http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=enthusiasticquote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
toch?
Dat had ik gisteraaf dus ook toen ik uit eten ging en daarna ging bowlen... Ik ga gewoon nooit meer achter m`n pc vandaan, mis ik ook geen scquote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ga ik ff een avondje schaatsen & schaatsen fotograferen, mis ik een hele slowchat
Maar goed, straks een serietje schaatsfoto's het net opgooien.
so you don't like yourself?quote:
tsja iemand moet het doen, en de rest doet het nietquote:
Typisch Vrouwlijke Postquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Kleintje het volgende:
TVP enzo...
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
tsja iemand moet het doen, en de rest doet het niet![]()
quote:
Je zou bijna denken dat je het expres doetquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Lekkere timing, Mauro is er en ik ga
*doet meequote:
vervelend hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef Bond het volgende:
moggûh
jemig ik ben nog te vroeg wakkervan 6 tot 10 college
![]()
als je maar uit kan slapen toch?quote:
studio en treinbaantjequote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef RubberDuckey het volgende:
Woei, m`n ma is ook een oorlogsgebied gaan ruimen genaamd "zolder", ze gaat ruimte creeëren voor een kleine treinbaan en een studiootje
Haha, wat jij zegt mag ookquote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
studio en treinbaantje
Wel je prio's in orde hebben!
Veel plezier!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er weer vandoorOp naar een vergadering
owja februari hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, paard is voor vandaag onder de pannen.
Zal ik dan maar eens gaan douchen???
zo'n ding hebben wij in de tuin liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Weer eens zelf op de foto gezet, is eens wat anders en laat zien dat het leven soms zo slecht niet is.![]()
Alleen het water waar ik in dook was 13 graden![]()
http://www.whoisit.demon.nl/100.jpg
Lekkerrrrrrrrrr Puckzzz, ik heb niet zo'n ding in de tuin ...kan ook niet eens, heb geeneens een tuinquote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo'n ding hebben wij in de tuin liggen![]()
maar dat zwembad klinkt wel koud hoor....brrrrrrrrrrr
al gedacht aan katrolletjes zodattie omhoog gehesen kan worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt mag ookEen treinbaan van 2,5 bij 80 is klein, rest (van wat er overblijft) wordt studio
Vind ik niet echt makkelijk, ik wil gewoon een baan waar ik makkelijk bij kan en makkelijk aan kan werken. Als het aan katrollen komt te hangen, is het minder snel ff wat aan de baan doen, ik ken mezelf met de rotzooiquote:Op maandag 6 februari 2006 12:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
al gedacht aan katrolletjes zodattie omhoog gehesen kan worden?
LE ZENquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef lostminds het volgende:
ow dus over een week ga je nog een keer, wat een gedoe zeg![]()
owja, de rotzooi he...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Vind ik niet echt makkelijk, ik wil gewoon een baan waar ik makkelijk bij kan en makkelijk aan kan werken. Als het aan katrollen komt te hangen, is het minder snel ff wat aan de baan doen, ik ken mezelf met de rotzooi
I do like smart arses thoughquote:
Hahaha, dan toch liever de zolderquote:Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef lostminds het volgende:
[..]
owja, de rotzooi he...
de slaapkamer van je ouders is ook een idee![]()
Hulp nodig?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Hmmz, kan ik op die manier mijn buik + bovenbenen croppen??
tssssquote:
Koffie uiteraard. Ik bel je zo even.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Ow gezellig Ronald
Hoe laat ben je er? Dan zorg ik dat het klaarstaat.
Koffie of thee met theesmaak???
Moet ie dat beest maar wat minder vreten gevenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Kleintje het volgende:
Je zou maar een dikke jaguar hebben die niet wil starten
Arme overbuurman..
Gelukkig heeft ie er nog 2 (moet deze wel eerst voor zijn garagedeur weg)
*proest*quote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet ie dat beest maar wat minder vreten geven![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
en bedankt... thee over mijn monitor.
Zal ik zijn jaguar dan ook maar de link geven naar het ww programma?
Jawel hoor.. met een 8mm Fisheye..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Kleintje het volgende:
omdat het anders beeldvullend materiaal is BOND
Zo ver kan je niet uitzoomen
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Kleintje het volgende:
omdat het anders beeldvullend materiaal is BOND
Zo ver kan je niet uitzoomen
Met mijn 10-20mm Sigma lukt het ook welquote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jawel hoor.. met een 8mm Fisheye..![]()
wie van de drie?quote:
Da's allemaal de schuld van fotografen en de media.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef Bond het volgende:
[..]volgens mij valt dat heel erg mee
![]()
Maar waarom zijn ze dna nooit tevreden met hoe ze eruit zien![]()
Dan houdt je je buik maar even inquote:
Buik gaat wel, die is hier niet dikquote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan houdt je je buik maar even in![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Buik gaat wel, die is hier niet dik
Benen... die zijn dik...
ja dat is erg belangrijk in een auto. Dat de asbak schoon isquote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Verkorte werkdag....tijd om mijn ouwe roestbak eens zijn zuigers los te laten rammelen, oftewel, weer vieze handen vanmiddag maarrrrrrr, de asbakken zijn weer leeg en blinkend opgepoetst
![]()
prioriteit nummer 1; schone asbak!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat is erg belangrijk in een auto. Dat de asbak schoon isrijdt zo klote anders....
Laa me rade... Je rijdt Astra GSIquote:Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
prioriteit nummer 1; schone asbak!
verder helpt een volle accu ook wel, schijnt...oh, en loads of lpg, zonnebril en kauwgummy![]()
en trance classics in de CD spelerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
prioriteit nummer 1; schone asbak!
verder helpt een volle accu ook wel, schijnt...oh, en loads of lpg, zonnebril en kauwgummy![]()
LOL, met standaard scheerapparaat-aansluiting om de kop kaal te houdenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laa me rade... Je rijdt Astra GSI![]()
;-)quote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
![]()
RonaldV was mijn tuin en vijver aan het bewonderen.... zie we gewoon een vis.
Ik heb dus gewoon nog een huistuindier.
Beest heeft nog nooit wat te vreten van me gehad.
Dus die reiger zat er gisteren niet voor niets....
Wow, heb je helemaal zelf dat lampje vervangen?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben goed....
Was eind van de middag zo boos... dat ik gewoon ben gaan klussen.
Voor een wijf ben ik best goed!
Eind van de middag... Toen was ik al lang wegquote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben goed....
Was eind van de middag zo boos... dat ik gewoon ben gaan klussen.
Voor een wijf ben ik best goed!
don't I know itquote:Op maandag 6 februari 2006 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
HoiDat werken valt zo tegen he, na twee weken vakantie
Ow, nu heet het weer "klussen"?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:04 schreef Kleintje het volgende:
RonaldV.... ik kan toch moeilijk zeggen dat ik met jou aan het klussen was. Dan wordt Mauro jaloers
Ik had 2 jaar vakantie voordat ik weer begon te werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
HoiDat werken valt zo tegen he, na twee weken vakantie
Wil je het anders noemen dan?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef Offy het volgende:
Goedenavond
[..]
Ik had 2 jaar vakantie voordat ik weer begon te werkenmaar valt me eigenlijk reuze mee
, alleen zal ik wel nooit aan die rotwekker wennen...
PdeHoogquote:
Ja verdorie, zit ik net dat hele verhaal in het andere topic te typenquote:Hoe bevalt het werk![]()
Je sig klopt nog steeds hoorquote:
Ik las het alquote:Ja verdorie, zit ik net dat hele verhaal in het andere topic te typen
Hmmmmzzz...quote:
Nog steeds?quote:
Vond ik ookquote:Ik las het alTof hoor
![]()
Ey F-Bitsie...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef fraubitch het volgende:
hoi hoi hoi hoi
hoi trouwens
heb ik al hoi gezegd? nee? ow.. hoi
hoi
hoi
Hoiquote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik ben afgelopen weekend met een fotografie cursus begonnen, dus ik denk dat ik mij ook maar eens in dit draadje ga begeven.
Zijn er hier meer mensen toevallig met een cursus bezig? Leuk om elkaars cursus te vergelijken en natuurlijk de vorderingen.
hoiquote:
Er valt ook zoveel te lerenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hoi
Nee, niet met een cursus begonnen, maar wel met fotograferen.
Ik leer alles van deze lieve mensen hier!
Met wat ben je de buurt onveilig aan het maken??? Analoog of Dig?? Compact of Spiegel??quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Er valt ook zoveel te leren
Ik neusde zo nu en dan eens rond in FOT, maar nu ik met de cursus begonnen ben ga ik hier vaker rondstruinen.
Ja, nu probeert ons allemaal om te kopen om braaf te zijn op Fot..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij heeft onze nieuwe mod een nieuwe manier gevonden om de SC te beperken
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmmmzzz...
Ik ruik hier ehm... overspel
Die sandwich dan in Utrecht, tussen FB en vriendin...
Hmmmzzzzz...
Als je genoeg betaalt zal ik mijn mond wel houden
Tuurlijkquote:
Dan moet neefje iets meer gaan doen dan eten en slapen ben ik bangquote:Wanneer krijgen we nou Ome Peter + neefje-foto's te zien?
Digitaal, een canon 350D. Ik had hem al een tijdje, maakte er wel leuke foto's mee, maar wist eigenlijk nooit echt hoe.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met wat ben je de buurt onveilig aan het maken??? Analoog of Dig?? Compact of Spiegel??
Pea heeft een tijdje geleden een topic geopend over een cursus waar iedereen zijn foto's ed in kon plaatsen. Helaas zijn ze nooit echt verder gekomen dan les 2. Misschien wel leuk om weer op te pakken nu we er ineens zoveel nieuwe FOT-ers bijkrijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik ben afgelopen weekend met een fotografie cursus begonnen, dus ik denk dat ik mij ook maar eens in dit draadje ga begeven.
Zijn er hier meer mensen toevallig met een cursus bezig? Leuk om elkaars cursus te vergelijken en natuurlijk de vorderingen.
Er is niets makkelijker dan een slapende baby fotograferen toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Tuurlijk
[..]
Dan moet neefje iets meer gaan doen dan eten en slapen ben ik bangIk ga van de week nog eens langs bij mijn zusje om foto's te maken (poging 3 that is
)
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je het anders noemen dan?
We kunnen het ook een andere naam geven. Maar ik dacht dat we het pas over 9 maanden een naam hoefde te geven..
Nee, dat heb ik helaas niet. Eigenlijk vind ik dat ook nog het "engste" aan de cursus, dat je je eigen foto's moet laten zien. Beetje combinatie van faalangst en het idee dat je wat van jezelf blootgeeft vrees ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Kleintje het volgende:
SlaadjeBla, heb je ergens iets online staan zodat we wat van je kunnen bewonderen???
Welkom trouwens!!!!
Kijk ook eens op http://www.eosdigitaal.nl.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Digitaal, een canon 350D. Ik had hem al een tijdje, maakte er wel leuke foto's mee, maar wist eigenlijk nooit echt hoe.
Ow, daarom rook je zo fruitig!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Kleintje het volgende:
Jelleee, dat komt omdat het februari is.
Vraag maar aan lostminds...
dan heb je je jaarlijkse douchebeurt.
Hij had hem gisteren, ik vandaag...
ik ben helemaal in de stress geslagen, dat ik hier allemaal topics vool sc..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
Dat kun je nou nog helemaal niet weten, mensch!![]()
Ow, en nog meer![]()
wegens eerdere F**Kup op MSN
![]()
met excuus aan de betrokkenen
hoi kleintjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi F-bitch (en de rest)
Inderdaad SlaadjeBla (grappige naam)... waar ben jij mee begonnen.
En wat voor cursus volg je precies?
Je moet hier niets... en je hoeft zeker geen faalangst te hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik helaas niet. Eigenlijk vind ik dat ook nog het "engste" aan de cursus, dat je je eigen foto's moet laten zien. Beetje combinatie van faalangst en het idee dat je wat van jezelf blootgeeft vrees ik.
overspelquote:
De cursus die ik volg begint toch wel wat meer bij de basis. Les 1: hoe werkt je cameraquote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef Offy het volgende:
[..]
Pea heeft een tijdje geleden een topic geopend over een cursus waar iedereen zijn foto's ed in kon plaatsen. Helaas zijn ze nooit echt verder gekomen dan les 2. Misschien wel leuk om weer op te pakken nu we er ineens zoveel nieuwe FOT-ers bijkrijgen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi kleintje
hoe is het met je paard?
En dat ziet er toch zo NIET uitquote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef Offy het volgende:
Er is niets makkelijker dan een slapende baby fotograferen toch?
Helemaal geen overspelquote:
ja ik ken hetquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ben al even niet geweest.
Vriendin en mijn verzorgster doen haar nu.
Ik zit al een paar dagen niet lekker in mijn vel en dat voelt mijn hormonale trut op poten gelijk. Dan hebben we geheid ruzie.
Maar morgen ga ik weer. Eindelijk foto's maken van mijn dikbuikje.
Je liet me schrikken!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
Dat kun je nou nog helemaal niet weten, mensch!![]()
Ow, en nog meer![]()
wegens eerdere F**Kup op MSN
![]()
met excuus aan de betrokkenen
Cursus basisfotografie van Edwin Westhoffquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi F-bitch (en de rest)
Inderdaad SlaadjeBla (grappige naam)... waar ben jij mee begonnen.
En wat voor cursus volg je precies?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik ken hetWybrun werd ook lastig als ik lastig was, uiteindelijk zaten we allebei elkaar verrot te schelden, om volgende dag kei zielig te zijn
paarden *rolleyes* kunt beter slangen houden
ah je lag daar zo zielig, ik dacht.. ah kom laat ik die jongen eruit helpenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal geen overspelZe heeft me nl. geweigerd
Dus ik ben gewoon heel blij met jou
Je hebt me uit een dal geholpen
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
En dat ziet er toch zo NIET uitIk wil wel fotografisch verantwoorde foto's maken ja
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah je lag daar zo zielig, ik dacht.. ah kom laat ik die jongen eruit helpen
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef Offy het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen? Iedereen smelt toch weg bij het zien van een slapende Anne Geddes-baby?
[afbeelding]
Gewoon wat rozenblaadjes, vlindervleugeltjes en een stapeltje handdoeken meenemen, doet wonderen
johquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet eens dat jij ook een paardendebiel was/bent
Sja... slangen??? Nee, die kunnen ook gevaarlijk zijn.
Ik dacht eigenlijk aan dammen. Dat kan je binnen doen met een kop warme thee voor je neus!
*proest*quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef Offy het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen? Iedereen smelt toch weg bij het zien van een slapende Anne Geddes-baby?
[afbeelding]
Gewoon wat rozenblaadjes, vlindervleugeltjes en een stapeltje handdoeken meenemen, doet wonderen
Ja hallo, wat is nou een huwelijksaanzoek zonder een ring?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Helemaal geen overspelZe heeft me nl. geweigerd
Dus ik ben gewoon heel blij met jou
Je hebt me uit een dal geholpen
Nee echt?quote:
ooooww...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef Kleintje het volgende:
F-Bitch, hij wilde juist dat je hem erin hielp
Kijkt nou iedereen over mijn sarcastische smiley heen?quote:
owwww, dus jij komt straks ook op kraamvisite?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
johik heb er zelfs voor gestudeerd
![]()
heb helaas op het ogenblik geen (verzorg) paard meer.. lang verhaal en te intiem. maar ik mis het verschrikkelijk.. normaal was ik daar 6 dagen in de week 3-4 uur per avond.. en nu niks meer.. welkom kilo's
Offy tochquote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Was er heeeeeeeeeeeeeel blij mee
Offy deed dat nooit
Voor gestudeerd om paardenDEBIEL te zijn???quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
johik heb er zelfs voor gestudeerd
![]()
PdeHoog heeft geen vaatwasserquote:
trutten zijn het leuks om te rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
owwww, dus jij komt straks ook op kraamvisite?
Als je een keer zin hebt.. je mag gerust komen rijden hoor.
Slaapplaats is geen probleem.
Maar hou er rekening mee... het is een trut op poten, ook wel een grijze kamerolifant...
quote:
Echt welquote:
Enneh...ik heb genoeg chocola gekocht voor jouquote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is nou een huwelijksaanzoek zonder een ring?van chocola
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...ik heb genoeg chocola gekocht voor jouDat jij ze dan vervolgens vergeet mee te nemen vind ik een des te grotere belediging
jaah serieusquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Voor gestudeerd om paardenDEBIEL te zijn???
Jee, zijn daar studies voor dan???
Ik werd gewoon gelijk toegelaten.
Debiel was ik al en ik had al een kont met de omvang van die van een paard![]()
Zo'n Trut had ik ook... Ik noem haar 'EX'quote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
trutten zijn het leuks om te rijdenals je ze eenmaal voor je gewonnen hebt zijn ze het fijnste van allemaal
en zeer zeker kom ik op kraamvisite
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Potverdorie... zitten ze me toe te voegen aan een MSN orgie terwijl ik ff Stargate Atlantis aan het kijken ben
Whehehehehe....I second thatquote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo'n Trut had ik ook... Ik noem haar 'EX'![]()
*meldt*quote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef Kleintje het volgende:![]()
Ik ga thee pakken met... SJOKOLA
Iemand anders ook???
Neuh niet veel...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog wat leuks gebeurd hier?
Maar het was wel heel gezelligquote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
Oh, dan moet ik er wel even bijvermelden dat PdeHoog een hele goede gastheer is, want ik heb niets af hoeven wassen(wat mij dan weer een slechte gast maakt
)
[..]
![]()
Ik heb er nog spijt van...chocola met nootjes en rozijntjes![]()
Na 11 jaar kan ik zeggen "Het waren 2 fantastische dagen"quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo'n Trut had ik ook... Ik noem haar 'EX'![]()
beter dan: "schat dat waren de 10 beste seconden van mijn leven"quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na 11 jaar kan ik zeggen "Het waren 2 fantastische dagen"![]()
quote:
Koffie op bed was heerlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
Maar het was wel heel gezelligBeetje wakker worden gemaakt met koffie op bed he
Ik twijfel nog steeds een beetje over dat trapje en het raampje in de badkamerdeurquote:Wanneer komen jullie weer
poeliequote:Op maandag 6 februari 2006 21:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat leuk dat ik Fraubitch weer eens zie
Dan weet zo'n beetje hoe de rest van die 11 jaar en 3 maanden waren..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
beter dan: "schat dat waren de 10 beste seconden van mijn leven"
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan weet zo'n beetje hoe de rest van die 11 jaar en 3 maanden waren..![]()
zeker nu jij er bentquote:
11 jaarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na 11 jaar kan ik zeggen "Het waren 2 fantastische dagen"![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Helemaal geen mooie foto's hiero:-)
Hier niet nee, maar kijk eens in de rest van het subforumquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Helemaal geen mooie foto's hiero:-)
Redelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Koffie op bed was heerlijk(koffie op het kussen wat minder, heb je het er nog uitgekregen?
)
Hoezoquote:Ik twijfel nog steeds een beetje over dat trapje en het raampje in de badkamerdeur
Dat klinkt als een echte nachtmerriequote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan weet zo'n beetje hoe de rest van die 11 jaar en 3 maanden waren..![]()
F-Bitsie wordt steeds lieverquote:
quote:
En nu denk je echt dat ik nog een keer kom?quote:HoezoDe foto's zijn hier toch niet verschenen
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
@PdH.... 11 jaar en 3 maanden... (minus de 6 maanden dat ze al een relatie met een andere getrouwde vent aan het kweken was)![]()
![]()
![]()
![]()
Niet janken bij mij is het al 31 jaar een klote maandag..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Mên, wat is maandag toch een klote werkdag bij mij
OK, maar soms staan hier ook nog wel eens leuke of mooie. Ik duik niet alle dagen in de diverse subforumsquote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar kijk eens in de rest van het subforum
Ja johquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Offy het volgende:
[..]
je hebt het er toch wel echt uitgekregen he?
[..]
quote:En nu denk je echt dat ik nog een keer kom?
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet janken bij mij is het al 31 jaar een klote maandag..![]()
Die van mij met haar oud filiaalleider...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die van mij was ook al een half jaar bezig ....... met haar baas
Sorryquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet janken bij mij is het al 31 jaar een klote maandag..![]()
Ik zie bepaalde overeenkomstenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die van mij met haar oud filiaalleider...![]()
hoezo jezelf omhoogneukenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die van mij was ook al een half jaar bezig ....... met haar baas
Snotneus ...haal het eerst maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ouwe lul
Ik ga dit jaar 30 worden
Ze neukten iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoezo jezelf omhoogneuken![]()
sorrie
ah, we houden gewoon van macht en zeker van mannen met macht, als we die kunnen krijgen zullen we dat waarschijnlijk ook doen ook.. lijkt mequote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie bepaalde overeenkomstenZou dat wat met vrouwen te maken hebben, denk je
![]()
Die van mij ging zogenaamd wandelen in het bos valk voor ze het uitmaakte.. jaja met zijn Kleine Paulus zeker??quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze neukten iddMaar niet omhoog hoor
Twee maanden later werd ze zelf gedumpt
![]()
Dit begint op een R&P-topic te lijken
Dat blijktquote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah, we houden gewoon van macht en zeker van mannen met macht, als we die kunnen krijgen zullen we dat waarschijnlijk ook doen ook.. lijkt me![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die van mij ging zogenaamd wandelen in het bos valk voor ze het uitmaakte.. jaja met zijn Kleine Paulus zeker??![]()
gewerktquote:
ei-n-de-lijk!!! erkenningquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gewerkten te horen gekregen dat mensen mij DIK vinden
toen was mijn dag wel even verpest
![]()
ik ben niet dik
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gewerkten te horen gekregen dat mensen mij DIK vinden
toen was mijn dag wel even verpest
![]()
ik ben niet dik
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef blackbully het volgende:
Avond
hoe is het met de stevige medemens?
Ik pas 2 keer in jou man...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij dik
![]()
Ik ben dik gezet stevig
maar knuffel- en aaibaar
omdat ik groot en sterk benquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Hoe durven ze je te laten werken.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef blackbully het volgende:
Avond
eensquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij dik
![]()
Ik ben dik gezet stevig
maar knuffel- en aaibaar
aaaahhhh zielugquote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat ik groot en sterk benwas ik maar klein en schattig
Ik ben niet dikquote:
Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Perfect.. effe onze ex-en affikken en weer verder gaan met lol trappen
![]()
![]()
goedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef blackbully het volgende:
Avond
* meldt!quote:
wat PdeHoog zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet dikVraag maar aan Fraubitch
Ik sta achter hem!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat PdeHoog zegt
*gaat voor PH staan* *schouders breedmaakt* *bedreigend kijkt*
puur melk of wit?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:25 schreef HMaster-II het volgende:
*gaat voor F-Bitsie staan en kijkt haar dreigend aan... Houdt dat tien minuten seconden vol en steek zijn tong uit*![]()
![]()
*met M&M's volpropt*quote:
*duwt van elke smaak wat in een enveloppe*quote:
Jij bent klein en schattgquote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat ik groot en sterk benwas ik maar klein en schattig
Heerlijk mens ben je tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*duwt van elke smaak wat in een enveloppe*
Die gaat morgen op de bus![]()
Om op te vreten.quote:
aaahhquote:
Tsss... Schakel dan es door naar een hoger versnellingquote:
quote:
Kom net terug van zwemlesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tsss... Schakel dan es door naar een hoger versnelling![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even nagenieten van vorige week zondag
http://weesjaloersop.pdehoog.nl/
Toch heb ik niet echt de indruk dat het veel indruk gaat makenquote:
maar waarom geen smile van oor tot oor?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even nagenieten van vorige week zondag
http://weesjaloersop.pdehoog.nl/
Volgende week vrijdag ga ik voor een Proefduik + theorie lesquote:
We moeten deze foto duidelijk nog een keer overdoenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar waarom geen smile van oor tot oor?
* PdeHoog kijkt om zich heenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey pdehoog. Hoe gaat het met de kleine?
Da's uncool. En iedereen weet dat Peter WEL cool is!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar waarom geen smile van oor tot oor?
Volgende week moet ik ook weer met apparatuur het water inquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ga ik voor een Proefduik + theorie les![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens. Ik hou van jullie allemaalJongens iets minders
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef blackbully het volgende:
tja dat snap ik
de vrouwelijke modellen mogen best een dagje hier komen om de pose te oefenen
Woar???quote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgende week moet ik ook weer met apparatuur het water in
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's uncool. En iedereen weet dat Peter WEL cool is!![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens. Ik hou van jullie allemaal![]()
Van der Valk in Zuidbroek.quote:
Over je neef uiteraardquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt om zich heen
Welke kleineIk hoor niets
En geen nieuws = goed nieuws wordt er altijd beweerd
Deal. Vrouwen zijn tovquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
zolang je mij niet gaat zoenen is het okee
![]()
quote:
Tsss... watjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Van der Valk in Zuidbroek.
Gewoon in het zwembad. Buiten is het water nog maar 2 graden. Dan ga ik er echt niet in met een lek natpak
2 graden is 2milimeter ongeveer... en das koudquote:
quote:
helemaal goed!quote:
Hij negeert je zwaaipostjesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
En sinds ronaldv mod is negeert hij me gewoonDe smurf
Laten we het wat beter omschrijvenquote:
Dus als ik die 'quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij negeert je zwaaipostjesZoals ik reeds eerder in een samenvatting van een vorige SC te zien gaf
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laten we het wat beter omschrijvenSOMMIGE vrouwen zijn tof
De rest niet
Geen ideequote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus als ik die '' weghaal dan ziet hij me wel?
nu welquote:
[test]quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeVraag het hem zou ik zeggen
Ik wilde het positief bekijken en had het natuurlijk over Fraubitch en Offyquote:
Misschien valt deze beter op:quote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus als ik die '' weghaal dan ziet hij me wel?
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb nog nooit een ex gehad, laat staan een vriendin
omgquote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien valt deze beter op: [afbeelding]
afhankelijk van welke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |