geen commentaar op de bereiding van de boerenkool, dat is een zeer delicaat procesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze een 3 gangen diner op tafel moeten zetten.![]()
Misschien gaat ze weer in het buitenland wonenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
Of dat viool naar huis gaat?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ben ff eten... tot later allemaal
quote:
ik voorspel de talpaondergang, eigen showquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Misschien gaat ze weer in het buitenland wonen![]()
![]()
is ze pissed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef bunnyma het volgende:
OMG ze hebben het bordje van Viola weggehaald.
fistfucking?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:48 schreef bunnyma het volgende:
Monique geeft een cursus "vuistvechten".
Viola gaat minder etenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... zozo, spannend hoor... een mededeling van Viool![]()
quote:
Inderdaad 200 KG op je rug daar wordt je als paard niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef newsman het volgende:
Viola houd van paardrijden. Arm paard.
Ik wacht met smart op zijn thuis komst.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:10 schreef regenworm het volgende:
Gelukkig is Mentale Truus nog niet aanwezig.
hello rooiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn thuis komst.![]()
Wb FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Begrijp ik het goed dat de mededeling van viola is dat Frans Verbouwer komt? En wanneer moet dat die komen dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn thuis komst.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Begrijp ik het goed dat de mededeling van viola is dat Frans Verbouwer komt? En wanneer moet die komen dan?
Voor jou altijd.... zeg het eens Regenworm?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Fransje in het hotel
![]()
![]()
Heb je even voor mij.
Is een nummer van Fransjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor jou altijd.... zeg het eens Regenworm?
14 februari op valentijnsdag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Begrijp ik het goed dat de mededeling van viola is dat Frans Verbouwer komt? En wanneer moet die komen dan?
Ik vind hem wel tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik niet maar het is wel leuk om hem af te zeiken
quote:
Hij zingt het hier al, hij gaat Viola eruit schoppenquote:ik heb vannacht in mijn dromen een engel gezien
zij vertelde mij een verhaal
en aan het eind vroeg ze of ik kon helpen misschien
het was bestemd voor ons allemaal
Word dus weer lachen met badjas en al.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef kukeleku het volgende:
Hoihoi![]()
Hoor nog een mededeling van Viool, ze gaat vanavond weer de jacuzzi in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |