Oy! Zo werkt het niet hè! Eerst netjes de OP uit de wiki halen en dan een nieuw topic openen! En alsjeblieft een andere TTquote:Op maandag 27 februari 2006 07:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
OP
Ik was nog bezigquote:Op maandag 27 februari 2006 07:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oy! Zo werkt het niet hè! Eerst netjes de OP uit de wiki halen en dan een nieuw topic openen! En alsjeblieft een andere TT
Ding is nog maar net openquote:Op maandag 27 februari 2006 07:28 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Ja, ik realiseerde het me toen ik het postte. Niet zo bot hè.quote:
Ik ben niet bot, heb alleen geen zin om naar mijn werk te gaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 07:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde het me toen ik het postte. Niet zo bot hè..
Ik heb ook geen zin om naar school te gaan, maar ik ben altijd vrolijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet bot, heb alleen geen zin om naar mijn werk te gaan...
Chowi
Gowie!quote:Op maandag 27 februari 2006 07:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde het me toen ik het postte. Niet zo bot hè..
En de TT dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 07:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die zijn al maanden gesloten... OP is wishfullthinking
Dan laat je je kennen zegquote:Op maandag 27 februari 2006 07:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding] "Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson. [afbeelding]
ach, jackson interesseert ons niet zo
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Tvp, ofzo.
Nee ik voel me klote, geestelijk dan. Lichamelijk voel ik me weer wel goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles lekker op deze matige maandagochtend?
Ik heb een rustig weekend gehad.... maar om nu te zeggen dat ik dat merk op deze maandaochtend... neequote:Op maandag 27 februari 2006 10:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee ik voel me klote, geestelijk dan. Lichamelijk voel ik me weer wel goed.
JE MOET JE BEK HOUDEN GODVERDOMME JA! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT DIT WEEKEND.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een rustig weekend gehad.... maar om nu te zeggen dat ik dat merk op deze maandaochtend... nee
Geestelijk is voor mietjes trouwens![]()
Klopt.....quote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
JE MOET JE BEK HOUDEN GODVERDOMME JA! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT DIT WEEKEND.
Oh.. euh... niks aan de hand![]()
1-3 Bij Heracles. Dat kunnen de Calimero's ons niet nazeggen!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
JE MOET JE BEK HOUDEN GODVERDOMME JA! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT DIT WEEKEND.
Oh.. euh... niks aan de hand![]()
heerlijk he?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
1-3 Bij Heracles. Dat kunnen de Calimero's ons niet nazeggen!
Toch was het nog ff spannendquote:
En PSV ook. en dan in wereldvorm de play-offs in om alsnog CL voetbal van de rest af te pakken. Dat zal ze leren om die playoffs in te voeren.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
We gaan AZ nog wel pakken, net als vorig seizoen.
Nou, PSV wordt wel erg lastig hoor, Feyenoord als die punten blijven strooien misschienquote:Op maandag 27 februari 2006 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En PSV ook. en dan in wereldvorm de play-offs in om alsnog CL voetbal van de rest af te pakken. Dat zal ze leren om die playoffs in te voeren.
Dat was mij zelfs helemaal niet opgevallenquote:
Mt.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
ow en goodmorning everyone.
Ik zag het ook toevallig... normaal kijk ik nooit naar de OPquote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was mij zelfs helemaal niet opgevallen![]()
En goede middagquote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
ow en goodmorning everyone.
in your dreams kiddoquote:
Héhé, poont.quote:
Eetzequote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef mcDavid het volgende:
ik ga nu ontbijten.
en daarna bij de drogist een verzachtend zalfje halen... (niet voor mezelf hoor)
net bij de drogist paracetamolletjes gehaald... pijn aan mn tandquote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef mcDavid het volgende:
ik ga nu ontbijten.
en daarna bij de drogist een verzachtend zalfje halen... (niet voor mezelf hoor)
Heb et net op enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef xrrwr het volgende:
Stop, lunchtime!
ik een uur terug al, maar wel met pijn en moeitequote:
Minder... ziekjes nogquote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik een uur terug al, maar wel met pijn en moeite
Dat is inderdaad nogal top ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:29 schreef Janetje het volgende:
Achter de pc van je supervisor zitten en de opdracht krijgen maar te relaxen en mails naar je vrienden en ouders te sturen terwijl hij koffie gaat drinken is ok..
Heb zojuist zo'n 40 namen en functies van die mensen te horen gekregen.. ben alles weer vergeten..quote:
Not too bad.. hoewel ik vanacht wederom weinig slaap heb gekregen hahaha..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
J.!!! How are ye?
Waardeloos idd, is er al uitzicht op andere huisvesting?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Not too bad.. hoewel ik vanacht wederom weinig slaap heb gekregen hahaha..
God wat zuigt zo'n met 8 mensen gedeelde dormroom toch..
Nopequote:Op maandag 27 februari 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waardeloos idd, is er al uitzicht op andere huisvesting?
Je had een stapel postelastieken van me kunnen krijgen, werkt goed tegen snurkers (mits goed gemikt).quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef Janetje het volgende:
Not too bad.. hoewel ik vanacht wederom weinig slaap heb gekregen hahaha..
God wat zuigt zo'n met 8 mensen gedeelde dormroom toch..
ghehe altijd leukquote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb zojuist zo'n 40 namen en functies van die mensen te horen gekregen.. ben alles weer vergeten..
Twee databaseprogramma's uitgelegd gekregen en een rondleiding en introductie in mijn opdrachten.. en dat in 2 uur..![]()
Mazzel dat het van die relaxte mensen hier zijn..
Haha.. naja die snurker die boven me slaapt is het probleem niet.. maar die mensen die om 3 uur thuis komen uit de pub, of om 4 uur naar huis moeten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Je had een stapel postelastieken van me kunnen krijgen, werkt goed tegen snurkers (mits goed gemikt).
daarvoor heb je wat grover geschut nodig iddquote:Op maandag 27 februari 2006 14:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha.. naja die snurker die boven me slaapt is het probleem niet.. maar die mensen die om 3 uur thuis komen uit de pub, of om 4 uur naar huis moeten.
WMtZ.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
*SCHOP!!
hoi! Gezellig op werk? Alleen nog vandaag en morgen, dan ben ik weg hier uit Amersfoort. Hoef je niet meer bang te zijn dat je mij tegen het lijf loopt (niet dat ik weet hoe je eruit ziet, en waarschijnlijk vice versa, maar tochquote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
*SCHOP!!
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
WMtZ.
Wat een saaie schijtdag, overigens.
Ik ben thuis, want ziek.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hoi! Gezellig op werk? Alleen nog vandaag en morgen, dan ben ik weg hier uit Amersfoort. Hoef je niet meer bang te zijn dat je mij tegen het lijf loopt (niet dat ik weet hoe je eruit ziet, en waarschijnlijk vice versa, maar toch)
Erg ziek of valt het nog mee ?!quote:
Het gaat nu wel weer, morgen weer gewoon werken.quote:
Oke dan... echt zoveel mensen ziek. Erg apart allemaal. Ik hoop de dans te ontspringen dit keerquote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer, morgen weer gewoon werken.
En dat terwijl februari al tegen zijn einde loopt.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... echt zoveel mensen ziek. Erg apart allemaal. Ik hoop de dans te ontspringen dit keer
Ja... en we gaan vriezend maart inquote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat terwijl februari al tegen zijn einde loopt..
Warmte is een groot woord. Ik wil doffe zonnestralen die tintelen op mijn huid.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... en we gaan vriezend maart in
Ik wil weer wielrennen buiten... kom op met die fucking warmte![]()
![]()
Ik wil 10+ graden.... anders ist klotequote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Warmte is een groot woord. Ik wil doffe zonnestralen die tintelen op mijn huid.
Mtéé.quote:
Beterschap, dan maar. Wat heb je?quote:
waarschijnlijk het tennisvirusquote:
Niks ernstigs, kga vanaaf wss nog wel naar Sally'squote:
Ik vind sneeuw ook altijd wel redelijk tof. Behalve als je in een TPG-bus zit en de hele stad opeens muurvast staat van een paar sneeuwvlokkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef nyny83 het volgende:
Zolang het niet regent ben ik al gauw tevreden met het weer in dit kutlandje
"Zolang er geen neerslag is," nyny, zeg dat. Want ik denk ook niet dat je erg tevreden bent als je met de sneeuwschuiver naar buiten moet, hm?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarschijnlijk het tennisvirus
Zolang het niet regent ben ik al gauw tevreden met het weer in dit kutlandje
Oh, dan is het morgen vast ook beter.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks ernstigs, kga vanaaf wss nog wel naar Sally's![]()
alleen jammer dat ik dan spa moet drinken
true, maar een beetje sneeuw kan ik best hebben. Zolang het maar niet gelijk 50 cm is.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Zolang er geen neerslag is," nyny, zeg dat. Want ik denk ook niet dat je erg tevreden bent als je met de sneeuwschuiver naar buiten moet, hm?
Ik ga morgen weer gewoon werken jaquote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan is het morgen vast ook beter.![]()
.
Tien kilometer fietsen als het glad is, is niet tof hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
true, maar een beetje sneeuw kan ik best hebben. Zolang het maar niet gelijk 50 cm is.
Je bent niet echt ziek, je kunt nog fokken. Of je hebt de fokkeritis!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer gewoon werken ja![]()
op de grotere fietspaden enzo strooien ze meestal. Ik heb er daarom meestal weinig last van.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tien kilometer fietsen als het glad is, is niet tof hoor..
Phenoquote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet echt ziek, je kunt nog fokken. Of je hebt de fokkeritis!
Vaak fiets ik gewoon niet met sneeuw en/of regen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
op de grotere fietspaden enzo strooien ze meestal. Ik heb er daarom meestal weinig last van.
Just browsing. En als fan van de frituurpan dacht ik: kom laat ik eens hier kijken. En met zo'n TTquote:
Cool. Welckom.quote:
Die TT is om te huilenquote:En als fan van de frituurpan dacht ik: kom laat ik eens hier kijken. En met zo'n TT
Ik dacht dat ik slecht was in TT's verzinnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Cool. Welckom.
[..]
Die TT is om te huilen![]()
Het kán altijd erger, zie hier het bewijs.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik slecht was in TT's verzinnen.
Ja mên. Ik hoef de username van TS niet te lezen om te weten wie deze TT bedacht heeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het kán altijd erger, zie hier het bewijs.
Ik was het in ieder geval zeker niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Ja mên. Ik hoef de username van TS niet te lezen om te weten wie deze TT bedacht heeft.
Pfff.. ik heb nog geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef Misstique het volgende:
Ga jij nog mee vanaaf eik Chowi?
Ik zal maar niets openen, ik hoor hier (nog) niet bij de vaste groepquote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval zeker niet..
Ik heb jou werkelijkwaar nog nooit zien posten op het forum.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niets openen, ik hoor hier (nog) niet bij de vaste groep
Dat kan. Hoe snel gaat een topic hier?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jou werkelijkwaar nog nooit zien posten op het forum..
BeF varieert een beetje tussen 1 topic in 4 dagen en 4 topics in 1 dagquote:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
BeF varieert een beetje tussen 1 topic in 4 dagen en 4 topics in 1 dag
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff.. ik heb nog geen idee eigenlijk..
Valt mee, ik ben [singles] snelheid gewendquote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
BeF varieert een beetje tussen 1 topic in 4 dagen en 4 topics in 1 dag
Cerror komt toch sowieso?quote:
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op maandag 27 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jou werkelijkwaar nog nooit zien posten op het forum..
Yup, mits geen carnavalsgangers.quote:
Ah, dat zou kunnen. Daar heb ik namelijk wel vaker last van.quote:
*terug denktquote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben [singles] snelheid gewend
Hm. Nou, je ziet me wel verschijnen, of niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, mits geen carnavalsgangers.
Of ben je alleen, als Cerror en ik niet komen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Nou, je ziet me wel verschijnen, of niet.
Ben sowieso met mn zusje, dus nee.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of ben je alleen, als Cerror en ik niet komen?
Ik zit niet zo verspreid op het forum, vroeger in R&P, daarna [singles] in R&P, GC en waar het allemaal niet gelopen heeftquote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen. Daar heb ik namelijk wel vaker last van..
Hm. Moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben sowieso met mn zusje, dus nee.
Ah, dat verklaart het. Ik kom niet zoveel in R&P.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit niet zo verspreid op het forum, vroeger in R&P, daarna [singles] in R&P, GC en waar het allemaal niet gelopen heeftNu R&P SC. Je moet wat om de tijd te doden
![]()
Krastopics zijn coolquote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Moeilijk..
[..]
Ah, dat verklaart het. Ik kom niet zoveel in R&P.
Leedvermaak, uhuh.quote:
Zit Vivi daar nog steeds? Of loop ik nu heel erg achter?quote:
Is er wel een goeie vervangster/-er die haar plaats heeft opgevuld?quote:
Je komt echter op een slecht moment, meestal is het hier wat levendigerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:
Op het moment niet, waarom denk je dat ik aan het browsen was
Pff, die jankverhalen daar zijn soms zo prachtig dat ik haast ga geloven dat het met mij allemaal nog wel meevaltquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef Misstique het volgende:
Ow en denk aan je PI's
Alles is relatief.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, die jankverhalen daar zijn soms zo prachtig dat ik haast ga geloven dat het met mij allemaal nog wel meevalt.
Dat is lichtelijk voorbarigquote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef nyny83 het volgende:
Maargoed, een nieuwe member van de gang dus?![]()
Ik post overal en nergens.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, een nieuwe member van de gang dus?Dit is zo'n beetje het enige op heel fok waar ik post
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:43 schreef Misstique het volgende:
Death Cab for Cutie, wat een briljante muziek toch.
Horen!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef xrrwr het volgende:
Zojuist weer een nummer gemaakt....
Men, I am on a happycrappy role!
Even uploaden.quote:
Ik kijk af en toe naar binnenquote:
Hm. Och. D'r zitten wat aardige nummers tussen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:43 schreef Misstique het volgende:
Death Cab for Cutie, wat een briljante muziek toch.
Tof. Gezellig.quote:
cliquez ici!quote:
Bij gebrek aan geluidskaart doe ik dat thuis evenquote:
Happy melody indeedquote:
Het is een vloek.quote:
Je bent toch niet depri nu?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Het is een vloek.
Hoe depri ik ook maar ben het blijft altijd vrolijk.
Ik ga hem nu luisteren. Wat verlaat, maar okay.quote:
Hij doet het niet?quote:
klopt, hetzelfde probleem hierquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij doet het niet?. Er is iets met dat streepje tussen "cerror" en "deedeltidee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |