http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=enthusiasticquote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
toch?
Dat had ik gisteraaf dus ook toen ik uit eten ging en daarna ging bowlen... Ik ga gewoon nooit meer achter m`n pc vandaan, mis ik ook geen scquote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ga ik ff een avondje schaatsen & schaatsen fotograferen, mis ik een hele slowchat
Maar goed, straks een serietje schaatsfoto's het net opgooien.
so you don't like yourself?quote:
tsja iemand moet het doen, en de rest doet het nietquote:
Typisch Vrouwlijke Postquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Kleintje het volgende:
TVP enzo...
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
tsja iemand moet het doen, en de rest doet het niet![]()
quote:
Je zou bijna denken dat je het expres doetquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Lekkere timing, Mauro is er en ik ga
*doet meequote:
vervelend hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef Bond het volgende:
moggûh
jemig ik ben nog te vroeg wakkervan 6 tot 10 college
![]()
als je maar uit kan slapen toch?quote:
studio en treinbaantjequote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef RubberDuckey het volgende:
Woei, m`n ma is ook een oorlogsgebied gaan ruimen genaamd "zolder", ze gaat ruimte creeëren voor een kleine treinbaan en een studiootje
Haha, wat jij zegt mag ookquote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
studio en treinbaantje
Wel je prio's in orde hebben!
Veel plezier!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er weer vandoorOp naar een vergadering
owja februari hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, paard is voor vandaag onder de pannen.
Zal ik dan maar eens gaan douchen???
zo'n ding hebben wij in de tuin liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Weer eens zelf op de foto gezet, is eens wat anders en laat zien dat het leven soms zo slecht niet is.![]()
Alleen het water waar ik in dook was 13 graden![]()
http://www.whoisit.demon.nl/100.jpg
Lekkerrrrrrrrrr Puckzzz, ik heb niet zo'n ding in de tuin ...kan ook niet eens, heb geeneens een tuinquote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo'n ding hebben wij in de tuin liggen![]()
maar dat zwembad klinkt wel koud hoor....brrrrrrrrrrr
al gedacht aan katrolletjes zodattie omhoog gehesen kan worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt mag ookEen treinbaan van 2,5 bij 80 is klein, rest (van wat er overblijft) wordt studio
Vind ik niet echt makkelijk, ik wil gewoon een baan waar ik makkelijk bij kan en makkelijk aan kan werken. Als het aan katrollen komt te hangen, is het minder snel ff wat aan de baan doen, ik ken mezelf met de rotzooiquote:Op maandag 6 februari 2006 12:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
al gedacht aan katrolletjes zodattie omhoog gehesen kan worden?
LE ZENquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef lostminds het volgende:
ow dus over een week ga je nog een keer, wat een gedoe zeg![]()
owja, de rotzooi he...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Vind ik niet echt makkelijk, ik wil gewoon een baan waar ik makkelijk bij kan en makkelijk aan kan werken. Als het aan katrollen komt te hangen, is het minder snel ff wat aan de baan doen, ik ken mezelf met de rotzooi
I do like smart arses thoughquote:
Hahaha, dan toch liever de zolderquote:Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef lostminds het volgende:
[..]
owja, de rotzooi he...
de slaapkamer van je ouders is ook een idee![]()
Hulp nodig?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Hmmz, kan ik op die manier mijn buik + bovenbenen croppen??
tssssquote:
Koffie uiteraard. Ik bel je zo even.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Ow gezellig Ronald
Hoe laat ben je er? Dan zorg ik dat het klaarstaat.
Koffie of thee met theesmaak???
Moet ie dat beest maar wat minder vreten gevenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Kleintje het volgende:
Je zou maar een dikke jaguar hebben die niet wil starten
Arme overbuurman..
Gelukkig heeft ie er nog 2 (moet deze wel eerst voor zijn garagedeur weg)
*proest*quote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet ie dat beest maar wat minder vreten geven![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
en bedankt... thee over mijn monitor.
Zal ik zijn jaguar dan ook maar de link geven naar het ww programma?
Jawel hoor.. met een 8mm Fisheye..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Kleintje het volgende:
omdat het anders beeldvullend materiaal is BOND
Zo ver kan je niet uitzoomen
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Kleintje het volgende:
omdat het anders beeldvullend materiaal is BOND
Zo ver kan je niet uitzoomen
Met mijn 10-20mm Sigma lukt het ook welquote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jawel hoor.. met een 8mm Fisheye..![]()
wie van de drie?quote:
Da's allemaal de schuld van fotografen en de media.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef Bond het volgende:
[..]volgens mij valt dat heel erg mee
![]()
Maar waarom zijn ze dna nooit tevreden met hoe ze eruit zien![]()
Dan houdt je je buik maar even inquote:
Buik gaat wel, die is hier niet dikquote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan houdt je je buik maar even in![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Buik gaat wel, die is hier niet dik
Benen... die zijn dik...
ja dat is erg belangrijk in een auto. Dat de asbak schoon isquote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Verkorte werkdag....tijd om mijn ouwe roestbak eens zijn zuigers los te laten rammelen, oftewel, weer vieze handen vanmiddag maarrrrrrr, de asbakken zijn weer leeg en blinkend opgepoetst
![]()
prioriteit nummer 1; schone asbak!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat is erg belangrijk in een auto. Dat de asbak schoon isrijdt zo klote anders....
Laa me rade... Je rijdt Astra GSIquote:Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
prioriteit nummer 1; schone asbak!
verder helpt een volle accu ook wel, schijnt...oh, en loads of lpg, zonnebril en kauwgummy![]()
en trance classics in de CD spelerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
prioriteit nummer 1; schone asbak!
verder helpt een volle accu ook wel, schijnt...oh, en loads of lpg, zonnebril en kauwgummy![]()
LOL, met standaard scheerapparaat-aansluiting om de kop kaal te houdenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laa me rade... Je rijdt Astra GSI![]()
;-)quote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
![]()
RonaldV was mijn tuin en vijver aan het bewonderen.... zie we gewoon een vis.
Ik heb dus gewoon nog een huistuindier.
Beest heeft nog nooit wat te vreten van me gehad.
Dus die reiger zat er gisteren niet voor niets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |