Eh, welke windowsversie? (gokje Win98)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:34 schreef -Marjo- het volgende:
Wheeelp, ik krijg steeds een foutmelding als ik de File Manager opstart. Explorer wordt dan afgesloten. Wat doe ik verkeerd??
Ik heb XP...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh, welke windowsversie? (gokje Win98)
Probeer dan eens de gewone explorer op te starten en kijk of je de schijf van je telefoon kan benaderen via "Deze Computer"quote:
Ja, ik zie 'm wel als extra schijf dus ik kan wel dingen uploaden. Ik vind het alleen vreemd dat ik de Sony Ericsson File Manager niet kan gebruiken omdat ik dan een foutmelding krijg...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer dan eens de gewone explorer op te starten en kijk of je de schijf van je telefoon kan benaderen via "Deze Computer"
Brakke softwarequote:Op zondag 7 augustus 2005 12:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie 'm wel als extra schijf dus ik kan wel dingen uploaden. Ik vind het alleen vreemd dat ik de Sony Ericsson File Manager niet kan gebruiken omdat ik dan een foutmelding krijg...
Nee, nog niet gedaan. Ik doe het nu via explorer. Opnieuw installen probeer ik nog wel een keertje...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Brakke software, al opnieuw geprobeerd te installeren?
Ik heb net even gekeken, dat ding maakt gebruik van je standaard windows explorer om het telefoon geheugen te benaderen. Echt heel boeiend is het nu ook weer niet, maar goed wel een redelijk makkelijke manier om bestanden die niet op je losse kaartje staan te benaderen..quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan. Ik doe het nu via explorer. Opnieuw installen probeer ik nog wel een keertje...
Weird dat het bij mij niet werkt dan...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, dat ding maakt gebruik van je standaard windows explorer om het telefoon geheugen te benaderen. Echt heel boeiend is het nu ook weer niet, maar goed wel een redelijk makkelijke manier om bestanden die niet op je losse kaartje staan te benaderen..
Ik zou eigenlijk nog steeds niet weten wat ik er mee moet
oh das handig, mijn K700i kan dat namelijk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja. Zodra je belt (dus nog voordat degene die je belt opneemt) kun je op een knopje drukken en dan gaat de luidspreker aan.
Tja, ik weet het... maar wel handig..quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:43 schreef Lidia het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik nou een kaartje van 512MB of 1GB ga kopen..
Waar kan ik die dingen een beetje goedkoop kopen?
Haha, dankjequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, ik weet het... maar wel handig..
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/301
Zo heb ik hem gekregen via Telfort.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:09 schreef s0k het volgende:
Zag net dat vodafone hem ook in het zilver levert
[afbeelding][imghttp://chochola.net/newpics/2005-03-27/k750i-silver.jpg[/img]
Nou, ik weet het wel![]()
Zolang je het maar niet via de Sony-Ericsson site doet, want daar kan het alleen via WAP. En aangezien mensen verkijken op de tarieven, zoals m'n broertje dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Zo heb ik hem gekregen via Telfort.
Even mijn abo met 1 jaar verlengd en de 750 werd gratis thuis gestuurd.
Helemaal niet verkeerd.
Heb ook nog een V3 het scherm daarvan is toch net iets mooier en groter wat toch wat duidelijker is.
De 750 is wel wat sneller en de menu's zijn handiger en werken sneller.
Ook het downloaden van Themes is een hele leuke optie.
Er zijn er zoveel te krijgen dat je elke dag iets anders op je scherm kan zetten.
Beste oplossing lijkt me ja. of spreek je oude voicemail in met je nieuwe nummer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:07 schreef koentjuh18 het volgende:
Hoi,
Deze telefoon neem ik ook, i.c.m met ee HI 30 abo, maar wanneer ik deze via Hi.nl bestel, dan rkijg ik na 2 maanden 175 euro terug. Erg interessant dus. Alleen nu zeggen ze me dat ik voor nummerbehoud via de hi winkel moet gaan bestellen en dus geen 175 euro meer terug krijgt.
Niet erg handig dus, iemand een oplossing, of gewoon bij neer leggen, voor 10 euro smsjes sturen naar iedereen dat ik een nieuw nummer heb, en de 165 euro in de zak steken
Gewoon via internet downloaden en via de USB kabel op de gsm zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zolang je het maar niet via de Sony-Ericsson site doet, want daar kan het alleen via WAP. En aangezien mensen verkijken op de tarieven, zoals m'n broertje dus, kan het geintje nog aardig duur uitvallen. KPN rekent ¤0,01/ kb en hij had iets van 631kb binnengehaald voor 4 thema's. Mooi ¤6,31
![]()
http://gathering.tweakers(...)s/1057486/0#firmwarequote:Op maandag 8 augustus 2005 15:49 schreef Soldier2000 het volgende:
Zitten er nog wat nadelen aan de gelockte vodafone k750i versie? Als dat er geen andere kaarten in kunnen, en je geen mp3 ringtones kan instellen, ik neem aan dat het uiterlijk precies het zelfde is en niet anders is als van de t-mobile versie?
Is dat de aanbieding, dus met dat vodafone live! gebeuren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:24 schreef PM-girl het volgende:
ik heb hem!! de zilveren met een vodafone abonnement!
Morgen gaat het abo pas is, omdat ik eerst prepaid had. tot nu toe geen klachten!
geen idee, ik heb niets betaald, neem mn nummer mee, krijg de eerste twee maanden gratis en zit er 2 jaar aan vastquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Is dat de aanbieding, dus met dat vodafone live! gebeuren?
En met nummerbehoud?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb net zitten converten met ImTOO, maar dat ziet er nou niet echt bepaald flitsend uit... Iemand tips?
Hoezo tot je verbazing? Heb je er een gevonden ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
ik heb er tot mijn verbazing sinds gisteren ook één. Eens kijken of ik vandaag wat tijd heb om er mee te klooien
Ja je moet gewoon een flashkaart kopen van 512 MB en dan heb je ook een W800quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:48 schreef mie_at_work het volgende:
[quote]Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef s0k het volgende:
je schijnt de k750i om te kunnen flashen naar een w800i. Hebben mensen dit hier al gedaan?
[/quote
wat:S
nee, ik dacht gisteren, het is eens tijd om een nieuw toestel te kopen, en een uur later heb je zo'n toestelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoezo tot je verbazing? Heb je er een gevonden ofzo?
Mail mequote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:34 schreef kassenbouwer het volgende:
weet iemand toevallig ook een goede site met gratis games voor de k750i? ook ben ik op zoek naar een realtone van een luchtalarm... weet iemand deze misschien te vinden?
Inderdaad, ik heb er ook gewoon een hele zooi oude intro's van tekenfilms enzo opgezetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Een realtone van het luchtalarm is overigens enorm not done
Ik vind het ook niks maar ik heb 'm toevallig...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Een realtone van het luchtalarm is overigens enorm not done
Of als zaklampje!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:42 schreef Againzender het volgende:
Leuk dat je ook SOS signalen kan geven met de flitser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |