Same here...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik wil dit topic zien in MyAT
Ik ook, enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Ik begin die meegeleverde dingen echt zat te worden namelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:19 schreef P-Style het volgende:
Ben er ook nog steeds èrg tevreden mee!En ik wacht nog steeds totdat de HPM-70 headset eens ergens verkrijgbaar is!
Ik geloof dat 'ie nu ergens in september uitkomt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Gizmore het volgende:
Ik ook, enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Ik begin die meegeleverde dingen echt zat te worden namelijk
Dan bestel je d'r toch eentje online?quote:Ik moet trouwens nog steeds een geheugenkaart erbij kopen maar het komt er niet echt van laatste tijd.
Sms'jes worden natuurlijk op je telefoongeheugen opgeslagen. Je kunt ze alleen niet echt beheren en na een tijdje kun je er gewoon niet meer opslaan. Terwijl je héél veel geheugen in deze telefoon kunt proppen. Opzich best een vreemde keuze van SonyEricsson.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Skv het volgende:
Is het mogelijk om de SMSjes op je telefoongeheugen op te slaan?
Las in het vorige topic dat 'ie na 69 smsjes vol zit
Schiet niet op natuurlijk.
Op m'n 2 jaar oude Samsung kan ik er 50 in het Tel geheugen en 20 op mn SIMquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sms'jes worden natuurlijk op je telefoongeheugen opgeslagen. Je kunt ze alleen niet echt beheren en na een tijdje kun je er gewoon niet meer opslaan. Terwijl je héél veel geheugen in deze telefoon kunt proppen. Opzich best een vreemde keuze van SonyEricsson.
September?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie nu ergens in september uitkomt...
[..]
Dan bestel je d'r toch eentje online?Als je tijd hebt om een berichtje te typen op Fok! dan heb je vast ook tijd om online een memory stick duo'tje te kopen.
Nee, ik geloof dat de k750i er inderdaad zo'n 200 kan opslaan en dan is dat dus alle ontvangen sms'jes plùs alle verzonden sms'jes. Verder plaatst de k750i de sms'jes standaard in het (veel te weinig gereserveerde gedeelte) van het telefoon geheugen. Eventueel kun je sms'jes naar je SIM kopiëren en de k750i noemt dat dan "opgeslagen items". Bij de SIMs van de meeste providers kun je rond de 20 sms'jes op je SIM kwijt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef Skv het volgende:
Op m'n 2 jaar oude Samsung kan ik er 50 in het Tel geheugen en 20 op mn SIM
Die sim hou ik dus ook bij deze telefoon, met als resultaat dat ik er alsnog maar 70 in totaal kan?
Ach... over een week is het alweer september.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef Gizmore het volgende:
September?Damn, das echt nog lang..
Het is ook meer een geldkwestie eigenlijk![]()
... en waarom zou je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef L3viathan het volgende:
nog steeds geen problemen met mn k750 gehad
Omdat ie nog al is vast loopt..quote:
Dat was ik allang weer vergetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach... over een week is het alweer september.
Nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef galbrecht het volgende:
Omdat ie nog al is vast loopt..
Ik de laatste tijd (miss. door update) ook niet meer maar toen ik 'm net had wel een paar keer..quote:
Bij mij is hij nog geen een keer vast gelopen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Omdat ie nog al is vast loopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |