http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Steve.Porter het volgende:
oke, waar kan ik de goedkoopste memory cards vinden voor de K750? Ik heb er één nodig van 512 mb, of 1 GB
Zoals bij de w810i bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind het jammer dat de zijkant van dat frame grijs is en niet gewoon zwart
Preciesquote:
Hoeft niet geformateerd te zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:47 schreef ROG het volgende:
Kutzooi, zelfs met de geformatteerde originele Stick erin geeft het geen resultaat (in bijv. Deze Computer) als ik hem aan de datakabel hang.
Maar dat is toch stom? Je moet zo'n stick toch schoon kunnen houden zonder telkens opnieuw te moeten formatteren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef kokos het volgende:
Alleen format lijkt me en de software weer instaleren? Andere optie zie ik niet. Als je ze niet kan vinden met bladeren.
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
Maar kan ik ook een stuk van een nummers als ringtone en hoe precies?
Weet je toevallig een goed programma daarvoor?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Dan zou je een de MP3 moeten editten voordat je'm op je k750i zet.
zijn er zoveel voor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Weet je toevallig een goed programma daarvoor?
Jup!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:30 schreef tha_dark het volgende:
Hebben meer mensen last van het feit dat er veel stof tussen je joystick komt waardoor de bediening steeds stroever wordt?
dat is echtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:30 schreef tha_dark het volgende:
Hebben meer mensen last van het feit dat er veel stof tussen je joystick komt waardoor de bediening steeds stroever wordt?
Mijn K750i heb ik daarom toch maar even ingeleverd bij de Orange Shop voor reparatie bij SE, het joystickje wordt onder garantie gewoon vervangen. Aan schoonmaken beginnen ze niet eens bij SE schijnt, gewoon nieuwe stick erin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:30 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:28 schreef kokos het volgende:
Dat sterretje met Favorieten. Wat kun je daar nou mee? Niks?
512mb: http://tweakers.net/pricewatch/57298quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Steve.Porter het volgende:
oke, waar kan ik de goedkoopste memory cards vinden voor de K750? Ik heb er één nodig van 512 mb, of 1 GB
Voor bijna de helft van de prijs kan je ook al memory stick kopen. Al is het dan geen sony.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:05 schreef GioStyle het volgende:
[..]
512mb: http://tweakers.net/pricewatch/57298
1gb: http://tweakers.net/pricewatch/109625
![]()
Ik vind als je een Sony telefoon koopt, dan ook Sony geheugen erbij moet hebben, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:22 schreef Thorical het volgende:
[..]
Voor bijna de helft van de prijs kan je ook al memory stick kopen. Al is het dan geen sony.
En zoals Gio je al vertelde ga eens kijken op tweakers.
Hoelang is de garantie? Kan het doosje niet meer vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:16 schreef ROG het volgende:
Toevoeging: reparatie/vervanging van de joystick heeft zo'n 10 dagen geduurd. Compleet onder garantie, chapeau.
Dit lukt me niet?quote:Start Far Manager op. Je ziet twee kolommen die weer opgedeeld zijn in twee kolommen. De linkerkolom is een 'Windows verkenner' en de rechterkolom is een 'Windows verkenner'. Druk op F11 en klik op SEFP. Kies hierna de com-poort of DCU-60, de snelheid (zet maar lekker hoog) en de telefoon en [ Enter The Matrix ]! Zet nu de telefoon uit, houd de 'c'-toets van de telefoon ingedrukt en plug de datakabel in d'r onderste.
Ja, joh. Open je camera -> Instell. --> Opslaan in (de laatste optie) --> Telefoongeheugenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Vraag : kan je vanuit je telefoon geheugen ook telefoonnummers/filmpjes naar je computer krijgen ZONDER memorycard, want mijn probleem is dat mijn telefoon de memorycard niet meer herkent
Ik wil dus de filmpjes die ik gemaakt heb in het geheugen van de telefoon op 1 of andere manier in mijn ccomputer krijgen , en het liefst ook de telefoonnummers , zodat ik hem kan laten maken
Want ze wissen vast de telefoon weer en rebooten hem
En dan ? hoe krijg ik die bestanden in mijn computer ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja, joh. Open je camera -> Instell. --> Opslaan in (de laatste optie) --> Telefoongeheugen
Ja moet ik er even 1 lenen van iemand ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Darklight het volgende:
Kun je het niet met een ander memory kaart proberen?
Zet je daar de foto's op die nu in je telefoon geheugen staan
Heb trouwens een nieuw menu, Aurora style:
[afbeelding]
Met de Sony Ericsson File Manager.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En dan ? hoe krijg ik die bestanden in mijn computer ?
Ik kan met die file manager mijn Memory card niet eens lezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan dat ook uit met bestanden uit je telefoongeheugen![]()
Zoek je dit? http://selfwap.tele2.se/ota/wizard.phtml?sender=tele2nlquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:29 schreef Thorical het volgende:
Wat zijn de Email instellingen voor deze telefoon met een tele2 abbo?
Dit tele2 TO Go kan ik maar ik wil ook graag weten hoe ik Emails kan Ontvangen en versturen zonder dat bericht. Ik wil gewoon een Email acc. kunnen checken. Want wat is mijn Email acc op mijn mobiel?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:04 schreef ROG het volgende:
[..]
Zoek je dit? http://selfwap.tele2.se/ota/wizard.phtml?sender=tele2nl
Waar donwload ik die ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Darklight het volgende:
Kun je het niet met een ander memory kaart proberen?
Zet je daar de foto's op die nu in je telefoon geheugen staan
Heb trouwens een nieuw menu, Aurora style:
[afbeelding]
Zou dit nou die bestandweergave op je memorystick bug opgelost hebben?quote:# R1AA008: (14 december 2005)
# Memory Stick bestandsdoorvoer gefixed
# Contrastverhoudingen en helderheid van het scherm beter
# Geluidsweergave (zowel externe als hoofd speaker) toegenomen
# Bladeren door foto's gaat sneller en je krijgt een zandlopertje in beeld
# Merkbaar sneller in menu's
Zelf gemaaktquote:Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef brrrrrrt het volgende:
Wie weet overigens waar een adaptertje te koop is van een k750i-aansluiting (die onderaan) naar een mini-jack (gewone walkman koptelefoon aansluiting)?
Ik heb zo'n blokje wel eens op de foto gezien, ik geloof hier op fok. Met een koptelefoon ingang aan de zijkant. Wil 'm erg graag hebben.
Zie hem ook niet in dit rijtje staan: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pp1&zone=pp&lm=ppquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef KansloosForEver het volgende:
is deze telefoon nou hetzelfde als een Sony Ericsson Z750i ? Via tele2 is het namelijk mogelijk om een z750i te bestellen maar daar staat een plaatje van de K750i bij, ik kan ook geen plaatje van de z750i vinden op google...
Jah, krijg m binnen 3 weken met Tele2 abo, dus zeg maar ffquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Devrim_ het volgende:
Zou iemand ff een backup van de K750i (Tele2 versie) naar mij kunnen mailen?
bvd.
Trouwens:
Het is mij gelukt om dat irritante logo van Tele2,die je bij het opstarten van je mobiel te zien krijgt, te vervangen door een ander plaatje..Als iemand dit ook wilt moet hij/zij het ff zeggen
Stuur jij dan ff een full back up van je mobiel ff naar me toe? (dus alle bestanden etc...Ik wil nog ff een back-up hebben voordat ik verder ga moddenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Jah, krijg m binnen 3 weken met Tele2 abo, dus zeg maar ff
Als ik m binnen heb en ik weet hoe dat werkt, wil ik het best doen =)quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Stuur jij dan ff een full back up van je mobiel ff naar me toe? (dus alle bestanden etc...Ik wil nog ff een back-up hebben voordat ik verder ga modden)
Ik zet morgen ff verhaaltje hier neer want ik ben momenteel erg brak
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef ROG het volgende:
Hoe check je je firmware versie?
1 2 | Service-info->Software Info |
Shuttersound tweakenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:32 schreef ROG het volgende:
Vandaag een nieuwe K750i gekregen omdat m'n (halfjaar)oude na eerst het joystickje nu ook kuren begon te vertonen met de foto-knop.
M'n oude had R1AA008 als firmware, geen shutter-sound bij de camera als de telefoon op stil stond. M'n nieuwe heeft andere firmware, te weten R1CA021, ook anders geplaatste menu-items en meer links naar SE sites her en der.
Wat is de veiligste manier om de shutter-sound weg te krijgen?
Bij het inpluggen hou ik C ingedrukt, verbind de datakabel en dan detecteert Windows hem. Far geeft in dat 60 seconden scherm geen reactie. Iemand een tip?quote:Start Far Manager op. Je ziet twee kolommen die weer opgedeeld zijn in twee kolommen. De linkerkolom is een 'Windows verkenner' en de rechterkolom is een 'Windows verkenner'. Druk op F11 en klik op SEFP. Kies hierna de com-poort of DCU-60, de snelheid (zet maar lekker hoog) en de telefoon en [ Enter The Matrix ]! Zet nu de telefoon uit, houd de 'c'-toets van de telefoon ingedrukt en plug de datakabel in d'r onderste.
Nu zal er aan de linkerkolom de inhoud van de telefoon verschijnen en aan de rechterkant blijft 'Windows verkenner'. Klik FS aan. Nu worden de bestanden geladen:
Précies zo gedaan, maar vervolgens werd m'n telefoon wakker en vervolgens Windows ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:15 schreef Darklight het volgende:
Je telefoon moet wel uitstaan, dan c indrukken, en kabel erin pluggen, dan moet FAR hem vinden
dan mis je nog een driver denk ik, dat had ik ook met m'n w800i, ik heb toen die flash-software (voor de firmware) geinstalleerd (zelfde procedure met aansluiten) en toen deed de FAR het welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef ROG het volgende:
[..]
Précies zo gedaan, maar vervolgens werd m'n telefoon wakker en vervolgens Windows ook.
Volgens mij heb ik weer een zeldzame K750i gekregen van de technische dienst.. waarschijnlijk een refurbished kreng ofzo. Kwam los via de koerier, maar wel gloednieuwe covers, plasticje over 't scherm.
quote:To browse through your phone it's necessary to install Far Manager. After installing it you also need to download the SE Flash Plugin and unpack it into the map 'C:/Program Files/Far/Plugins'.
Met een sate-stokje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef tha_dark het volgende:
Mijn pookje doet het steeds minder goed, zit denk ik veel stof tussen maar hoe krijg je dat er in hemelsnaam uit?!
In m'n ouderlijk huis had ik met een 6230 geen problemen op plekken waar ik nu geen bereik heb met een K750i, dus ik vrees dat je D500 een betere antenne had.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Richard22 het volgende:
hey,
Ik heb een vraag over de K750i allereerst het is een super toestel
alleen het lijkt wel of de antenne wat zwak is.... Elke keer springt het verbindings icoontje
van blauw naar geel en soms naar roodHebben meer mensen dat en hoe kan je dat oplossen?
Had hiervoor een samsung D500 maar die was gewoon stabiel!
Richard
Heerlijk is datquote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef ROG het volgende:
White screen of dead..
Ik wou nét gaan posten dat ik em net geupdate hebquote:Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Steve-O het volgende:
Firmware updaten werkt vaak
in mijn geval ok toen 8 van mijn toetsen kapot waren
Wat ook wel werkt na een firmware update is gewoon de batterij er helemaal even uit halen, had je een hoop frustratie gescheeld..quote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Lidia het volgende:
[..]
Ik wou nét gaan posten dat ik em net geupdate heb![]()
Vorig jaar had ik em ook geupdate, maar toen 3 maanden een halfwerkende telefoon gehad. Maar ik had nu zoiets van: hij is toch verneukt, dus veel erger kan het ook niet worden en misschien werkt t ook nog.
Eerste keer reageerde hij niet, tweede keer deed ie het wel en ging ie ook nog aan! Ben gelukkig niets aan smsjes/agenda/foto's/video's kwijtgeraakt.
Nou, een jaar geleden met die update ging ie gewoon niet verder dan 47%, of ik de batterij en nou uit haalde of niet, dus dat had er opzich niets mee te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat ook wel werkt na een firmware update is gewoon de batterij er helemaal even uit halen, had je een hoop frustratie gescheeld..
nouja hoe kan dat nouquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef Steve.Porter het volgende:
gvd ik word gek! Ik heb een nieuwe memory stick gekocht, maar ik krijg die ouwe er niet uit!!![]()
iemand suggesties?
Hmm, heb gekeken in t boekje en de site, maar kan t toch echt niet vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef thatsme het volgende:
in het boekje van je provider kijken en anders op hun site
OMGquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:55 schreef Steve.Porter het volgende:
ah drukken dus..anyways, met een pincet is me het inmiddels ook gelukt
Na een halve flash was mijn K750i ook enkel engels, een reset van fabrieksinstellingen(alles resetten) verhielp dit toen. (contacten, smsjes, etc worden dan ook gewist als die in de telfoons geheugen staan)quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:55 schreef melke het volgende:
Kan iemand me nou helpen.... Please!!
Hoe goed is google map voor nederland?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:30 schreef Junkie het volgende:
Mijn K750i is na een weekje reperatie weer terug en helemaal gefixt. Mijn display was opeens gaan flippen. ( witte waas, soms al metteen bij aanzetten, soms nadat hij in naar zwart ging (met de klok in beeld) )
Ik ben nu bezig om alle programma's terug te zetten.
Iemand nog tips? aanraders?
Ik heb nu:
Google Maps: http://www.google.com/gmm/index.html
Opera Mini: http://www.opera.com/products/mobile/operamini/
eMSN: http://www.funrungames.com/emsn.php
Shotcode: http://www.shotcode.com/
Nav4all: http://www.nav4all.nl (wil nog testen of dit goed werkt)
MobyExplorer: http://www.getjar.com/products/4844/MobyExplorer (nog te testen)
Als ik thuis ben zal ik wel even kijken waar de normale update service de bestanden dumpt. Deze kan je dan wissen en alles opnieuw installeren en dan flashen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:28 schreef melke het volgende:
Oke, gedaan, niet geholpen.. Kan nu dus alles opnieuw gaan instellen... Niet zo heeeel erg slim van me dus.. Pfffff
Je kan straten bekijken enzow... Ik gebruik het soms als ik niet weet waar ik precies ben en ik ernaartoe moet lopen ofzow.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:30 schreef kokos het volgende:
Hoe goed is google map voor nederland?
Hier snap ik niet zoveel van..quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik wel even kijken waar de normale update service de bestanden dumpt. Deze kan je dan wissen en alles opnieuw installeren en dan flashen.
http://www.sonyericsson.com -> Support -> Selecteer je product / Kies een telefoon -> K750i tog?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef melke het volgende:
Hier snap ik niet zoveel van..Zou je me kunnen uitleggen wat je met het bovenstaande berichtje bedoelde? Ik heb niet zoveel verstand van gsm's.
Heb ik al gedaan. Ga hem terug brengen. Dat ze hem maar opsturen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.sonyericsson.com -> Support -> Selecteer je product / Kies een telefoon -> K750i tog?
-> Software en instellingen -> Sony Ericsson Update Service
Met deze service software kan je de nieuwste firmware op je mobiel zetten. Dit doe je met de bijgeleverd USB kabel. En de software die je daar op de site dan download.
Het vereist wat geduld en een beetje kennis van de computer/gsm om dit allemaal goed te doen. Anders zou ik als ik jou was even bij de winkel (of SE service punt) langs gaan waar je hem hebt gekocht om te vragen of zij dit kunnen doen.
Neem aan dat de foto's op de stick worden gezet. Ik heb 't 1x gehad en toen heb ik de inhoud van de stick ff gebackupt naar de PC en de stick daar geformateert en daarna nog een keer in de telefoon zodat alle mapjes erop komen. En alle shit die ik er op heb staan terug gezet vanuit de backup. Of dit ook bij jou helpt weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:24 schreef Steve.Porter het volgende:
hebben jullie ook dat sommige thumbnails van je gemaakte foto's niet weer worden gegeven? Ik krijg dan alleen een zwart vlak te zien, maar de foto kun je wel gewoon normaal openen. Eerst had ik dit heel af en toe, nu gebeurd het steeds vaker.
luiquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef Steve.Porter het volgende:
hm dat kost nogal wat werk.. is het niet iets anders?
Sony 1Gb hier, ook geen problemen mee. Het is soms met foto's niet bijster snel, maar ach voor een telefoon met camera-gimmick..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef kokos het volgende:
Merkbaar verschil tussen Sandisk en een Sony geheugenkaart? Sta op het punt er eentje van 1GB te kopen.
Voor het probleem van het stickje heb ik mischien de oplossing. Gewoon de stofzuigerslang erbij houdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:51 schreef Tha_Mars het volgende:
- Stick werkt voor geen meter
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan straten bekijken enzow... Ik gebruik het soms als ik niet weet waar ik precies ben en ik ernaartoe moet lopen ofzow.
Ik heb Orange en als je dan de Java applicaties via de wap apn laat lopen kan je google onbeperkt binnen je data bundel gebruiken
Hoe regel je Java via WAP? Want ik kan m'n Hotmail ook niet bereiken vanwege Java gezeik.. alvast bedankt!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan straten bekijken enzow... Ik gebruik het soms als ik niet weet waar ik precies ben en ik ernaartoe moet lopen ofzow.
Ik heb Orange en als je dan de Java applicaties via de wap apn laat lopen kan je google onbeperkt binnen je data bundel gebruiken
Wat is het verschil etc.?quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:16 schreef RD4 het volgende:
Ik heb van mijn K750i GRATIS een W800i gemaakt door hem te flashen met Gflash, kan gewoon met je DCU-60 kabel die er bijgeleverd is. Cover van W800 is ook al onderweg en dan heb ik hem compleet hehehehe.
Cover uit China (lees: Goedkope rotzooi) of officieel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:16 schreef RD4 het volgende:
Ik heb van mijn K750i GRATIS een W800i gemaakt door hem te flashen met Gflash, kan gewoon met je DCU-60 kabel die er bijgeleverd is. Cover van W800 is ook al onderweg en dan heb ik hem compleet hehehehe.
Officieel ding, gratis screenprotector en siliconencover erbij en dat voor 5.70 pond incl verzenden!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:48 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Cover uit China (lees: Goedkope rotzooi) of officieel?
ZEKER! Batterij en lader+datakabel? Mail me maar wat je er voor wilt hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:12 schreef edejong het volgende:
vorig weekend is er een barst in m'n beeldscherm gekomen.. beeld is onleesbaar daardoor.. mensen die geintereseerd zijn in evt de ander onderdelen?
Heb je een link waar je dat covertje hebt gekocht? CreditCard benodigd?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:17 schreef RD4 het volgende:
[..]
Officieel ding, gratis screenprotector en siliconencover erbij en dat voor 5.70 pond incl verzenden!!
verschil is dat de foon uiteraard op W800 software draait, muziekfuncties springen er dus uit.
Voor de rest is er weinig tot geen verschil te bespeuren.
Geen cc, wel paypal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Heb je een link waar je dat covertje hebt gekocht? CreditCard benodigd?
polyfoon beltonenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef Merkie het volgende:
Bij T-Mobile is de K750i slechts ¤149 euries.
Het leek wel wat te helpen, ben ziek geweest, dus phone nauwelijks gebruikt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Heeft een stofzuiger al uitkomst geboden?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:43 schreef Steve.Porter het volgende:
die pook van mij wordt steeds verrotter.. als ik naar beneden wil, ziet die het als een druk er op.. wat kan ik daar het beste tegen doen?
Denk niet dat ze daar zo moeilijk overdoen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:03 schreef Gose het volgende:
Mijn k750i's pook is ook dood aant gaan. Na een maand of 4 werd ie al slecht, had er eigenlijk meteen mee naar de winkel terug moeten gaan, maja niet gedaan. Ik heb nav dit topic de stofzuiger erop gezet maar dat heeft ook geen nut. Iemand verder een oplossing? Perslucht heb ik niet voor handen en denk dat na een jaar en 3 maanden ze niets meer willen weten van garantie ook al begon het probleem wat eerder...
Same here, nu lees ik nogal wat negatieve dingen over deze foon. Is dit een goeie optie of zou ik beter wat anders kunnen zoeken? (rond de 150 euro met camera iig)quote:Op zondag 12 november 2006 19:32 schreef MJay1 het volgende:
Ik ben van plan er binnenkort ook eentje aan te schaffen.
Ik zit ook te kijken om er een aan te schaffen, maar kom hier nogal veel negatieve dingen tegen. Maar dat is vaak in dit soort topics, bijna alleen maar mensen met problemen komen hier naartoe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Same here, nu lees ik nogal wat negatieve dingen over deze foon. Is dit een goeie optie of zou ik beter wat anders kunnen zoeken? (rond de 150 euro met camera iig)
Fietspomp bedoel je?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef koekiemonster het volgende:
gewoon zo'n bandenpomp ding bedoel je?!
Beetje laat antwoordquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef Impry het volgende:
K, goed om te horen!
Heb je hem met een abonnement of pre-paid?
Compressor of perslucht uit een busje ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef koekiemonster het volgende:
gewoon zo'n bandenpomp ding bedoel je?!
en heeft het geholpen? Heb nu al een half jaar last van een pook die slecht werkt, maar ik ben nu tot het punt gekomen dat die gewoon niet eens maar links en boven wil. Vreselijk irritant dus. Vraag me af wat er aan te doen is. Kan me niet voorstellen dat perslucht helpt. zijn er geen winkels die dit kunnen fixen?quote:
Om even op het berichtje van 8 februari 2006 terug te komen.. (off topic) die PC van jou moet je laten taxeren.. zoiets is gewoon ANTIEK http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/tussen_kunst_en_kitsch/quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef salutem het volgende:
Ik heb hier nog een oud machientje met Win98 erop geen se.
En nou schijnt ie (K750i) alleen maar te draaien met Win2000 ?!!
Het is een amd met iets van 233 mhz en 192 mb aan boord, Win2000 erop ? of is er al een patch oid ?! kvind alleen maar meuk met google....
Anyone pls!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |