over BBHquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik probeer het iig zo min mogelijk te doen, meestal houd ik het bij eenof een
![]()
En ja, in de SC wordt eenmaal veel gezwaaid, daarom hebben we ook een 'zakelijke' SV voor de logboeken enzo
Ach Gossiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje kijkt heel onschuldig....
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
en daarom kijkt er geen kip meer naar.
Op de 40 FOK idioten na.
Mooi zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep. Hier ook alles prima hoor![]()
Goed om te horen dat de specialist dik tevreden was over je knie
De SV gaan niet over HBBquote:
quote:
Ja die zakelijke logboeken waar Bong het over had.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De SV gaan niet over HBB
Ik volg je even niet geloof ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
T boerenkool happen is al geweest neem ik aan?
Keeeeeeee.... gelukkig dan maar schat. FF rustig aan doen nog jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Alles is primaSpecialist was dik tevreden vanmorgen, en ik ook
zag er allemaal
goed en rustig uit, beetje rustig aan doen nog en dan komt het wel weer goed, met jou
ook alles goed?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff Viola mailtje sturen, dat Tanja nummer 41 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |