quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:43 schreef Steve.Porter het volgende:
die pook van mij wordt steeds verrotter.. als ik naar beneden wil, ziet die het als een druk er op.. wat kan ik daar het beste tegen doen?
Denk niet dat ze daar zo moeilijk overdoen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:03 schreef Gose het volgende:
Mijn k750i's pook is ook dood aant gaan. Na een maand of 4 werd ie al slecht, had er eigenlijk meteen mee naar de winkel terug moeten gaan, maja niet gedaan. Ik heb nav dit topic de stofzuiger erop gezet maar dat heeft ook geen nut. Iemand verder een oplossing? Perslucht heb ik niet voor handen en denk dat na een jaar en 3 maanden ze niets meer willen weten van garantie ook al begon het probleem wat eerder...
Same here, nu lees ik nogal wat negatieve dingen over deze foon. Is dit een goeie optie of zou ik beter wat anders kunnen zoeken? (rond de 150 euro met camera iig)quote:Op zondag 12 november 2006 19:32 schreef MJay1 het volgende:
Ik ben van plan er binnenkort ook eentje aan te schaffen.
Ik zit ook te kijken om er een aan te schaffen, maar kom hier nogal veel negatieve dingen tegen. Maar dat is vaak in dit soort topics, bijna alleen maar mensen met problemen komen hier naartoe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Same here, nu lees ik nogal wat negatieve dingen over deze foon. Is dit een goeie optie of zou ik beter wat anders kunnen zoeken? (rond de 150 euro met camera iig)
Fietspomp bedoel je?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef koekiemonster het volgende:
gewoon zo'n bandenpomp ding bedoel je?!
Beetje laat antwoordquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef Impry het volgende:
K, goed om te horen!
Heb je hem met een abonnement of pre-paid?
Compressor of perslucht uit een busje ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef koekiemonster het volgende:
gewoon zo'n bandenpomp ding bedoel je?!
en heeft het geholpen? Heb nu al een half jaar last van een pook die slecht werkt, maar ik ben nu tot het punt gekomen dat die gewoon niet eens maar links en boven wil. Vreselijk irritant dus. Vraag me af wat er aan te doen is. Kan me niet voorstellen dat perslucht helpt. zijn er geen winkels die dit kunnen fixen?quote:
Om even op het berichtje van 8 februari 2006 terug te komen.. (off topic) die PC van jou moet je laten taxeren.. zoiets is gewoon ANTIEK http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/tussen_kunst_en_kitsch/quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef salutem het volgende:
Ik heb hier nog een oud machientje met Win98 erop geen se.
En nou schijnt ie (K750i) alleen maar te draaien met Win2000 ?!!
Het is een amd met iets van 233 mhz en 192 mb aan boord, Win2000 erop ? of is er al een patch oid ?! kvind alleen maar meuk met google....
Anyone pls!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |