Ja, genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
Jezus, zijn er hier serieus mensen die dit interessant vinden? Ik krijg altijd een beetje kromme tenen van mensen die elke sport leuk vinden.
Trustenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
Jezus, zijn er hier serieus mensen die dit interessant vinden? Ik krijg altijd een beetje kromme tenen van mensen die elke sport leuk vinden.
Je moet minstens een teen binnen de lijnen hebben als je de bal vangt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Loopt die N-zone oneindig door (naar links en rechts)? Of houdt het op bij die witte lijn en had 'ie alsnog geen touchdown gehad als 'ie op het groen was geland?
je moet bij het vangen van de ball beide voeten in de endzone aan de grond krijgen, zo gauw je een heel klein beetje beetje de lijn raakt ben je out of boundsquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Loopt die end-zone () oneindig door (naar links en rechts)? Of houdt het op bij die witte lijn en had 'ie alsnog geen touchdown gehad als 'ie op het groen was geland?
Dit soort passes maken het waardquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:34 schreef Royal_Flush het volgende:
Wat 'n worp baby!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je mag niet voorbij de line of scrimmage gooienquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit soort passes maken het waard
Waarom mocht deze meneer trouwens niet meer gooien alstie door was gaan lopen ?
De rillingen lopen over me rug bij het horen van naam Reid, wat een smerige snor heeft die manquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Mike Holmgren lijkt wel een broer van Andy Reid...Seperated at birth?
Je mag alleen naar voren passen als je achter de line of scrimmage bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit soort passes maken het waard
Waarom mocht deze meneer trouwens niet meer gooien alstie door was gaan lopen ?
Anders krijg je natuurlijk een soort rugby spelquote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Je mag alleen naar voren passen als je achter de line of scrimmage bent.
klopt, een zijwaartse of achterwaarste pass wort een lateral genoemd (en mag dus wel na de los), laat je die vallen dan is het geen imcomplete pass maar een live ball, diegene die de ball oppakt of erop valt heeft dan balbezit.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Je mag alleen naar voren passen als je achter de line of scrimmage bent.
Meer handbal.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Anders krijg je natuurlijk een soort rugby spel
quote:
Bij rugby mag je alleen naar achter gooien.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Anders krijg je natuurlijk een soort rugby spel
Dacht ik ook toen ik voor het eerst SB zag.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Pff, spannend zeg.
ach wat geeft het met tackling machine Roethlisberger in je offensive backfieldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |