Ik zal maar niets openen, ik hoor hier (nog) niet bij de vaste groepquote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval zeker niet..
Ik heb jou werkelijkwaar nog nooit zien posten op het forum.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niets openen, ik hoor hier (nog) niet bij de vaste groep
Dat kan. Hoe snel gaat een topic hier?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jou werkelijkwaar nog nooit zien posten op het forum..
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
BeF varieert een beetje tussen 1 topic in 4 dagen en 4 topics in 1 dag
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff.. ik heb nog geen idee eigenlijk..
Valt mee, ik ben [singles] snelheid gewendquote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
BeF varieert een beetje tussen 1 topic in 4 dagen en 4 topics in 1 dag
Cerror komt toch sowieso?quote:
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op maandag 27 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jou werkelijkwaar nog nooit zien posten op het forum..
Yup, mits geen carnavalsgangers.quote:
Ah, dat zou kunnen. Daar heb ik namelijk wel vaker last van.quote:
*terug denktquote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben [singles] snelheid gewend
Hm. Nou, je ziet me wel verschijnen, of niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, mits geen carnavalsgangers.
Of ben je alleen, als Cerror en ik niet komen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Nou, je ziet me wel verschijnen, of niet.
Ben sowieso met mn zusje, dus nee.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of ben je alleen, als Cerror en ik niet komen?
Ik zit niet zo verspreid op het forum, vroeger in R&P, daarna [singles] in R&P, GC en waar het allemaal niet gelopen heeftquote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen. Daar heb ik namelijk wel vaker last van..
Hm. Moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben sowieso met mn zusje, dus nee.
Ah, dat verklaart het. Ik kom niet zoveel in R&P.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit niet zo verspreid op het forum, vroeger in R&P, daarna [singles] in R&P, GC en waar het allemaal niet gelopen heeftNu R&P SC. Je moet wat om de tijd te doden
![]()
Krastopics zijn coolquote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Moeilijk..
[..]
Ah, dat verklaart het. Ik kom niet zoveel in R&P.
Leedvermaak, uhuh.quote:
Zit Vivi daar nog steeds? Of loop ik nu heel erg achter?quote:
Is er wel een goeie vervangster/-er die haar plaats heeft opgevuld?quote:
Je komt echter op een slecht moment, meestal is het hier wat levendigerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:
Op het moment niet, waarom denk je dat ik aan het browsen was
Pff, die jankverhalen daar zijn soms zo prachtig dat ik haast ga geloven dat het met mij allemaal nog wel meevaltquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef Misstique het volgende:
Ow en denk aan je PI's
Alles is relatief.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, die jankverhalen daar zijn soms zo prachtig dat ik haast ga geloven dat het met mij allemaal nog wel meevalt.
Dat is lichtelijk voorbarigquote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef nyny83 het volgende:
Maargoed, een nieuwe member van de gang dus?![]()
Ik post overal en nergens.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, een nieuwe member van de gang dus?Dit is zo'n beetje het enige op heel fok waar ik post
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:43 schreef Misstique het volgende:
Death Cab for Cutie, wat een briljante muziek toch.
Horen!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef xrrwr het volgende:
Zojuist weer een nummer gemaakt....
Men, I am on a happycrappy role!
Even uploaden.quote:
Ik kijk af en toe naar binnenquote:
Hm. Och. D'r zitten wat aardige nummers tussen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:43 schreef Misstique het volgende:
Death Cab for Cutie, wat een briljante muziek toch.
Tof. Gezellig.quote:
cliquez ici!quote:
Bij gebrek aan geluidskaart doe ik dat thuis evenquote:
Happy melody indeedquote:
Het is een vloek.quote:
Je bent toch niet depri nu?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Het is een vloek.
Hoe depri ik ook maar ben het blijft altijd vrolijk.
Ik ga hem nu luisteren. Wat verlaat, maar okay.quote:
Hij doet het niet?quote:
klopt, hetzelfde probleem hierquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij doet het niet?. Er is iets met dat streepje tussen "cerror" en "deedeltidee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |