Arie en?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef SillyWalks het volgende:
Vooral de host en het format zijn verschrikkelijk. Er zitten tussen de comedians wel 2 redelijken,
Maar WLISA ziet er wel iets te voorbereid uit, dat is niet allemaal geimproviseerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef SillyWalks het volgende:
Vooral de host en het format zijn verschrikkelijk. Er zitten tussen de comedians wel 2 redelijken, maar de originele britse en amerikaanse Whose Line Is It Anyway?'s zijn 100 keer beter.
Bij WLIIA zitten gewoon veel betere mensen. Echt vakmensen. En voor die liedjes oefenen ze ook gewoon. Dat heet voorbereiding. Van trainen wordt je altijd beter, ook bij improv comedy.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar WLISA ziet er wel iets te voorbereid uit, dat is niet allemaal geimproviseerd.
Maar wel uitermate geestig!
daarom is arie imo de beste. In zijn optredens samen met sylvester improviseren ze ook aardig watquote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Bij WLIIA zitten gewoon veel betere mensen. Echt vakmensen. En voor die liedjes oefenen ze ook gewoon. Dat heet voorbereiding. Van trainen wordt je altijd beter, ook bij improv comedy.
Inderdaad ja. Die lacht harder om haar eigen grappen dan het publiek samenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral die vrouw is het verst tegenovergestelde van grappig , echt zon *mijn moeder probeert een grapje te maken* humor.
* BaajGuardian rolls eyes.
en die bek van haarquote:Op zondag 5 februari 2006 23:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die lacht harder om haar eigen grappen dan het publiek samen
met een beetje mazzel zie je haar nooit weer danquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
ik ken iemand die dat echt leuk vind, gelukkig gaat ze voor 4 maande naar afganistan, ben ik verlost van haar domme humor
Daarom dusquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit programma zo goed bekeken wordt. Wat een ontzettend simpele en makkelijke humor.
Hehehe, dacht ik ook.... Iedere keer als het er weer op is, wordt ik vol walging *gedwongen* om naar dit programma te kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef t0y het volgende:
Jezus, ik maar denken dat ik de enige ben die een schijthekel heeft aan dat **programma!
Goed topic
En WIE is er hier dan stom?>????????quote:Op maandag 6 februari 2006 01:29 schreef t0y het volgende:
Maar het is hier al 20x gezegd en het zal ongetwijfeld moeilijk zijn om te improviseren. Maar moet het dan ook echt zo slecht zijn? Ik heb nog nooit (en ik heb geloof ik al een aflevering of 15 gezien) gelachen, maar dan zelfs niet eens een glimlach. En ik geloof dat die snol sarah heet en die presentator zuigt kont!
Om deze post niet geheel nutteloos te maken:
De Lama's filmpjes
Wat? Waar heb je het over mijn kind?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef prupke het volgende:
[..]
En WIE is er hier dan stom?>????????
precies, en wie er geen reet aan vindt heeft de keuze uit nog een stuk of 20 zenders...quote:Op maandag 6 februari 2006 03:28 schreef AngrodTiwele het volgende:
Ik vond er in het begin weinig aan, later als je ervoor gaat zitten, ga je het toch wel respecteren.
De Lama's doen toch best veel moeite ervoor, zijn vindingrijk en er zitten hele goede grappen tussen. (soms te flauw ok)
Iedereen heeft weer andere humor.
Whatever. Ik heb een aflevering ervan gekeken en dat was zó overduidelijk allemaal van te voren bedacht. Ik wil veel geloven maar niet dat je in een hele aflevering geen seconde hapert of even moet nadenken, hoe goed je ook bent. En dan die afgrijselijke Amerikaanse humor, dat is al helemaal niet om aan te zien, was echt van het niveau Bob Saget die bij America's Funniest Home Video's grappig probeert te doen. Dan nog liever de inkopgrapjes van De Lama's.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Bij WLIIA zitten gewoon veel betere mensen. Echt vakmensen. En voor die liedjes oefenen ze ook gewoon. Dat heet voorbereiding. Van trainen wordt je altijd beter, ook bij improv comedy.
Grappige reactie, echt typisch lama-niveauquote:Op maandag 6 februari 2006 08:36 schreef Dave het volgende:
Dan kijk je toch lekker naar \"Lachen om home video\'s\" op SBS6?
en uit boeken en een cafe bezoeken en met vrienden een bordspel spelen..en en en..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, en wie er geen reet aan vindt heeft de keuze uit nog een stuk of 20 zenders...
Maar goed dat zoiets niet over Mohammed werd gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:38 schreef Xebber het volgende:
Beeld uit dat Jezus bij een autoverkoper staat...
Arie: "Loopt ie op water?"
even later...
Arie: "Denk je dat ik een gat in mijn hand heb of zo?"
Arie
Mensen die de lama`s leuk vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:17 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die zichzelf te superieur vinden voor De Lama's.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
trouwens, wacht maar totdat je "ik wil graag zien hoe maxima vreemd gaat" hebt gezien![]()
Das nog beterquote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en je mening over het TV programma zelf dan ?
http://www.delamas.nl/quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik ken het niet? Wat is het?
ach sara is wel leuk. het is volgens mij ook zo dat ze een vrouw erbij doen omdat anders de vrouwen weer gaan zeiken. iedereen weet dat vrouwen over het algemeen niet grappig zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef Marruk het volgende:
Ik vind die vrouw echt zwaar overbodig, die voegt weinig toe. De mannen vind ik vaak wel grappig, dan met name Arie, Ruben en Ruben.
Heeft iemand ook streams dan van de engelse versie?
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef Markster het volgende:
Arie woont een paar huizen bij mij vandaan
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef sanger het volgende:
Tijl, Ruben Nicolai en Arie zijn grappig. Die vrouw niet.
Dus volgens jou is een andere smaak hebben en dit laten weten een teken van domheid?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goed programma sowieso. Al snap ik dat veel FOK!kers het niet grappig vinden, het kunnen waarderen van verschillende soorten humor is immers een teken van intelligentie...
Het feit dat je die conclusie uit bovenstaande trekt zegt al voldoende over jouw intelligentie...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dus volgens jou is een andere smaak hebben en dit laten weten een teken van domheid?
He, we zijn het eens grondig eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral die vrouw is het verst tegenovergestelde van grappig , echt zon *mijn moeder probeert een grapje te maken* humor.
* BaajGuardian rolls eyes.
Nee, want die heeft helemaal geen gaten in zn handenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar goed dat zoiets niet over Mohammed werd gezegd.![]()
Als ie al lang en breed ter download is, lijkt het me logisch dat ie ook al te koop is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Geweldig programma, de Lama's
Kan niet wachten tot ik DVD deel 2 tegenkom in de winkel
Daar stoor ik me niet aan eerlijk gezegd!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef BGN het volgende:
Dit was het nieuws vind ik ook een stuk minder leuk sinds ik weet dat het niet in één ruk opgenomen is. Dat dacht ik eerst wel
Je bedoelt deel 3 hopelijk !quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan niet wachten tot ik DVD deel 2 tegenkom in de winkel
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan niet wachten tot ik DVD deel 3 tegenkom in de winkel
Oh en liefhebbers van de Lama's doen dat zeker.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet simpelweg mensen napraten, maar je eigen mening vormen is een stuk intelligenter in mijn ogen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef Jaytonism het volgende:
Alleen Sarah vind ik matig, alhoewel ze wel 1x een gruwelijk toffe grap had met haar dyslesbie.
Ruben zijn imitatie van Jan Peter Balkenende's oudejaarsconferentie was
Ah tof, zelfoverschatting.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef stefmans het volgende:
Is zo en makkelijke humor, meeste kan ik ook bedenken.
Nee gewoon waar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Ah tof, zelfoverschatting.
Als ik die show kijk bijv, die dating show weet ik van te vore al 80% van die grappen het is gewoon nep niet dat mensen dat zien natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Markster het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de humor, maar over de improvisatie, dat is echt heel moeilijk.
Nou vooruit dan. Je krijgt tien minuten (De Lama's krijgen nog geen tien seconden, dat terzijde) om de slechtste slogan voor Bush (of; de slechtste slogan voor Afrika mocht je dat prefereren) te verzinnen.quote:
Zo. Die leugen is dus ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef stefmans het volgende:
Is zo en makkelijke humor, meeste kan ik ook bedenken.
Beter en vermakelijker krijg je het niet. Lama's is mijn enige voor de buishang moment.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Zo. Die leugen is dus ook weer uit de wereld geholpen.![]()
beginnen de 10 min nu?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Je krijgt tien minuten (De Lama's krijgen nog geen tien seconden, dat terzijde) om de slechtste slogan voor Bush (of; de slechtste slogan voor Afrika mocht je dat prefereren) te verzinnen.
Ondertussen bind ik me alvast vast aan mijn stoel uit angst dat ik er zo van het lachen af val.
Dat ik ook nog even ergens heen moest, en een ander leven heb als fok telt niet mee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Zo. Die leugen is dus ook weer uit de wereld geholpen.![]()
DOE DAN!!! MAAK DIE GRAP!!! IN DE TIJD DIE JIJ NODIG HEBT OM TE ZEUREN HEBBEN DE LAMA'S REEDS EEN DOZIJN PUIKE GRAPPEN PER LAMA GEPRODUCEERD!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat ik ook nog even ergens heen moest, en een ander leven heb als fok telt niet mee?
Nee ik heb antigriepine gehaald.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Je hebt je grappige buurman er even bij gehaald?
En je meent serieus dat deze grap qua niveau en 'grappigheid' gelijk is aan de grappen die de Lama's produceren? Nee toch? NEE TOCH?!??!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef stefmans het volgende:
Slechte slogan voor Afrika: Ga naar Afrika aids krijg je er gratis bij.Jij blij?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
En je meent serieus dat deze grap qua niveau en 'grappigheid' gelijk is aan de grappen die de Lama's produceren? Nee toch? NEE TOCH?!??!
Nou, ik vond: Afrika ok, hiv hiv hoeree! persoonlijk toch iets beter gevonden.Wanneer organiseren jullie eens iets voor ons? bracht mijn mondhoeken ook in een opwaartse beweging, al moet ik toegeven dat veel grappen in geschreven vorm wat minder zijn.quote:
Ik lachte me kapot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
En je meent serieus dat deze grap qua niveau en 'grappigheid' gelijk is aan de grappen die de Lama's produceren? Nee toch? NEE TOCH?!??!
Ik kan dan echt niet anders concluderen dan dat je simpelweg te dom bent om de grappen te snappen, en dientengevolge meent dat jouw grappen even humorvol zijn (een conclusie die ik reeds eerder in zijn algemeenheid getrokken had).![]()
Is dit een grapquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef stefmans het volgende:
Slechte slogan voor Afrika: Ga naar Afrika aids krijg je er gratis bij.Jij blij?
Nee ik had Gewoon geen zin om erover na te denken.quote:
In dat geval ben je inderdaad niet geschikt voor De Lama's.quote:
Ben ik de pauper of doel je op iemand anders?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee ik had Gewoon geen zin om erover na te denken.En zeker niet omdat het moet om mezelf te bewijzen voor zo een pauper.
![]()
Bij die laatste kon er bij mij nog net een *hmpf* vanaf. Die eerste was echtquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nou, ik vond: Afrika ok, hiv hiv hoeree! persoonlijk toch iets beter gevonden.Wanneer organiseren jullie eens iets voor ons? bracht mijn mondhoeken ook in een opwaartse beweging, al moet ik toegeven dat veel grappen in geschreven vorm wat minder zijn.
Op die manier heb je al de nodige cognitieve dissonantie in je leven doen verdwijnen, is het niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee ik had Gewoon geen zin om erover na te denken.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
In dat geval ben je inderdaad niet geschikt voor De Lama's.
Gratis tip: Leuk, fris, humoristisch programma, echt iets voor jou!
Dus je hebt wel gekeken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Bij die laatste kon er bij mij nog net een *hmpf* vanaf. Die eerste was echt![]()
![]()
.
Zelfkastijding.quote:
Noem dan eens een Nederlandstalig TV-programma, dat wél humoristisch is in jouw ogen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben zelf wel vaker bezig geweest met improv , en dan het liefst sketches
en de zogenaamde humor van de lamas (wat nog verkeerd gespeld is ook want het is LLamas) is nieteens aanwezig , op het moment dat ik bij dat programma een grap te horen krijg , laat ik het elastiek los zodat ik met mijn hoofd door mijn Tv heen knal zodat het toch nog een nut heeft gehad dat ik koppijn ervan krijg.
Jensen en GTST vanwege het belabberde acteerwerk. Jiskefet is op z'n tijd ook wel lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Noem dan eens een Nederlandstalig TV-programma, dat wél humoristisch is in jouw ogen.
Jiskefetquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Noem dan eens een Nederlandstalig TV-programma, dat wél humoristisch is in jouw ogen.
En dat is in ABN?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Op die manier heb je al de nodige cognitieve dissonantie in je leven doen verdwijnen, is het niet?
Ben jij klinisch hersendood?quote:
Jiskefet is geniaal. Maar van (licht) absurdisme moet je houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Ik stelde een serieuze vraag, graag een serieus antwoord...
ben je dom of weet je niet wat jiskefet is , en als je dat echt niet weet , ga google doen ofzo ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Ik stelde een serieuze vraag, graag een serieus antwoord...
Ik ben gewoon eerlijk, ik hoef half fok niet na te praten. Met een joint erbij is het best te pruimenquote:
Jiskefet is niet geïmproviseerd. Logisch dat het qua structuur beter in elkaar zit. Laat ik de vraag anders stellen; noem eens een Nederlandstalig geïmproviseerd programma dat wel grappig is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben je dom of weet je niet wat jiskefet is , en als je dat echt niet weet , ga google doen ofzo ...
tering hee..
Er zijn amper geimproviseerde programma's in nederlandquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Jiskefet is niet geimproviseerd. Logisch dat het qua structuur beter in elkaar zit. Laat ik de vraag anders stellen; noem eens een Nederlandstalig geimproviseerd programma dat wel grappig is.
jiskefet is ook vaak geimproviseerd , maar als je het hebt over dronkemans humor (oftewel meelachen zonder dat iets echt grappig is , of beter gezegd eerder zo irritant dat je eigenlijk thuis voor de tv je haren zit uit te trekken en je afvraagt waarom je uberhaupt gekozen hebt voor een leven waarin dit mogelijk is.. , idols niveau programma's waar mensen *leuk moeten doen* ipv zijn dus , dan kijk ik het liefst naar het nieuws.quote:
Waarom zet jij spaties voor de komma? Daar irriteer ik me mateloos aan en Ik ben absoluut geen taalpurist!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
de enige , werkerlijk enige keer dat ik heb moeten lachen bij de llamas , en dat was een behoorlijk historische gebeurtenis laat dat duidelijk zijn (en ik mijn familie en vrienden en oud klasgenoten , en mensen uit hivrika , inclusief de zwarte mensen , en ook die ene gozer , heb opgebeld) was toen het programma eindelijk ten einde kwam zodat ik de tijd had mijn raam open te zetten en de ingezakte ogen die ik had gekregen weer wat vreugdevollers konden waarnemen , en dat was dus gewoon mijn grijze grauwe buurt waar nooit iets gebeurd , ken je nagaan.
Debieltje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
daarom dus , kijk weer een!
quote:
Laat me raden, je hebt dyslexie? En als je het topic een beetje doorgelezen had was je tot de conclusie gekomen dat ik een schijthekel heb aan dat kutprogramma.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen humor , dat is het probleempke
ga maar weer snel llamas kijke joh , lache giere brulle met die ene vrouw met die krule
![]()
Ik was al aan het afbouwen, anders zou ik geen <quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
:p
zelfde , was maar grapje men niet escaleren hej
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik was al aan het afbouwen, anders zou ik geen <> gebruiken in mijn post
![]()
Die is inderdaad niet grappig. Maar die is er dan ook voor het contrast.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen humor , dat is het probleempke
ga maar weer snel llamas kijke joh , lache giere brulle met die ene vrouw met die krule
![]()
(dat wijf moeten ze er echt snel uithalen want de llamas is nieteens waardig aan het woord *grappig* in de uitdrukking *niet grappig* met dat mens erin.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:38 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet grappig. Maar die is er dan ook voor het contrast.
quote:
Nee, jij bent grappig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
de enige , werkerlijk enige keer dat ik heb moeten lachen bij de llamas , en dat was een behoorlijk historische gebeurtenis laat dat duidelijk zijn (en ik mijn familie en vrienden en oud klasgenoten , en mensen uit hivrika , inclusief de zwarte mensen , en ook die ene gozer , heb opgebeld) was toen het programma eindelijk ten einde kwam zodat ik de tijd had mijn raam open te zetten en de ingezakte ogen die ik had gekregen weer wat vreugdevollers konden waarnemen , en dat was dus gewoon mijn grijze grauwe buurt waar nooit iets gebeurd , ken je nagaan.
Ik vond juist: Honger is een keuze. de bestequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nou, ik vond: Afrika ok, hiv hiv hoeree! persoonlijk toch iets beter gevonden.Wanneer organiseren jullie eens iets voor ons? bracht mijn mondhoeken ook in een opwaartse beweging, al moet ik toegeven dat veel grappen in geschreven vorm wat minder zijn.
Pieter Bouwmanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:48 schreef MrBean het volgende:
die andere kerel met z'n bril
Die kerel met die lange harenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:48 schreef MrBean het volgende:
Ik vind de Lama's dus wel leuk, maar als ik mocht kiezen had ik liever gehad dat Hans Teeuwen, Gummbah en die andere kerel met z'n bril (de mannen van Poelmo) een improvisatieprogramma zoals de Lama's deden.
quote:De Lama's genomineerd voor Gouden Roos
Het televisieprogramma De Lama's is genomineerd voor een Gouden Roos in de categorie comedy. De prijs wordt op zaterdag 29 april uitgereikt tijdens het Gouden Roosfestival in het Zwitserse Luzern.
De Lama's is een programma van BNN, gebaseerd op het Engelse programma Whose line is it anyway. In het programma wordt improvisatiecabaret gespeeld. De Lama's zijn Tijl Beckand, Ruben Nicolai, Arie Koomen, Ruben van der Meer en Sara Kroos. Het programma wordt gepresenteerd door Patrick Lodiers.
Hoe kom je daar überhaupt bij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
de lamas (wat nog verkeerd gespeld is ook want het is LLamas)
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef The6thgate het volgende:
knop op tv enzo
ik vind het wel grappig
Hot damn!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:47 schreef fathank het volgende:
De aflevering met Yolanthe blijft historisch![]()
Met dat verschil dat 'de lama's' compleet geïmproviseerd en spontaan gebeurt en programma's op MTV niet. De grappen in MTV programma's worden van te voren ik weet niet hoeveel keren getest op een testpubliek voordat die programma's daadwerkelijk op tv komen... Dus een beetje kromme vergelijking dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef helldeskr het volgende:
Als je de Lama's leuk vind...
Kijk dan eens op MTV...
Nick Cannon's Wild 'n Out...
Veel grappiger dan de Lama's..
Je moet even door de "black pride" waas heen kijken , maar soms is het echt erg grappig
De Lama's van BNN stoppen ermeequote:De Lama's uit het gelijknamige programma van BNN stoppen ermee. De grappenmakers, Tijl Beckand, Ruben Nicolai, Ruben van der Meer en Jeroen van Koningsbrugge willen op hun hoogtepunt stoppen, zo maakten ze bekend op een Lama-fandag in Amsterdam. De Lama’s kiezen daar de grootste fan, die tijdens een televisieopname naast presentator Patrick Lodiers mag zitten.
Ook de medewerkers van BNN zijn al ingelicht over het stoppen van het populaire programma. Dj Giel Beelen zei vanochtend in zijn ochtendprogramma op 3FM al wat gehoord te hebben over het stoppen van de Lama's.
Het programma waarin comedians moeten improviseren begon in juni 2004. In oktober 2006 kreeg het programma de Gouden Televizier-Ring. Er komt overigens nog 1 nieuw seizoen, dit najaar.
Triest he....quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:49 schreef DANILXL het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS
dat maakt mn dag weer goed
vanavond naar de kroeg om het te vieren
Alleen zijn die gasten van Who's line 10x beter. Heb tot nu toe alle seizoenen gezien en het blijft ook gewoon grappig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef soppig het volgende:
Gejat van : http://video.google.com/videosearch?q=whose+line+is+this+anyway
Nee hoor ik vind het ook geen ene zak aan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef Samson het volgende:
Dacht altijd dat ik de uitzondeing was. Vind en vond er geen zak aan. Idd net een stel brugklassers die leuk proberen te doen. Blij dat het stopt
Dit is de beste improvisatie ooit van de Lama'squote:Op vrijdag 4 april 2008 19:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
De Lama's van BNN stoppen ermee
Het stoppen is idd een hoogtepunt.
Da-haag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |