Minder... ziekjes nogquote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik een uur terug al, maar wel met pijn en moeite
Dat is inderdaad nogal top ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:29 schreef Janetje het volgende:
Achter de pc van je supervisor zitten en de opdracht krijgen maar te relaxen en mails naar je vrienden en ouders te sturen terwijl hij koffie gaat drinken is ok..
Heb zojuist zo'n 40 namen en functies van die mensen te horen gekregen.. ben alles weer vergeten..quote:
Not too bad.. hoewel ik vanacht wederom weinig slaap heb gekregen hahaha..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
J.!!! How are ye?
Waardeloos idd, is er al uitzicht op andere huisvesting?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Not too bad.. hoewel ik vanacht wederom weinig slaap heb gekregen hahaha..
God wat zuigt zo'n met 8 mensen gedeelde dormroom toch..
Nopequote:Op maandag 27 februari 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waardeloos idd, is er al uitzicht op andere huisvesting?
Je had een stapel postelastieken van me kunnen krijgen, werkt goed tegen snurkers (mits goed gemikt).quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef Janetje het volgende:
Not too bad.. hoewel ik vanacht wederom weinig slaap heb gekregen hahaha..
God wat zuigt zo'n met 8 mensen gedeelde dormroom toch..
ghehe altijd leukquote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb zojuist zo'n 40 namen en functies van die mensen te horen gekregen.. ben alles weer vergeten..
Twee databaseprogramma's uitgelegd gekregen en een rondleiding en introductie in mijn opdrachten.. en dat in 2 uur..![]()
Mazzel dat het van die relaxte mensen hier zijn..
Haha.. naja die snurker die boven me slaapt is het probleem niet.. maar die mensen die om 3 uur thuis komen uit de pub, of om 4 uur naar huis moeten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Je had een stapel postelastieken van me kunnen krijgen, werkt goed tegen snurkers (mits goed gemikt).
daarvoor heb je wat grover geschut nodig iddquote:Op maandag 27 februari 2006 14:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha.. naja die snurker die boven me slaapt is het probleem niet.. maar die mensen die om 3 uur thuis komen uit de pub, of om 4 uur naar huis moeten.
WMtZ.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
*SCHOP!!
hoi! Gezellig op werk? Alleen nog vandaag en morgen, dan ben ik weg hier uit Amersfoort. Hoef je niet meer bang te zijn dat je mij tegen het lijf loopt (niet dat ik weet hoe je eruit ziet, en waarschijnlijk vice versa, maar tochquote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
*SCHOP!!
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
WMtZ.
Wat een saaie schijtdag, overigens.
Ik ben thuis, want ziek.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hoi! Gezellig op werk? Alleen nog vandaag en morgen, dan ben ik weg hier uit Amersfoort. Hoef je niet meer bang te zijn dat je mij tegen het lijf loopt (niet dat ik weet hoe je eruit ziet, en waarschijnlijk vice versa, maar toch)
Erg ziek of valt het nog mee ?!quote:
Het gaat nu wel weer, morgen weer gewoon werken.quote:
Oke dan... echt zoveel mensen ziek. Erg apart allemaal. Ik hoop de dans te ontspringen dit keerquote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer, morgen weer gewoon werken.
En dat terwijl februari al tegen zijn einde loopt.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... echt zoveel mensen ziek. Erg apart allemaal. Ik hoop de dans te ontspringen dit keer
Ja... en we gaan vriezend maart inquote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat terwijl februari al tegen zijn einde loopt..
Warmte is een groot woord. Ik wil doffe zonnestralen die tintelen op mijn huid.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... en we gaan vriezend maart in
Ik wil weer wielrennen buiten... kom op met die fucking warmte![]()
![]()
Ik wil 10+ graden.... anders ist klotequote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Warmte is een groot woord. Ik wil doffe zonnestralen die tintelen op mijn huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |