Ik weet niet eens wie die OP eigenlijk heeft geschrevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:39 schreef stijgende_ster het volgende:
Mooie telefoon! En mooie OP trouwens!
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Gizmore het volgende:
Ik weet niet eens wie die OP eigenlijk heeft geschreven
World clockquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:44 schreef Public_NME het volgende:
Ik hoef mijn telefoon volgens mij niet eens te updaten. Ik heb tot dusver helemaal geen problemen gehad. Ik heb wel een Orange branded phone.
Heb trouwens wel een leuk tooltje gehaald van de SE site; kan je zien wat de actuele tijd is in een van de tijdzones. (erg handig als je veel buitenlandse vrienden hebt zoals ik)
Bbij mij zat ie er zeker weten niet op, misschien omdat ik een Orange phone heb?! Wil ook niet langer wachten op mijn mem. stickie, maar dat kan nog wel een aantal dagen gaan duren helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
World clock
zit er toch standaard op ?
firmware al up to date? Zo ja, ik zou m ff converten naar 3gp.. Heb ik trouwens geen last van gehad, zelfs niet met een geconverte film die een vriend van me op zn memorystick had staan van anderhalf uur en pakweg 200mbquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef diesel82 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook een k750i, en ben er nu een beetje mee aan t spelen
Ik heb er een filmpje opgezet, van ongeveer 3 mb en een minuut lang. Maar na een tijdje (ongeveer 10 sec) begint t beeld en geluid te haperen.
Weet iemand wat ik er aan kan doen? Het is een mp4 bestand.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
firmware al up to date? Zo ja, ik zou m ff converten naar 3gp.. Heb ik trouwens geen last van gehad, zelfs niet met een geconverte film die een vriend van me op zn memorystick had staan van anderhalf uur en pakweg 200mb
Ja kan je dus echte films op je stickie raggen?! Of moet ik me de moeite besparen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]En heb je die film echt gekeken ook?
Je moet ze wel ff converten en op een beetje redelijke kwaliteit zetten (of beetje kloten met de settings) omdat anders het geluid niet in sync loopt. Maar het kán wel. Heb er nu een paar South Park afleveringen en videoclips op staan (quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja kan je dus echte films op je stickie raggen?! Of moet ik me de moeite besparen...
Zou je die South Park afleveringen online kunnen zetten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Gizmore het volgende:
Heb er nu een paar South Park afleveringen en videoclips op staan () en dat werkt gewoon goed..
quote:Zou je die South Park afleveringen online kunnen zetten?Lijkt me wel vet!
Bij mij stonden er een paar mappen wel in (DCIM, MP3, Media). Die media map was daarentegen niet helemaal gevuld. Kwestie van zelf die folders ff aanmaken I guess...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:40 schreef diesel82 het volgende:
Op dat geheugenkaartje staan allerlei mappen, zoals media en dcim ofzo. Maar als je een nieuw geheugenkaartje van bv 1 gig koopt, moet je daar dan zelf mappen op maken of gebeurt dat automatisch als je deze in je telefoon stopt?
Heb jij ook nog een punt of heb je gewoon geen leven?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:34 schreef brrrrrrt het volgende:
wauw hij is echt leuk.
ik heb hem met een orange 32,50 abonnement 2 jaar
speciale deal zodat je ook orange world (=internet) gratis krijgt 2 maanden
..en eerste 2 maanden gratis
...en elke dag tussen 8 en 10 gratis bellen tot half september
heb uitgerekend dat het me over 2 jaar genomen ongeveer 17,20 per maand kost
want elke 6 maanden mag je je abonnement lager zetten
en dat abonnementsgeld mag ik dus gewoon opbellen.. dat maak ik toch nooit op
fijne van orange voor iemand als ik is bovendien dat je je belgeld altijd houdt, het gaat over van de ene op de andere maand. Zodat je als je geen vrienden hebt uiteindelijk met 100& euro's beltegoed komt te zitten
Maar Orange doet het wel heel slecht met mijn nummerbehoud. Staat max. 10 dagen voor (en dit is van Orange prepaid naar Orange abonnement!!) dus ik bel na 14 dagen op, hee, hoe zit dat (voor 10c per minuut)
Blijkt dat ze de aanvraag nog niet eens ontvangen hebben van hun eigen computersysteem.
Ik zit op het moment in een tijd dat het heel belangrijk is dat ik bereikbaar ben.
Maar een aantal mensen hoort dus al een paar dagen dat mijn nummer niet bestaat als ze me bellen zonder dat ik dat wist![]()
![]()
In elk geval:
op deze manier kost de telefoon me over 2 jaar iets van 415 euro =25 euro meer dan de advies verkoop prijs (=390) en als je de rente meerekent dus minder dan de verkoopprijs
na die 2 jaar ga ik gewoon op zoek naar de allergoedkoopste aanbieder van beltijd zonder telefoon.. misschien is het orange, dat zou me een hoop moeite besparen met het nummerbehoud
Ik heb een java developer pakket met mobile devices toolkit vanavond gedownload (java.sun.com) en ik heb het eerste testprogrammaatje al werkend!
ik ga zeker zelf java programma's schrijven voor dit ding
moet wel weer opnieuw java me eigen maken, 't is jaren geleden dat ik daarmee wat heb gedaan.
staat in de manual dat je per se windows xp moet hebben om de K750i op je computer aan te kunnen sluiten.. ja hoor sukkels
usb kabel erin
# su -
# mkdir /mnt/phone
# mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/phone
en hatsa, de telefoon is gewoon een vfat filesystem op m'n 6 jaar oude linux bak
heh
emailen heb ik ook al gedaan, het werkt, maar o wat onhandig met die kleine knopjes en dat piepkleine pookje
denk dat ik dat alleen voor noodgevallen zou gebruiken
1 ding wat me verontrust is dat het lijkt of je de telefoon moet uit en aanzetten voor hij geuploade files zieter draait toch niet stiekem windows op?
ook maak ik me zorgen om de kwetsbare aansluiting onderop.. moet nu al oppassen met het erin klikken van de koptelefoon, hij moet het wel even een paar jaar blijven doen hoor.
en jammer dat er niet een aparte jack aansluiting op zit, zodat je niet koptelefoon en usb tegelijk kunt gebruiken. Heb geen IRdA kaart in m'n pc dus ik weet niet of je alles wat je met je usb aansluiting kunt doen ook via IRdA kunt doen? dan zou dat een optie zijn terwijl je tegelijk je koptelefoon kunt gebruiken
Zodra dat verloopje van gsm-aansluiting naar 3.5" jack in de verkoop komt, koop ik 'm trouwens meteen.. handig, dat je je audio op je telefoon altijd bij je en altijd ter beschikking hebt, en niet alleen voor je koptelefoontje.
Maar volgens mij ben ik de enige nerd hier in dit topic forum.. iedereen draait het alleen maar om de kleurtjes waarin hij leverbaar is en om hoeveel mp3tjes erop kunnen (nichten!)
(zie trouwens ook de tijd waarop ik post)
dus laat ik het hier maar bij houden![]()
Welk programma en welke settings gebruik je voor het converten naar 3gp/mp4 formaat?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moet ze wel ff converten en op een beetje redelijke kwaliteit zetten (of beetje kloten met de settings) omdat anders het geluid niet in sync loopt. Maar het kán wel. Heb er nu een paar South Park afleveringen en videoclips op staan () en dat werkt gewoon goed.. Tuurlijk, het scherm is niet echt groot, maar wel goede kwaliteit
met dat programma heb ik gisteren ook zitten prutsen maar dat werkte echt voor geen meter.. vol met bugs zowiezo.. mpegable lijkt al iets beter te werken.. nu alleen nog de ideale settings zien uit te vinden, want ik heb liever goede kwaliteit dan kleine files (toch een 1GB memory stickquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb net zitten converten met ImTOO, maar dat ziet er nou niet echt bepaald flitsend uit... Iemand tips?
pvAuthor, heb als het goed is al hierboven of op vorige pagina een link gezetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:51 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Welk programma en welke settings gebruik je voor het converten naar 3gp/mp4 formaat?
Ik heb gisteren ook een beetje zitten prutsen en ik heb nu redelijke settings gevonden voor mpegable, maar echt 100% lijkt het nog niet te lopen..
Al vastlopers gehad?quote:
112 E, is dat iets? Geschikt ook voor het toestel?quote:Artikel nummer: MSX1GBSD-UII
Artikel naam: Memory Stick Pro 1GB Sandisk ULTRA II
Prijs: 112.00
Status: Op voorraad
Memory Stick Pro 1GB Sandisk ULTRA II
De SanDisk Ultra II Memory stick pro geheugenkaarten zijn nu supersnel. Met deze kaart is het mogelijk op een snelheid van 10 MB per seconde data uit te lezen en met een snelheid van 9 MB per seconde data op de kaart weg te schrijven. Met name voor digitale camera's is dit een zeer geschikte kaart omdat het wegschrijven van de foto's nu sneller gaat dan het produceren van de foto zelf. Geen tijdsverlies meer door te moeten wachten tot de foto op de kaart is weggeschreven!
Uiteraard ook geschikt voor andere apparaten (van Sony) met een MS-slot zoals PDA's, Digitale Camera's, MP3-spelers etc.
Specificaties:
- Memory Stick PRO
- 10 MB/s leessnelheid
- 9 MB/s schrijfsnelheid
- Capaciteit 1GB
Nee, hij doet t primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al vastlopers gehad?
Toen ik m net had gelijk al een berg spelletjes, mp3, ringtones en nog wat meuk er op gegooid![]()
Twee dingen. Ten eerste gaat het hier om een Memory Stick Pro, terwijl je een Memory Stick Pro DUO moet hebben. De niet-Duo memory sticks zijn namelijk (fysiek) veel te groot en passen niet in je telefoon. Ten tweede is die "Ultra II" versie wel leuk, maar als je een niet-Ultra II versie koopt, ben je goedkoper uit en die extra snelheidswinst van die "Ultra II" versies merk je toch niet op je k750i. (Det biedt pas voordelen bij professionele camera's bijv.)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef veekeend het volgende:
Heb hem nu ook, echt geweldig ding!
Ik wil er een grotere memorystick bij kopen (nu 64mb) en zie dat die dingen tot liefst 4 GB gaan.
Zat zelf te denken aan deze:
[..]
112 E, is dat iets? Geschikt ook voor het toestel?
Mwoah, zoveel problemen heb ik niet echt gehad. Je moet alleen niet tijdens het Bluetooth verzenden nog een foto proberen te maken, want toen liep ie even vast bij mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:13 schreef Gose het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees, zijn het allemaal (op een enkeling na) die geen problemen ondervind met de k750i. Nou kwam het vriendje van me zus aan met een verhaal dat 9 van de 10 kut zijn en niets als software problemen geeft(hij heeft weer een vriend in die handel ofzo). Hij raad me dus aan nog ff 2 maandjes te wachten tot alle telefoons geupdate zijn en er geen moeilijkheden meer zijn, maar jullie hebben daar helemaal geen last van?
Please let me know want moet anders binnen 3 dagen me bestelling afzeggen....
heb hem de eerste dag dat hij verkrijgbaar was gehaald en nog geen 1 keer problemen gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:13 schreef Gose het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees, zijn het allemaal (op een enkeling na) die geen problemen ondervind met de k750i. Nou kwam het vriendje van me zus aan met een verhaal dat 9 van de 10 kut zijn en niets als software problemen geeft(hij heeft weer een vriend in die handel ofzo). Hij raad me dus aan nog ff 2 maandjes te wachten tot alle telefoons geupdate zijn en er geen moeilijkheden meer zijn, maar jullie hebben daar helemaal geen last van?
Please let me know want moet anders binnen 3 dagen me bestelling afzeggen....
Zoals gezegd, je moet een Duo hebben en geen normale MS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef veekeend het volgende:
Heb hem nu ook, echt geweldig ding!
Ik wil er een grotere memorystick bij kopen (nu 64mb) en zie dat die dingen tot liefst 4 GB gaan.
Zat zelf te denken aan deze:
[..]
112 E, is dat iets? Geschikt ook voor het toestel?
Das exact het stickie die ik heb gehaald..quote:
En die heb ik dus ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:26 schreef Public_NME het volgende:
Das exact het stickie die ik heb gehaald..![]()
Dat is niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Lidia het volgende:
[..]
Nee, hij doet t prima
Zit alleen nu te kloten met hoe ik mn mp3's op mn mobiel krijg.
Ja. Zodra je belt (dus nog voordat degene die je belt opneemt) kun je op een knopje drukken en dan gaat de luidspreker aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:38 schreef Little_Meanie het volgende:
kan je de telefoon op luidspreker zetten voordat je de beller al aan de lijn hebt?
Zodra je je k750i met je pc verbonden hebt, dan is je memory stick (en alle bestanden die daarop staan) niet toegankelijk vanaf je telefoon. Zodra je de USB-kabel eruit trekt heb je weer toegang tot je memory stick vanaf je telefoon, daarvoor hoef je je telefoon niét opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:59 schreef Nicje het volgende:
Ik heb als ik foto's via de usb op me pc wil zetten, dat er dan wat foto's verdwijnen die op me geheugenkaart staan. Als ik m opnieuw opstart staat ze er weer wel. Ook loopt ie redelijk vaak bijna vast, of gaat ie heel traag. Ook het beeldscherm lijkt wel krassen aan te trekken. Maar de goeie dingen die er wel opzitten maakt het wel weer okee
hehe thnx dat wou ik ff horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef brrrrrrt het volgende:
laat maar gewoon komen Gose
in het ergste geval moet je je software updaten, kost je geen extra geld alleen wat moeite. En dan is het weer goed.
Ik heb hem nou 2 weken met gewoon de software waarmee hij geleverd werd. Toch veel dingen uitgeprobeerd, maar hij is nog niet gecrasht.
Eh, welke windowsversie? (gokje Win98)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:34 schreef -Marjo- het volgende:
Wheeelp, ik krijg steeds een foutmelding als ik de File Manager opstart. Explorer wordt dan afgesloten. Wat doe ik verkeerd??
Ik heb XP...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh, welke windowsversie? (gokje Win98)
Probeer dan eens de gewone explorer op te starten en kijk of je de schijf van je telefoon kan benaderen via "Deze Computer"quote:
Ja, ik zie 'm wel als extra schijf dus ik kan wel dingen uploaden. Ik vind het alleen vreemd dat ik de Sony Ericsson File Manager niet kan gebruiken omdat ik dan een foutmelding krijg...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer dan eens de gewone explorer op te starten en kijk of je de schijf van je telefoon kan benaderen via "Deze Computer"
Brakke softwarequote:Op zondag 7 augustus 2005 12:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie 'm wel als extra schijf dus ik kan wel dingen uploaden. Ik vind het alleen vreemd dat ik de Sony Ericsson File Manager niet kan gebruiken omdat ik dan een foutmelding krijg...
Nee, nog niet gedaan. Ik doe het nu via explorer. Opnieuw installen probeer ik nog wel een keertje...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Brakke software, al opnieuw geprobeerd te installeren?
Ik heb net even gekeken, dat ding maakt gebruik van je standaard windows explorer om het telefoon geheugen te benaderen. Echt heel boeiend is het nu ook weer niet, maar goed wel een redelijk makkelijke manier om bestanden die niet op je losse kaartje staan te benaderen..quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan. Ik doe het nu via explorer. Opnieuw installen probeer ik nog wel een keertje...
Weird dat het bij mij niet werkt dan...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, dat ding maakt gebruik van je standaard windows explorer om het telefoon geheugen te benaderen. Echt heel boeiend is het nu ook weer niet, maar goed wel een redelijk makkelijke manier om bestanden die niet op je losse kaartje staan te benaderen..
Ik zou eigenlijk nog steeds niet weten wat ik er mee moet
oh das handig, mijn K700i kan dat namelijk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja. Zodra je belt (dus nog voordat degene die je belt opneemt) kun je op een knopje drukken en dan gaat de luidspreker aan.
Tja, ik weet het... maar wel handig..quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:43 schreef Lidia het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik nou een kaartje van 512MB of 1GB ga kopen..
Waar kan ik die dingen een beetje goedkoop kopen?
Haha, dankjequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, ik weet het... maar wel handig..
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/301
Zo heb ik hem gekregen via Telfort.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:09 schreef s0k het volgende:
Zag net dat vodafone hem ook in het zilver levert
[afbeelding][imghttp://chochola.net/newpics/2005-03-27/k750i-silver.jpg[/img]
Nou, ik weet het wel![]()
Zolang je het maar niet via de Sony-Ericsson site doet, want daar kan het alleen via WAP. En aangezien mensen verkijken op de tarieven, zoals m'n broertje dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Zo heb ik hem gekregen via Telfort.
Even mijn abo met 1 jaar verlengd en de 750 werd gratis thuis gestuurd.
Helemaal niet verkeerd.
Heb ook nog een V3 het scherm daarvan is toch net iets mooier en groter wat toch wat duidelijker is.
De 750 is wel wat sneller en de menu's zijn handiger en werken sneller.
Ook het downloaden van Themes is een hele leuke optie.
Er zijn er zoveel te krijgen dat je elke dag iets anders op je scherm kan zetten.
Beste oplossing lijkt me ja. of spreek je oude voicemail in met je nieuwe nummer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:07 schreef koentjuh18 het volgende:
Hoi,
Deze telefoon neem ik ook, i.c.m met ee HI 30 abo, maar wanneer ik deze via Hi.nl bestel, dan rkijg ik na 2 maanden 175 euro terug. Erg interessant dus. Alleen nu zeggen ze me dat ik voor nummerbehoud via de hi winkel moet gaan bestellen en dus geen 175 euro meer terug krijgt.
Niet erg handig dus, iemand een oplossing, of gewoon bij neer leggen, voor 10 euro smsjes sturen naar iedereen dat ik een nieuw nummer heb, en de 165 euro in de zak steken
Gewoon via internet downloaden en via de USB kabel op de gsm zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zolang je het maar niet via de Sony-Ericsson site doet, want daar kan het alleen via WAP. En aangezien mensen verkijken op de tarieven, zoals m'n broertje dus, kan het geintje nog aardig duur uitvallen. KPN rekent ¤0,01/ kb en hij had iets van 631kb binnengehaald voor 4 thema's. Mooi ¤6,31
![]()
http://gathering.tweakers(...)s/1057486/0#firmwarequote:Op maandag 8 augustus 2005 15:49 schreef Soldier2000 het volgende:
Zitten er nog wat nadelen aan de gelockte vodafone k750i versie? Als dat er geen andere kaarten in kunnen, en je geen mp3 ringtones kan instellen, ik neem aan dat het uiterlijk precies het zelfde is en niet anders is als van de t-mobile versie?
Is dat de aanbieding, dus met dat vodafone live! gebeuren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:24 schreef PM-girl het volgende:
ik heb hem!! de zilveren met een vodafone abonnement!
Morgen gaat het abo pas is, omdat ik eerst prepaid had. tot nu toe geen klachten!
geen idee, ik heb niets betaald, neem mn nummer mee, krijg de eerste twee maanden gratis en zit er 2 jaar aan vastquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Is dat de aanbieding, dus met dat vodafone live! gebeuren?
En met nummerbehoud?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb net zitten converten met ImTOO, maar dat ziet er nou niet echt bepaald flitsend uit... Iemand tips?
Hoezo tot je verbazing? Heb je er een gevonden ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
ik heb er tot mijn verbazing sinds gisteren ook één. Eens kijken of ik vandaag wat tijd heb om er mee te klooien
Ja je moet gewoon een flashkaart kopen van 512 MB en dan heb je ook een W800quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:48 schreef mie_at_work het volgende:
[quote]Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef s0k het volgende:
je schijnt de k750i om te kunnen flashen naar een w800i. Hebben mensen dit hier al gedaan?
[/quote
wat:S
nee, ik dacht gisteren, het is eens tijd om een nieuw toestel te kopen, en een uur later heb je zo'n toestelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoezo tot je verbazing? Heb je er een gevonden ofzo?
Mail mequote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:34 schreef kassenbouwer het volgende:
weet iemand toevallig ook een goede site met gratis games voor de k750i? ook ben ik op zoek naar een realtone van een luchtalarm... weet iemand deze misschien te vinden?
Inderdaad, ik heb er ook gewoon een hele zooi oude intro's van tekenfilms enzo opgezetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Een realtone van het luchtalarm is overigens enorm not done
Ik vind het ook niks maar ik heb 'm toevallig...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Een realtone van het luchtalarm is overigens enorm not done
Of als zaklampje!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:42 schreef Againzender het volgende:
Leuk dat je ook SOS signalen kan geven met de flitser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |