Ja... het is nogal debiliserend...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Commentaar is verveeeleeeeeend.
Of was dat al gezegd?
Ik ook maar snap het niet echtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk voor het eerst, maar vind het.
Mooi, weer een fan erbij.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Huh wat?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:41 schreef Bendoverp het volgende:
BliksemSchigt, FG met Tom Brady nog gezien
yupquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Je moet binnen 4 beurten 10 yards halen en daarna weer 4 voor de volgende 10
72 maagden.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Wat heb je na die 10 yards?
alleen wel veel dode spelmomenten....quote:Op maandag 6 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ja het was een beste wurggreepquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Damn, offensive holding...
Ja, geniaalquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef Bendoverp het volgende:
Yup, Stewie was ziek.
En Peter dan in die reclame: let\'s blitz the competion and go for the touchdooooooown...
Nee pittsburgh mag weer beginnen (dus beginnen weer met een 1st downquote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef VoreG het volgende:
waarom moeten ze nu weer opnieuw schoppen?
omdat ze niet de de nodige yards halen...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef VoreG het volgende:
waarom moeten ze nu weer opnieuw schoppen?
ik vind dat wel sjiek dat tackelen zoquote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef 2Drix het volgende:
Spel ligt constans stilVind je het gek dat de reclameinkomsten zo hoog zijn daaro
waarom denk je dat amerika geen voetbal wilt, veel te weinig inkomsten.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef 2Drix het volgende:
Spel ligt constans stilVind je het gek dat de reclameinkomsten zo hoog zijn daaro
ach 2,5 milj per halve minuut zendtijd is de voornaamste reden dat de inkomsten zo hoog zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef 2Drix het volgende:
Ja dat wel idd, meer dan de helft van de tijd ligt het stil. Dat hoort erbij gok ikquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
alleen wel veel dode spelmomenten....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |