Arie en?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef SillyWalks het volgende:
Vooral de host en het format zijn verschrikkelijk. Er zitten tussen de comedians wel 2 redelijken,
Maar WLISA ziet er wel iets te voorbereid uit, dat is niet allemaal geimproviseerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef SillyWalks het volgende:
Vooral de host en het format zijn verschrikkelijk. Er zitten tussen de comedians wel 2 redelijken, maar de originele britse en amerikaanse Whose Line Is It Anyway?'s zijn 100 keer beter.
Bij WLIIA zitten gewoon veel betere mensen. Echt vakmensen. En voor die liedjes oefenen ze ook gewoon. Dat heet voorbereiding. Van trainen wordt je altijd beter, ook bij improv comedy.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar WLISA ziet er wel iets te voorbereid uit, dat is niet allemaal geimproviseerd.
Maar wel uitermate geestig!
daarom is arie imo de beste. In zijn optredens samen met sylvester improviseren ze ook aardig watquote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Bij WLIIA zitten gewoon veel betere mensen. Echt vakmensen. En voor die liedjes oefenen ze ook gewoon. Dat heet voorbereiding. Van trainen wordt je altijd beter, ook bij improv comedy.
Inderdaad ja. Die lacht harder om haar eigen grappen dan het publiek samenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral die vrouw is het verst tegenovergestelde van grappig , echt zon *mijn moeder probeert een grapje te maken* humor.
* BaajGuardian rolls eyes.
en die bek van haarquote:Op zondag 5 februari 2006 23:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die lacht harder om haar eigen grappen dan het publiek samen
met een beetje mazzel zie je haar nooit weer danquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
ik ken iemand die dat echt leuk vind, gelukkig gaat ze voor 4 maande naar afganistan, ben ik verlost van haar domme humor
Daarom dusquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit programma zo goed bekeken wordt. Wat een ontzettend simpele en makkelijke humor.
Hehehe, dacht ik ook.... Iedere keer als het er weer op is, wordt ik vol walging *gedwongen* om naar dit programma te kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef t0y het volgende:
Jezus, ik maar denken dat ik de enige ben die een schijthekel heeft aan dat **programma!
Goed topic
En WIE is er hier dan stom?>????????quote:Op maandag 6 februari 2006 01:29 schreef t0y het volgende:
Maar het is hier al 20x gezegd en het zal ongetwijfeld moeilijk zijn om te improviseren. Maar moet het dan ook echt zo slecht zijn? Ik heb nog nooit (en ik heb geloof ik al een aflevering of 15 gezien) gelachen, maar dan zelfs niet eens een glimlach. En ik geloof dat die snol sarah heet en die presentator zuigt kont!
Om deze post niet geheel nutteloos te maken:
De Lama's filmpjes
Wat? Waar heb je het over mijn kind?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef prupke het volgende:
[..]
En WIE is er hier dan stom?>????????
precies, en wie er geen reet aan vindt heeft de keuze uit nog een stuk of 20 zenders...quote:Op maandag 6 februari 2006 03:28 schreef AngrodTiwele het volgende:
Ik vond er in het begin weinig aan, later als je ervoor gaat zitten, ga je het toch wel respecteren.
De Lama's doen toch best veel moeite ervoor, zijn vindingrijk en er zitten hele goede grappen tussen. (soms te flauw ok)
Iedereen heeft weer andere humor.
Whatever. Ik heb een aflevering ervan gekeken en dat was zó overduidelijk allemaal van te voren bedacht. Ik wil veel geloven maar niet dat je in een hele aflevering geen seconde hapert of even moet nadenken, hoe goed je ook bent. En dan die afgrijselijke Amerikaanse humor, dat is al helemaal niet om aan te zien, was echt van het niveau Bob Saget die bij America's Funniest Home Video's grappig probeert te doen. Dan nog liever de inkopgrapjes van De Lama's.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Bij WLIIA zitten gewoon veel betere mensen. Echt vakmensen. En voor die liedjes oefenen ze ook gewoon. Dat heet voorbereiding. Van trainen wordt je altijd beter, ook bij improv comedy.
Grappige reactie, echt typisch lama-niveauquote:Op maandag 6 februari 2006 08:36 schreef Dave het volgende:
Dan kijk je toch lekker naar \"Lachen om home video\'s\" op SBS6?
en uit boeken en een cafe bezoeken en met vrienden een bordspel spelen..en en en..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, en wie er geen reet aan vindt heeft de keuze uit nog een stuk of 20 zenders...
Maar goed dat zoiets niet over Mohammed werd gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:38 schreef Xebber het volgende:
Beeld uit dat Jezus bij een autoverkoper staat...
Arie: "Loopt ie op water?"
even later...
Arie: "Denk je dat ik een gat in mijn hand heb of zo?"
Arie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |