helemaal dit moet je maar de titel kostenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef sjimz het volgende:
Pff belachelijk dat ie wordt afgekeurd
Ik had het nooit moeten vragenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rugby heb je geen limiet van aantal pogingen.
Rugby heeft rucks en mauls
In rugby heb je de backs en de forwards.. waarbij de forwards dus eigenlijk weer de verdedigers zijn
Wel heel erg zuur iddquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef sjimz het volgende:
Pff belachelijk dat ie wordt afgekeurd
och we zijn er al aan gewend hele postseason al questionable calls van de refsquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
helemaal dit moet je maar de titel kosten
Ligt er aan hoe je het ziet. Knie en enkel schade komt in beide sporten voor. Maar in NFL wordt meer gebeukt, dus bv hoofdletsel en in voetbal heb je gebroken benen door gestrekte benen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In de NFL niet? Goh... Carson Palmer, Rodney harrison...
rugby union (met zijn vijftienen) heeft dat; met zijn dertienen (of rugby league...) heeft onder meer na elke tackle een spelhervatting, met een maximum op de een of andere manier.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rugby heb je geen limiet van aantal pogingen.
Rugby heeft rucks en mauls
...
Nee... hij was erbij toen ze de SB verloren... en 4 AFC Chapionships...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Die coach van pitsburgh loopt er al zo lang. Was ie er bij toen ze de superbowl wonnen ?
Ja maar ik vind als je het over rugby hebt het over union hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef Verfokker het volgende:
[..]
rugby union (met zijn vijftienen) heeft dat; met zijn dertienen (of rugby league...) heeft onder meer na elke tackle een spelhervatting, met een maximum op de een of andere manier.
nee vraag maar aan SF, die kan wel wat vertellen over Cowher zijn post season recordquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Die coach van pitsburgh loopt er al zo lang. Was ie er bij toen ze de superbowl wonnen ?
Dat is gewoon zo. punt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef VoreG het volgende:
oke nu ben ik de weg kwijt. Waarom is een touchdown daar nou weer 7 punten
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... hij was erbij toen ze de SB verloren... en 4 AFC Chapionships...
Dat vind je leuk om te zeggen he?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... hij was erbij toen ze de SB verloren... en 4 AFC Chapionships...
en toch is dat niet waar, ze hebben juist veel gegooid in post season...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik gok dat Cowher weer te conservatief zal zijn... run run run...
Bill... "Dance with the girl that brung ya"
Dacht ik ook ja..quote:
2 SB appearances, 1 lost, 1 pendingquote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef Guard het volgende:
[..]
nee vraag maar aan SF, die kan wel wat vertellen over Cowher zijn post season record
nee geen rust, allen wisselen van speelhelftquote:Op maandag 6 februari 2006 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
zo rust
MArco zou er ook in thuishorenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef VoreG het volgende:
Alllemaal grote Bouaouzannetjes op dat veld
Owquote:Op maandag 6 februari 2006 01:05 schreef Guard het volgende:
[..]
nee geen rust, allen wisselen van speelhelft
Wel contact maar niet hinderen bij het vangen (catch interference).quote:Op maandag 6 februari 2006 00:58 schreef jna het volgende:
er mag volgens mij geen contact zijn voordat iemand de bal aanraakt (toch?, ben geen expert)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |