Viola in de t-shirt en Beffie in haar korte rok en dan roepen bukken maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan haalt Talpa de real life show van Kim van de buis omdat het niet zou aansluiten bij wat Talpa voor ogen heeft... halen ze Miss Beffie naar binnen![]()
![]()
Ik vind Theo gaaf hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt het nu gewoon standaard om op de Big Boss te zeiken? Theo heeft al best veel dingen geregeld volgens mij hoor!!!
Daarom vroeg ik je ook vriendelijk ajb te stoppen met zingen. Wil m'n oren niet voorgoed beachadigenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig meis, want je oren vliegen er spontaan af![]()
Hoi hoi![]()
![]()
En dat is juist het problleem alle ideeen van de Hoteliers worden aan de kant geschoven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt het nu gewoon standaard om op de Big Boss te zeiken? Theo heeft al best veel dingen geregeld volgens mij hoor!!!
zo werkt een hotel!! Als ik een nieuwe baas krijg, is hij de baas en niet de groep!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat is juist het problleem alle ideeen van de Hoteliers worden aan de kant geschoven.
Verder vind in Mentale Truus een arrogante bal die tot nu toe meer heeft geluld
Alles is primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik je ook vriendelijk ajb te stoppen met zingen. Wil m'n oren niet voorgoed beachadigen![]()
Hoi pareltje, alles goed?![]()
Maar het is wel dodelijk voor dit concept.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo werkt een hotel!! Als ik een nieuwe baas krijg, is hij de baas en niet de groep!
er is geen concept meer.......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel dodelijk voor dit concept.
Nou hij heeft gister minstens 20 keer gezegd, dat hij eind verantwoordelijke is, dus Theo ik weet het nou welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo werkt een hotel!! Als ik een nieuwe baas krijg, is hij de baas en niet de groep!
Nou stel je eens voor dat we 6 weken lang met Henkie Penkie waren opgescheept.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel dodelijk voor dit concept.
ja, ik zit het hier nu op te nemen voor Theo terwijl ik hem gisteravond niet gezien heb! Ik ga vanavond wel weer verder op dit topic in!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou hij heeft gister minstens 20 keer gezegd, dat hij eind verantwoordelijke is, dus Theo ik weet het nou wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |