heerlijk he?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
1-3 Bij Heracles. Dat kunnen de Calimero's ons niet nazeggen!
Toch was het nog ff spannendquote:
En PSV ook. en dan in wereldvorm de play-offs in om alsnog CL voetbal van de rest af te pakken. Dat zal ze leren om die playoffs in te voeren.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
We gaan AZ nog wel pakken, net als vorig seizoen.
Nou, PSV wordt wel erg lastig hoor, Feyenoord als die punten blijven strooien misschienquote:Op maandag 27 februari 2006 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En PSV ook. en dan in wereldvorm de play-offs in om alsnog CL voetbal van de rest af te pakken. Dat zal ze leren om die playoffs in te voeren.
Dat was mij zelfs helemaal niet opgevallenquote:
Mt.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
ow en goodmorning everyone.
Ik zag het ook toevallig... normaal kijk ik nooit naar de OPquote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was mij zelfs helemaal niet opgevallen![]()
En goede middagquote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
ow en goodmorning everyone.
in your dreams kiddoquote:
Héhé, poont.quote:
Eetzequote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef mcDavid het volgende:
ik ga nu ontbijten.
en daarna bij de drogist een verzachtend zalfje halen... (niet voor mezelf hoor)
net bij de drogist paracetamolletjes gehaald... pijn aan mn tandquote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef mcDavid het volgende:
ik ga nu ontbijten.
en daarna bij de drogist een verzachtend zalfje halen... (niet voor mezelf hoor)
Heb et net op enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef xrrwr het volgende:
Stop, lunchtime!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |