quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef kukeleku het volgende:
Hoihoi![]()
Hoor nog een mededeling van Viool, ze gaat vanavond weer de jacuzzi in![]()
hello kukelekuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef kukeleku het volgende:
Hoihoi![]()
Hoor nog een mededeling van Viool, ze gaat vanavond weer de jacuzzi in![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
kukeleku
Na afloop wordt de jacuzzi weer bijgevuld.
Ze doet nu een handdoekje om en laat zich dan langzaam het water in zakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word dus weer lachen met badjas en al.
Leuuuuk.... laat maar komenquote:
of snip en snapquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef Inca het volgende:
Laurel en Hardy daar zitten ze
Meen je toch niet he.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Viola heeft nog een mededeling: Henk komt vanavond weer even terug
Alweer moe,ze heeft nog niks gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:25 schreef kukeleku het volgende:
[..]
of snip en snap![]()
Viool is al weer moe...vast van het eten![]()
Manu dit zijn geen leuke grapjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Handdoekje? Zal wel een groot grootzeil wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze doet nu een handdoekje om en laat zich dan langzaam het water in zakken.![]()
Kunnen we niet een persbericht laten uitgaan dat Henk Deense voorouders heeft?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Ja word nachtwerk dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef kukeleku het volgende:
Theo gaat vanavond de bingo doen?
Ik had gehoopt op Johnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef kukeleku het volgende:
Jippie dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef kukeleku het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we niet een persbericht laten uitgaan dat Henk Deense voorouders heeft?![]()
[..]
Kunnen we niet een persbericht laten uitgaan dat Henk Deense voorouders heeft?![]()
2 persoons tentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Handdoekje? Zal wel een groot grootzeil worden![]()
![]()
Kun je dan meteen even doorgeven dat Viola spotprenten schildert van Mohammed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Whahahahaha helemaal geweldig dan ja...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan meteen even doorgeven dat Viola spotprenten schildert van Mohammed?
Deense vlag ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Handdoekje? Zal wel een groot grootzeil worden![]()
![]()
Boontje komt dan mooi om zijn loontjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
Je zult maar een zelfmoordterrorist zijn, je komt daar boven aan (na hard en pijnlijk werk) en daar liggen 72 maagdelijke Viola's klaar!
it's your worst nightmarequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
Je zult maar een zelfmoordterrorist zijn, je komt daar boven aan (na hard en pijnlijk werk) en daar liggen 72 maagdelijke Viola's klaar!
Vind ik toch wel een heel erg zware strafquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Boontje komt dan mooi om zijn loontje![]()
Een kleintje is niet genoeg om Viola af te dekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kleintje thuis liggen
zo'n vlaggetjes van 10 bij 10 op een stokjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kleintje thuis liggen
denk 30 bij 15 geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zo'n vlaggetjes van 10 bij 10 op een stokje![]()
ik loop hier gvd naar boven en ik zie niemand staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef regenworm het volgende:
hallo er staan 2 mooie meiden voor de deur even open doen
Is goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik loop hier gvd naar boven en ik zie niemand staan![]()
![]()
Je bent wel bezig vandaag
Inkoppertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
InkoppertjeVandaar die naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga effe zoeken op internet.
Mooie meiden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef regenworm het volgende:
hallo er staan 2 mooie meiden voor de deur even open doen
Dus hieruit kunnen we concluderen dat John Bart ook niet zo mocht?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand vraagt aan John: Hoelang duurt het nog ?
John: Als het goed is nog 5 weken.
Als er niet nog meer mensen uitgaan. Als ze er niet meer wegpesten......![]()
![]()
Man: Ja, Bart....
John: Ja, dat was terecht hoor !
Of de redactie...?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hieruit kunnen we concluderen dat John Bart ook niet zo mocht?
Het kan ook een grapje van John zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb John en Bart nooit gezellig samen zien praten. Dus dat zou goed kunnen. Misschien zag Bart John wel als de verdrijver van zijn grote vriend Gert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij zei al eerder vandaag op de vraag of het hem geraakt had::quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.quote:
Op het moment dat de telefoon ging werd er ook al gezegd : Laat BB maar in zijn sop gaarkoken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.
Maar wie is Jennifer dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
Beffie en Theo gaan de Bingo doen.
Moet ik dit leuk gaan vinden NEEEEEEE
Eet ze Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
Even een dringende oproep of iemand als er wat te melden valt de streamverslagenbij wil werken. Ik ben nu aan mijn eten toe![]()
Tot laters![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op het moment dat de telefoon ging werd er ook al gezegd : Laat BB maar in zijn sop gaarkoken...
Ja tuurlijk dan hoeft ze nog minder te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef newsman het volgende:
Viool wil een nieuwe bewoner erbij.
Arie Boomsmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef newsman het volgende:
Viool wil een nieuwe bewoner erbij.
Frank is altijd bezig met HBB bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick, zit weer is achter de telefoon.
Aard van het beestje hèquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
de redactie is erg slecht en werkt erg tegen probeert er nog steeds een echte BB van de maken.
Geef Theo nu eerst eens een kansquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
Beffie en Theo gaan de Bingo doen.
Moet ik dit leuk gaan vinden NEEEEEEE
Ze heeft wel een drukke baanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan hoeft ze nog minder te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |