Niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem met het gebagger is dat het er op het laatst niet meer om ging WAT je postte, maar DAT je postte. Het ging helemaal nergens meer over, en enige vorm van koppeling met de andere FOT-topics was nergens te bespeuren. Ik had de hoop dat het effect dat jij beschrijft (het gaat niet vlot genoeg, dus laat ik eens de andere topics doorkijken) inderdaad zou optreden, maar dat was dus niet zo. Het enige lopende topic dat er was, was de SC. Die stond driekwart vol bagger, en dat wordt nergens op Fok! geaccepteerd. Dus waarom zou dat hier wel zo moeten?
Dat is volgens mij een beperking van de softwarequote:Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
ik had ineens een ingeving
begin maar te schelden als t echt een stom idee is
zou het mogelijk zijn dat bepaalde topics maar 150 ipv 300 posts aankunnen?
dat zou oa bij het "ik heb vandaag..." en het "help mij mijn foto..." topics het laden wat ondanks het zorgen dat de foto's niet te groot zijn, een heel stuk zou versnellen
hmmm dat is jammer...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een beperking van de softwareDenk niet dat ze dat op 150 kunnen zetten voor alleen FOT of zelfs voor bepaalde topics
Tegenwoordig is de SC weer leesbaar hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet?
[SC] De Lounge #46
[BeF] #433 Met schraalheid tussen je benen...
[V&A] SC #6 Creatieve titel, alles Bier!
[USSC] #354 Romantique, vind het hier!
PUB SC # 743 En het weekend is weer bijna voorbij
FMT slowchattopic deel 5555: 5ecret of the lo5t que5tion5
ShowChat #663: Alaaf!
Dit zijn slechts een paar voorbeeldjes.
Had geen zin om er meer te zoeken.
Daar heb je een FAQ voorquote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dat is jammer...
owjah en zou het misschien niet slim zijn om in die betreffende topics neer te zetten dat de max breedte maar 550 pix mag zijn...
Fixedquote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
We hebben hier weer eens een te groot plaatje
Dan zou de forum software moeten worden aangepast. Misschien is het een beter idee om in je voorkeursinstellingen de lengte van het aantal posts in te dammen. Je krijgt dan alleen wel veel meer pagina's te zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
ik had ineens een ingeving
begin maar te schelden als t echt een stom idee is
zou het mogelijk zijn dat bepaalde topics maar 150 ipv 300 posts aankunnen?
dat zou oa bij het "ik heb vandaag..." en het "help mij mijn foto..." topics het laden wat ondanks het zorgen dat de foto's niet te groot zijn, een heel stuk zou versnellen
faq...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je een FAQ voorAlleen leest niemand die
En de OP leest ook nooit iemand, dus dat heeft allemaal geen zin joh
Er is volgens mij maar een mogelijkheid en dat is gewoon alles afschieten wat niet voldoet aan de 550 / 580-regel
Point taken. Ik had moeten tikken: nergens in de serieuze fora op Fok. Mijn fout.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet?
[SC] De Lounge #46
[BeF] #433 Met schraalheid tussen je benen...
[V&A] SC #6 Creatieve titel, alles Bier!
[USSC] #354 Romantique, vind het hier!
PUB SC # 743 En het weekend is weer bijna voorbij
FMT slowchattopic deel 5555: 5ecret of the lo5t que5tion5
ShowChat #663: Alaaf!
Dit zijn slechts een paar voorbeeldjes.
Had geen zin om er meer te zoeken.
pssst R&P is ook serieus, maar de SC daar verre van dat hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Point taken. Ik had moeten tikken: nergens in de serieuze fora op Fok. Mijn fout.
R&P? Neemt iemand dat serieus?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
pssst R&P is ook serieus, maar de SC daar verre van dat hoor
Zullen we het slowchatten hier stoppenquote:
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Point taken. Ik had moeten tikken: nergens in de serieuze fora op Fok. Mijn fout.
quote:
jij nietquote:Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin
Met onmiddellijke ingang is er een nieuwe regel van kracht met betrekking tot het reageren in serieuze fora (R&P, SEX, NWS, B&H, KLB, FB etc.).
Dat klopt wel; daarom post ik bijna geen foto's meer. Op mijn foto van Toeps in ontmoetingsresultaten werd niet of nauwelijks gereageerd, op de foto's van Auticia kwam iedereen zowat klaar. Dus als je reacties wil moet je van een popu fokker foto's publicerenquote:Op maandag 27 februari 2006 08:24 schreef Ynske het volgende:
Echter waar ik me vaak aan erger, is dat regelmatig posts van anderen zo genegeerd worden door sommige users omdat zij meer met elkaar hebben want ze kennen elkaar rl, tenminste zo komt het in mijn ogen over. kan best zijn dat het zo niet is, maar goed
Misschien ook een aandachtspuntje (in ieder geval voor mij): ik gooi complimenten en opmerkingen nog al eens over MSN, in bovenstaand geval heb ik dat in ieder geval gedaan. Dat moet ik gewoon niet meer doen, reacties op foto's op het forum horen op het forum.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klopt wel; daarom post ik bijna geen foto's meer. Op mijn foto van Toeps in ontmoetingsresultaten werd niet of nauwelijks gereageerd, op de foto's van Auticia kwam iedereen zowat klaar. Dus als je reacties wil moet je van een popu fokker foto's publicerenEn ik ben "incrowd", wat wil zeggen dat ik OF niet populair genoeg ben, of kut foto's maak-maar niemand dat durft te zeggen, of het probleem ergens anders ligt?
In [showcase] Modellen in Thorn heb ik op die hele sloot foto's maar 3 opmerkingen gehad, de rest is offtopic over mijn foto site-eigenlijk hetzelfde probleem...
Genegeerd worden is trouwens iets niet specifiek van FOT, dat zie ik bij meerdere fora, dus dat is ws een algemeen probleem (ook IRL by the way)
En daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef oYo het volgende:
<knip>
huiz, schrale troost misschien, maar ook ik heb "last" gehad van modellen die last minute afzeggen. En het lijkt me sterk dat er hier fotografen rondhangen die dat probleem niet minstens één keer gehad hebben. Modellen hebben nu eenmaal ook last van toneel-koorts. Maar ik merk wel dat hoe vaker modellen een keer voor je lens gestaan hebben (en het product hier te bewonderen was) hoe vaker andere modellen plots niet angstig meer blijken te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef huiz het volgende:
<verhaal>
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef huiz het volgende:
<knip>heel verhaal
Owkeequote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben Kleintje. Ik wil altijd wel model staan.
Ben in een hoekje 'erotisch' en 'naakt' gepropt, en daar wil ik uit.
Ik ben overal voor in.
Dus.....
Ik heb daar nog niet op gereageerd omdat ik nog niet zeker weet of ik het uit handen ga geven. Pas als dat vaststaat kunnen we kijken naar mogelijke kandidaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
en even over mijn opmerking om de wedstrijd coordinatie wel op me te willen nemen. Dat heb ik enkel en alleen gezegd omdat Sub aangaf het misschien uit handen te willen geven. Het is geen open sollicitatie, maar een reactie op die melding dus.
alhoewel ik heel sterk het gevoel heb dat Sub er niet warm voor loopt om mij dat te laten doen omdat ik ook 1 van die mensen ben die wel kritiek heeft geleverd op sommige moderatiegebeurens.
Waarom denken jullie toch de hele tijd dat ik dingen persoonlijk opvat? Ik reageer m.i. inhoudelijk en op een neutrale toon op argumenten die hier gegeven worden, en gelijk krijg ik het commentaar dat ik op mijn teentjes getrapt ben. Waarom toch? Niks is minder waar; ik vraag mij echt af waar dat steeds vandaan gehaald wordt.quote:Ik heb tevens het gevoel dat Sub zich enkele vormen van kritiek nogal persoonlijk aantrekt wat absoluut niet de bedoeling is (van mij iig niet, ik kan niet voor anderen spreken)
Ik denk dat dat komt door de manier waarop je reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef Subhuman het volgende:
Waarom denken jullie toch de hele tijd dat ik dingen persoonlijk opvat? Ik reageer m.i. inhoudelijk en op een neutrale toon op argumenten die hier gegeven worden, en gelijk krijg ik het commentaar dat ik op mijn teentjes getrapt ben. Waarom toch? Niks is minder waar; ik vraag mij echt af waar dat steeds vandaan gehaald wordt.
ook een pro kan leren van een amateur hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef Jelleee het volgende:
Ik denk dat het er ook aan ligt bij het negeren van foto's in het 'verbeter mijn foto topic' dat het aan het, ehm.. niveau ligt van degene die daarna post, als bijvoorbeeld een iemand een hele mooie foto post die hier al lang op fok zit, en een nieuweling moet daar op reageren, komt dat best suf over.. en denk je misschien dat je met zo'n niveau toch niet serieus word genomen.. ofzo.
Ha! Ik sta ook in de lijst met kliekjes! Ik hoor er dus toch bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
in maart is het 1 jaar sinds dat Ouwesok weggegaan is.
Even een balans opmaken:
kliek van vorig jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, Ouwesok, Bowiefan, Rewimo, qltel, Nonix, Borelius, fotoloog.
Kliekje van dit jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, HMasterII, Kleintje, Mauro, -Marjo-, Ynske, djengiz, Jelleee, Esto, lostminds
En ik ben er vast nog een stel vergeten. Er zijn zo te zien dus meer nieuwe lui dan er vorig jaar mensen weggegaan zijn.
Misschien weer tijd voor een filmpje van een brandende kat om echt vernieuwend te zijn?
En van het geven van commentaar op een mooie foto kan je als beginner ook heel veel leren. Waarom vindt je de foto mooi? Als je dat weet ben je al een stuk verder als beginneling.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ook een pro kan leren van een amateur hoor
de laatste komt helemaal niet overtuigd overquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:08 schreef ableton het volgende:
Subhuman, je moet gewoon meer smilies planten, probleem opgelost.
IK BEN NIET BOOS!!!
IK BEN NIET BOOS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie het verschil.
Goh... dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef ableton het volgende:
denk trouwens dat beginnelingen niet zo snel durven te reageren op forto's juist vanwege de gevorderde-fotografen.
denk dat ze het niet fijn vinden om hun mening te geven ("ja ik vind de kleuren heel mooi") als vervolgens iemand komt met "goede witbalans, goede DOF, mooi de horizon op 1/3". dat hoor ik in ieder geval van personen om mij heen.
en toch ben ik van mening dat voor jou een andere situatie is dan voor anderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Goh... dat klinkt bekend.
Ik vind bijna alles nog mooi... puur omdat ik het nog niet eens op die manier kan.
Ik kijk nog naar compleet andere dingen.
Maar het is wel goed om in ieder geval te lezen in dat soort topics en dingen te vragen als je het niet snapt. Want ik wist ook niet wat DOF was. Nu ik dat weet kan ik erop letten.
En ik had niet het idee dat iemand me aan het uitlachen was dat ik niet wist wat DOF was. Misschien stiekem thuis achter hun pc, maar ze gaven mij zeker dat gevoel niet. Dus ze willen de newbies echt wel wat leren.
Dat gevoel is misschien niet helemaal onterecht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch ben ik van mening dat voor jou een andere situatie is dan voor anderen.
vraag me niet precies waarom, maar dat gevoel reist (of is dat met een lange ij) hier
het gaat ook niet om de vragen van wat bv dof is, maar om het reageren met opbouwende critiek wat ik iig niet echt kan. wanneer je zelf niet veel toe kan voegen, zullen op jouw foto''s ook veel minder gereageerd worden dan van mensen die bekender zijn, nieuw of niet nieuw
ik denk niet dat je daar wat mee bereikt, behalve overtrokken moet reactiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef ableton het volgende:
Dus... verplicht één keer per dag op foto's van een ander reageren
Ik wil het anders uitdrukken....quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef ableton het volgende:
Dus... verplicht één keer per dag op foto's van een ander reageren
heeft ook een deel twee gekregen, dus misschien moet die aangepast worden ofzoquote:Vragen over het bewerken van je foto's [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
Dank voor de melding, is aangepast!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
De link uit de > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] :
[..]
heeft ook een deel twee gekregen, dus misschien moet die aangepast worden ofzo.
Nieuw deel:
[centraal] Fotobewerking/Photoshop! deeltje 2
Niks aan de hand, als je maar volledig bent, dus geen losse kreten mer, ok?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef sararaats het volgende:
ik neem de schuld op mezelf van die hele discussie in het slowchatttopic
het zal niet meer gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |