http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=enthusiasticquote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
toch?
Dat had ik gisteraaf dus ook toen ik uit eten ging en daarna ging bowlen... Ik ga gewoon nooit meer achter m`n pc vandaan, mis ik ook geen scquote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ga ik ff een avondje schaatsen & schaatsen fotograferen, mis ik een hele slowchat
Maar goed, straks een serietje schaatsfoto's het net opgooien.
so you don't like yourself?quote:
tsja iemand moet het doen, en de rest doet het nietquote:
Typisch Vrouwlijke Postquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Kleintje het volgende:
TVP enzo...
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
tsja iemand moet het doen, en de rest doet het niet![]()
quote:
Je zou bijna denken dat je het expres doetquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Lekkere timing, Mauro is er en ik ga
*doet meequote:
vervelend hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef Bond het volgende:
moggûh
jemig ik ben nog te vroeg wakkervan 6 tot 10 college
![]()
als je maar uit kan slapen toch?quote:
studio en treinbaantjequote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef RubberDuckey het volgende:
Woei, m`n ma is ook een oorlogsgebied gaan ruimen genaamd "zolder", ze gaat ruimte creeëren voor een kleine treinbaan en een studiootje
Haha, wat jij zegt mag ookquote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
studio en treinbaantje
Wel je prio's in orde hebben!
Veel plezier!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er weer vandoorOp naar een vergadering
owja februari hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, paard is voor vandaag onder de pannen.
Zal ik dan maar eens gaan douchen???
zo'n ding hebben wij in de tuin liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Weer eens zelf op de foto gezet, is eens wat anders en laat zien dat het leven soms zo slecht niet is.![]()
Alleen het water waar ik in dook was 13 graden![]()
http://www.whoisit.demon.nl/100.jpg
Lekkerrrrrrrrrr Puckzzz, ik heb niet zo'n ding in de tuin ...kan ook niet eens, heb geeneens een tuinquote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo'n ding hebben wij in de tuin liggen![]()
maar dat zwembad klinkt wel koud hoor....brrrrrrrrrrr
al gedacht aan katrolletjes zodattie omhoog gehesen kan worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Haha, wat jij zegt mag ookEen treinbaan van 2,5 bij 80 is klein, rest (van wat er overblijft) wordt studio
Vind ik niet echt makkelijk, ik wil gewoon een baan waar ik makkelijk bij kan en makkelijk aan kan werken. Als het aan katrollen komt te hangen, is het minder snel ff wat aan de baan doen, ik ken mezelf met de rotzooiquote:Op maandag 6 februari 2006 12:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
al gedacht aan katrolletjes zodattie omhoog gehesen kan worden?
LE ZENquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef lostminds het volgende:
ow dus over een week ga je nog een keer, wat een gedoe zeg![]()
owja, de rotzooi he...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Vind ik niet echt makkelijk, ik wil gewoon een baan waar ik makkelijk bij kan en makkelijk aan kan werken. Als het aan katrollen komt te hangen, is het minder snel ff wat aan de baan doen, ik ken mezelf met de rotzooi
I do like smart arses thoughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |