Ja... het is nogal debiliserend...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Commentaar is verveeeleeeeeend.
Of was dat al gezegd?
Ik ook maar snap het niet echtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk voor het eerst, maar vind het.
Mooi, weer een fan erbij.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Huh wat?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:41 schreef Bendoverp het volgende:
BliksemSchigt, FG met Tom Brady nog gezien
yupquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Je moet binnen 4 beurten 10 yards halen en daarna weer 4 voor de volgende 10
72 maagden.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Wat heb je na die 10 yards?
alleen wel veel dode spelmomenten....quote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ja het was een beste wurggreepquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Damn, offensive holding...
Ja, geniaalquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef Bendoverp het volgende:
Yup, Stewie was ziek.
En Peter dan in die reclame: let\'s blitz the competion and go for the touchdooooooown...
Nee pittsburgh mag weer beginnen (dus beginnen weer met een 1st downquote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef VoreG het volgende:
waarom moeten ze nu weer opnieuw schoppen?
omdat ze niet de de nodige yards halen...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef VoreG het volgende:
waarom moeten ze nu weer opnieuw schoppen?
ik vind dat wel sjiek dat tackelen zoquote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef 2Drix het volgende:
Spel ligt constans stilVind je het gek dat de reclameinkomsten zo hoog zijn daaro
waarom denk je dat amerika geen voetbal wilt, veel te weinig inkomsten.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef 2Drix het volgende:
Spel ligt constans stilVind je het gek dat de reclameinkomsten zo hoog zijn daaro
ach 2,5 milj per halve minuut zendtijd is de voornaamste reden dat de inkomsten zo hoog zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef 2Drix het volgende:
Ja dat wel idd, meer dan de helft van de tijd ligt het stil. Dat hoort erbij gok ikquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
alleen wel veel dode spelmomenten....![]()
Jammer dat er alleen nog maar Duitse teams zijn..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:47 schreef jna het volgende:
Voor al de mensen die het wel leuk vinden, het seizoen van de Amsterdam Admirals begint over een aantal weken weer. www.admirals.nl
Huh? Maar ze hebben toch 4 pogingen per 10 yardsquote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef Guard het volgende:
[..]
omdat ze niet de de nodige yards halen...
ze hoeven niet te schoppen ze kunnen ook proberen om op 4th down ervoor te gaan maar als ze niet halen nemen de Steelers de bal over op die kant van het veld en dat is tactisch niet goed.
Zit wat meer strategie achter dan bij voetbalquote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat wel idd, meer dan de helft van de tijd ligt het stil. Dat hoort erbij gok ik.
Ja maar die kick was de 4e pogingquote:Op maandag 6 februari 2006 00:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huh? Maar ze hebben toch 4 pogingen per 10 yards
Helaas die ene wedstrijd kon Alexander wel rushing room vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:51 schreef ScienceFriction het volgende:
Running games zijn deze playoffs wel erg ineffectief...
Ja een kwart van 4 uurquote:Op maandag 6 februari 2006 00:51 schreef VoreG het volgende:
1 quarter duurt niet 15 minuten maar 1 uur
itt tot voetbal is dit zuivere speeltijd.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:51 schreef VoreG het volgende:
1 quarter duurt niet 15 minuten maar 1 uur
Nee, maar over het algemeen... Edgerin James, Rudi Johnson, Bettis/ Parker, etc...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:52 schreef Bendoverp het volgende:
Die van Hawks tegen Panthers toch niet, SF?
Wellicht scheidt dat het kaf van het koren en wordt de kampioen bepaalt.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen... Edgerin James, Rudi Johnson, Bettis/ Parker, etc...
Kijk nu snap ik het!quote:Op maandag 6 februari 2006 00:54 schreef jna het volgende:
Je moet het zo zien, die 4de poging moet je vergelijken met de volgende situatie in het voetbal:
een verdediger heeft de bal en er komen 3 spelers op hem af, hij kan besluiten om de bal weg te schoppen en geen risico te nemen ( punt in american football) of hij kan besluiten om de 3 tegenstanders te omspelen (in american football dus gewoon nog een keer gooien of rennen) met als gevolg dat hij de bal kan kwijtraken en zo de tegenstander in goede postie brengen.
In heel veel opzichtenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef VoreG het volgende:
In hoeverre verschilt dit van rugby?
Er mag een keer voorwaarts gepass worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef VoreG het volgende:
Bij voetballen zijn ze niet gehuld in zware beschermende kleren daar worden gewoon benen gebroken. Zie Maradona.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:53 schreef Guard het volgende:
[..]
itt tot voetbal is dit zuivere speeltijd.
voetbal ligt meer dan 50% stil door huilies die bij het minste contact meteen gaan ligen voor vijf minuten...
Rugby geen voorwaartse passes..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef VoreG het volgende:
Vorig jaar waren de rushing attacks echt wel beter hoor...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:54 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Wellicht scheidt dat het kaf van het koren en wordt de kampioen bepaalt.
In de NFL niet? Goh... Carson Palmer, Rodney harrison...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij voetballen zijn ze niet gehuld in zware beschermende kleren daar worden gewoon benen gebroken. Zie Maradona.
Rugby heb je geen limiet van aantal pogingen.quote:
Alexander is going noiwherequote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij ziet het niet, hij ziet het niet, hij ziet het niet.
Nou.
Wat was daar nou aan de hand?
helemaal dit moet je maar de titel kostenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef sjimz het volgende:
Pff belachelijk dat ie wordt afgekeurd
Ik had het nooit moeten vragenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rugby heb je geen limiet van aantal pogingen.
Rugby heeft rucks en mauls
In rugby heb je de backs en de forwards.. waarbij de forwards dus eigenlijk weer de verdedigers zijn
Wel heel erg zuur iddquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef sjimz het volgende:
Pff belachelijk dat ie wordt afgekeurd
och we zijn er al aan gewend hele postseason al questionable calls van de refsquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
helemaal dit moet je maar de titel kosten
Ligt er aan hoe je het ziet. Knie en enkel schade komt in beide sporten voor. Maar in NFL wordt meer gebeukt, dus bv hoofdletsel en in voetbal heb je gebroken benen door gestrekte benen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In de NFL niet? Goh... Carson Palmer, Rodney harrison...
rugby union (met zijn vijftienen) heeft dat; met zijn dertienen (of rugby league...) heeft onder meer na elke tackle een spelhervatting, met een maximum op de een of andere manier.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rugby heb je geen limiet van aantal pogingen.
Rugby heeft rucks en mauls
...
Nee... hij was erbij toen ze de SB verloren... en 4 AFC Chapionships...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Die coach van pitsburgh loopt er al zo lang. Was ie er bij toen ze de superbowl wonnen ?
Ja maar ik vind als je het over rugby hebt het over union hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef Verfokker het volgende:
[..]
rugby union (met zijn vijftienen) heeft dat; met zijn dertienen (of rugby league...) heeft onder meer na elke tackle een spelhervatting, met een maximum op de een of andere manier.
nee vraag maar aan SF, die kan wel wat vertellen over Cowher zijn post season recordquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Die coach van pitsburgh loopt er al zo lang. Was ie er bij toen ze de superbowl wonnen ?
Dat is gewoon zo. punt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef VoreG het volgende:
oke nu ben ik de weg kwijt. Waarom is een touchdown daar nou weer 7 punten
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... hij was erbij toen ze de SB verloren... en 4 AFC Chapionships...
Dat vind je leuk om te zeggen he?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... hij was erbij toen ze de SB verloren... en 4 AFC Chapionships...
en toch is dat niet waar, ze hebben juist veel gegooid in post season...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik gok dat Cowher weer te conservatief zal zijn... run run run...
Bill... "Dance with the girl that brung ya"
Dacht ik ook ja..quote:
2 SB appearances, 1 lost, 1 pendingquote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef Guard het volgende:
[..]
nee vraag maar aan SF, die kan wel wat vertellen over Cowher zijn post season record
nee geen rust, allen wisselen van speelhelftquote:Op maandag 6 februari 2006 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
zo rust
MArco zou er ook in thuishorenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef VoreG het volgende:
Alllemaal grote Bouaouzannetjes op dat veld
Owquote:Op maandag 6 februari 2006 01:05 schreef Guard het volgende:
[..]
nee geen rust, allen wisselen van speelhelft
Wel contact maar niet hinderen bij het vangen (catch interference).quote:Op maandag 6 februari 2006 00:58 schreef jna het volgende:
er mag volgens mij geen contact zijn voordat iemand de bal aanraakt (toch?, ben geen expert)
Tis nog vroeg...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:06 schreef zjroentje het volgende:
Steelers hebben nog geen offence gehad.
Da's waar.quote:
Hoezo verrassend?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:07 schreef sjimz het volgende:
De Seahawks doen het toch verassend goed
Volgens mij waren de Steelers torenhoge favoriet en zouden juist de Seahawks nerveus moeten zijn qua ervaring..of zit ik erg ver uit de richting?quote:
Vertel er dan meteen even bij dat de conversion van de 2 yard line komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:08 schreef jna het volgende:
dan ga ik nu dat punten verhaal even uitleggen:
een touchdown is dus 6 punten, daarna zijn er 2 mogelijkheden.
1. Men kiest ervoor om de bal door de palen te trappen waarna men er 1 punt bij krijgt (dit gebeurd het meeste)
2. Men kiest ervoor om met 1 poging nog eens in de endzone te komen waarna men dus 2 punten krijgt (8 in totaal dus). Als je de endzone niet haalt krijg je er niks bij (dus 6 punten).
Torenhoog is overdreven.De Hawks zijn wel de nr.1 vd NFC....quote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Steelers torenhoge favoriet en zouden juist de Seahawks nerveus moeten zijn qua ervaring..of zit ik erg ver uit de richting?
Ver uit de richting... Defensief is er weinig verschil (16.3 ppg tegen 16.4 ppg) offensief is er wel verschil: 25ppg tegen 28 ppgquote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Steelers torenhoge favoriet en zouden juist de Seahawks nerveus moeten zijn qua ervaring..of zit ik erg ver uit de richting?
Ga me niet vertellen dat er nog een rust komt?!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef Bendoverp het volgende:
Hoe lang duurt halftime dadelijk eigenlijk. 24 minuten?
Dat drukken ze toch in geld uit?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef Bendoverp het volgende:
Hoe lang duurt halftime dadelijk eigenlijk. 24 minuten?
ja dalijkquote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat er nog een rust komt?!
Idd, nice.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Joe Jeruvicius.... kom maar naar de Patriots
Die gasten zijn doodop manquote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat er nog een rust komt?!
Who do you choose to go with you when you walk down an alley, him or me?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef Royal_Flush het volgende:
Jeremy Stevens met z'n grote mond!Just make the damn catch......![]()
Alsof het spel niet vaak genoeg stil ligt... Er kunnen tig kannen thee gezet worden in zo'n quarterquote:
net als Warner, Delhomme om maar eens wat te noemenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:13 schreef Bendoverp het volgende:
Wist niet dat Vinatieri bij de Admirals heeft gezeten.
Friet frikandel ja :')quote:Op maandag 6 februari 2006 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral als een team uit ongeveer 50 man bestaat!
]Conditiebeesten!
4, dus de halftime show komt na dit kwartquote:Op maandag 6 februari 2006 01:16 schreef Pulsy het volgende:
hoeveel delen zijn er en wanneer komt die zo langt verwachte halft time show? Of heb ik die nu al gemist?
Wacht maar op de fleaflicker, of de optionpass van Bettis...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef Bendoverp het volgende:
ZO'n WR reverse doen ze ook elke wedstrijde.
Die kennen we nu wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Mooie "speelactienamaak"!!!
Zullen ze nog wel 'n keertje doen met Ward of Randle El....quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef Bendoverp het volgende:
ZO'n WR reverse doen ze ook elke wedstrijde.
Fleaflicker hebben ze toch maar een keer gedaan, toen naar Wilson.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Wacht maar op de fleaflicker, of de optionpass van Bettis...
Ik hoop dat er nog wat te genieten komt,maar "I still believe"......quote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef Guard het volgende:
ik ga nu echt op de bank zitten, vindt het iets teveel lemmings hier met flauw/ niet ter zake doende commentaar.
Voor de vaste gasten: Enjoy!!!
Niet doen joh. Zondequote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef Guard het volgende:
ik ga nu echt op de bank zitten, vindt het iets teveel lemmings hier met flauw/ niet ter zake doende commentaar.
Voor de vaste gasten: Enjoy!!!
Geen idee eigelijk, maar ik dacvht het niet... met al dat tacklen... lijkt me niet dat die apparatuur het nog doet...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:24 schreef Bendoverp het volgende:
SF, heeft de defense eigenlijk ook comm gear?
Ja, de quarterback in ieder geval, de anders spelers weet ik eigenlijk niet. Denk het nietquote:Op maandag 6 februari 2006 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie die coaches met communicatie op, kunnen ze daarmee de spelers in het veld coachen d.m.v. oortjes
Improviserend is hij soms erg goed...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit soort passen van Roethlisberger vind ik vaak wel knap hoor...
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
Jezus, zijn er hier serieus mensen die dit interessant vinden? Ik krijg altijd een beetje kromme tenen van mensen die elke sport leuk vinden.
Ja, genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
Jezus, zijn er hier serieus mensen die dit interessant vinden? Ik krijg altijd een beetje kromme tenen van mensen die elke sport leuk vinden.
Trustenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
Je moet minstens een teen binnen de lijnen hebben als je de bal vangt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Loopt die N-zone oneindig door (naar links en rechts)? Of houdt het op bij die witte lijn en had 'ie alsnog geen touchdown gehad als 'ie op het groen was geland?
je moet bij het vangen van de ball beide voeten in de endzone aan de grond krijgen, zo gauw je een heel klein beetje beetje de lijn raakt ben je out of boundsquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Loopt die end-zone () oneindig door (naar links en rechts)? Of houdt het op bij die witte lijn en had 'ie alsnog geen touchdown gehad als 'ie op het groen was geland?
Dit soort passes maken het waardquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:34 schreef Royal_Flush het volgende:
Wat 'n worp baby!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je mag niet voorbij de line of scrimmage gooienquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit soort passes maken het waard
Waarom mocht deze meneer trouwens niet meer gooien alstie door was gaan lopen ?
De rillingen lopen over me rug bij het horen van naam Reid, wat een smerige snor heeft die manquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Mike Holmgren lijkt wel een broer van Andy Reid...Seperated at birth?
Je mag alleen naar voren passen als je achter de line of scrimmage bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit soort passes maken het waard
Waarom mocht deze meneer trouwens niet meer gooien alstie door was gaan lopen ?
Anders krijg je natuurlijk een soort rugby spelquote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Je mag alleen naar voren passen als je achter de line of scrimmage bent.
klopt, een zijwaartse of achterwaarste pass wort een lateral genoemd (en mag dus wel na de los), laat je die vallen dan is het geen imcomplete pass maar een live ball, diegene die de ball oppakt of erop valt heeft dan balbezit.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Je mag alleen naar voren passen als je achter de line of scrimmage bent.
Meer handbal.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Anders krijg je natuurlijk een soort rugby spel
quote:
Bij rugby mag je alleen naar achter gooien.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Anders krijg je natuurlijk een soort rugby spel
Dacht ik ook toen ik voor het eerst SB zag.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Pff, spannend zeg.
ach wat geeft het met tackling machine Roethlisberger in je offensive backfieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |