Oy! Zo werkt het niet hè! Eerst netjes de OP uit de wiki halen en dan een nieuw topic openen! En alsjeblieft een andere TTquote:Op maandag 27 februari 2006 07:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
OP
Ik was nog bezigquote:Op maandag 27 februari 2006 07:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oy! Zo werkt het niet hè! Eerst netjes de OP uit de wiki halen en dan een nieuw topic openen! En alsjeblieft een andere TT
Ding is nog maar net openquote:Op maandag 27 februari 2006 07:28 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Ja, ik realiseerde het me toen ik het postte. Niet zo bot hè.quote:
Ik ben niet bot, heb alleen geen zin om naar mijn werk te gaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 07:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde het me toen ik het postte. Niet zo bot hè..
Ik heb ook geen zin om naar school te gaan, maar ik ben altijd vrolijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet bot, heb alleen geen zin om naar mijn werk te gaan...
Chowi
Gowie!quote:Op maandag 27 februari 2006 07:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde het me toen ik het postte. Niet zo bot hè..
En de TT dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 07:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die zijn al maanden gesloten... OP is wishfullthinking
Dan laat je je kennen zegquote:Op maandag 27 februari 2006 07:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding] "Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson. [afbeelding]
ach, jackson interesseert ons niet zo
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Tvp, ofzo.
Nee ik voel me klote, geestelijk dan. Lichamelijk voel ik me weer wel goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles lekker op deze matige maandagochtend?
Ik heb een rustig weekend gehad.... maar om nu te zeggen dat ik dat merk op deze maandaochtend... neequote:Op maandag 27 februari 2006 10:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee ik voel me klote, geestelijk dan. Lichamelijk voel ik me weer wel goed.
JE MOET JE BEK HOUDEN GODVERDOMME JA! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT DIT WEEKEND.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een rustig weekend gehad.... maar om nu te zeggen dat ik dat merk op deze maandaochtend... nee
Geestelijk is voor mietjes trouwens![]()
Klopt.....quote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
JE MOET JE BEK HOUDEN GODVERDOMME JA! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT DIT WEEKEND.
Oh.. euh... niks aan de hand![]()
1-3 Bij Heracles. Dat kunnen de Calimero's ons niet nazeggen!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
JE MOET JE BEK HOUDEN GODVERDOMME JA! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT DIT WEEKEND.
Oh.. euh... niks aan de hand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |