Dus hieruit kunnen we concluderen dat John Bart ook niet zo mocht?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand vraagt aan John: Hoelang duurt het nog ?
John: Als het goed is nog 5 weken.
Als er niet nog meer mensen uitgaan. Als ze er niet meer wegpesten......![]()
![]()
Man: Ja, Bart....
John: Ja, dat was terecht hoor !
Of de redactie...?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hieruit kunnen we concluderen dat John Bart ook niet zo mocht?
Het kan ook een grapje van John zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb John en Bart nooit gezellig samen zien praten. Dus dat zou goed kunnen. Misschien zag Bart John wel als de verdrijver van zijn grote vriend Gert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij zei al eerder vandaag op de vraag of het hem geraakt had::quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.quote:
Op het moment dat de telefoon ging werd er ook al gezegd : Laat BB maar in zijn sop gaarkoken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.
Maar wie is Jennifer dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
Beffie en Theo gaan de Bingo doen.
Moet ik dit leuk gaan vinden NEEEEEEE
Eet ze Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
Even een dringende oproep of iemand als er wat te melden valt de streamverslagenbij wil werken. Ik ben nu aan mijn eten toe![]()
Tot laters![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op het moment dat de telefoon ging werd er ook al gezegd : Laat BB maar in zijn sop gaarkoken...
Ja tuurlijk dan hoeft ze nog minder te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef newsman het volgende:
Viool wil een nieuwe bewoner erbij.
Arie Boomsmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef newsman het volgende:
Viool wil een nieuwe bewoner erbij.
Frank is altijd bezig met HBB bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick, zit weer is achter de telefoon.
Aard van het beestje hèquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.
Geef Theo nu eerst eens een kansquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
Beffie en Theo gaan de Bingo doen.
Moet ik dit leuk gaan vinden NEEEEEEE
Ze heeft wel een drukke baanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan hoeft ze nog minder te doen.
okidokiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
Even een dringende oproep of iemand als er wat te melden valt de streamverslagenbij wil werken. Ik ben nu aan mijn eten toe![]()
Tot laters![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
24 blablablablablabla 3 minuten laten no 1 3 minuten later 56
Valse bingo... dat wordt een liedje zingenquote:
Haar bekendste liedje isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
Korte rokje Beffie
Okéquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valse bingo... dat wordt een liedje zingen![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiii lieverd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haar bekendste liedje is
Mamma waar is mijn string![]()
En dan haalt Talpa de real life show van Kim van de buis omdat het niet zou aansluiten bij wat Talpa voor ogen heeft... halen ze Miss Beffie naar binnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haar bekendste liedje is
Mamma waar is mijn string![]()
Hou maar weer op met zingen dan, kan m'n oorstoppen niet vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Okéik zing al heel hard
![]()
Hallo lieve schat![]()
![]()
![]()
![]()
Hi Regenworm, Newsman, en alle anderen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Pareltje
ga er maar voor zitten Theo gaat de Bingo doen.
hello Snappiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hou maar weer op met zingen dan, kan m'n oorstoppen niet vinden![]()
BEW
Heeeeeeej Snapppieeeeequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BEW
we zullen zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef newsman het volgende:
Word vast een leuke Bingo, Theo lult de hele avond aan elkaar, tevens ook het enige waar die goed in is
Ja ben benieuwd vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan haalt Talpa de real life show van Kim van de buis omdat het niet zou aansluiten bij wat Talpa voor ogen heeft... halen ze Miss Beffie naar binnen![]()
![]()
Die heb je niet nodig meis, want je oren vliegen er spontaan afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BEW
Wordt het nu gewoon standaard om op de Big Boss te zeiken? Theo heeft al best veel dingen geregeld volgens mij hoor!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef newsman het volgende:
Word vast een leuke Bingo, Theo lult de hele avond aan elkaar, tevens ook het enige waar die goed in is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |