Me tooquote:
>*<<*<*quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je je firmwareversie kunt uitlezen van het toestel?
Muziek moet je in de map "\MP3" òf in de map "\MSSEMC\Media files\Audio". Als je je muziek in een andere map zet (via je pc), dan zul je ze met het bestandsbeheer van je k750i niet meer terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:38 schreef annoh het volgende:
Ik heb iets op die memorystick gezet (muziek) maar kan het nu niet meer vinden :S. Zou toch gewoon via bestandsbeheer moeten kunnen?
Update was ook niet gelukt trouwens, had met mn stomme kop 2 usbpoorten verneukt
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:33 schreef Jurrio het volgende:
Me too...iemand trouwens enig idee wanneer die op de markt komt? Op de site staat "Binnenkort verkrijgbaar" maar daar heb ik natuurlijk niets aan....
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
>*<<*<*
Waarbij de "pijltjes" de richting aangeven waarin je je joystickje moet bewegen. (dus: rechts, sterretje, links, links, sterretje, links, sterretje)
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik die map gezien heb, maar de moet op je memorystick staan? Kun je m ook zelf aanmaken? Want volgens mij heb ik m per ongeluk gewist. Vanmiddag ga ik t nog een keer proberen.quote:[b]
Muziek moet je in de map "\MP3" òf in de map "\MSSEMC\Media files\Audio". Als je je muziek in een andere map zet (via je pc), dan zul je ze met het bestandsbeheer van je k750i niet meer terug kunnen vinden.
Je wilt er ook 1tje aanschaffen ?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:44 schreef -Marjo- het volgende:
<span class="me">* -Marjo- leest even mee...</span>
pvAuthorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je wilt er ook 1tje aanschaffen ?
Gewoon doen ik ben er heel erg tevreden mee
Ik zoek trouwens nog een stukkie software waarmee ik avi' enz in 3gp formaat kan omzetten
wil ook de resolutie in kunnen stellen .
Geen idee nog. Ik wil een nieuw toestel maar weet nog niet welke...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je wilt er ook 1tje aanschaffen ?
Gewoon doen ik ben er heel erg tevreden mee
Ik zoek trouwens nog een stukkie software waarmee ik avi' enz in 3gp formaat kan omzetten
wil ook de resolutie in kunnen stellen .
Proeffoto K750i:quote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef s0k het volgende:
Argh, ik zit te twijfelen tussen deze kelk van eric's zoons familie, of de K600i.
Ik vind de K600i beduidend mooier, maar ik ben bang dat de 1.3 mpixel me nogal tegen gaat vallen tegenover de 2.0mpixel camera van de K750i.
Ik zit dan ook me suf te zoeken op vergelijkings materiaal, maar zonder geluk.
Anyone?
Of heeft iemand anders nog motivatie om voor de K750i te gaan, en niet voor de K600i?
Die is eigenlijk net zo beroerd als de rest van de telefoons. Eigenlijk kun je het vergelijken met de videoopnamefuncties die op de digitale camera's te vinden zijn. Ze kunnen bij lange na nog niet het niveau van de digitale videocamera evenaren...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:35 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe goed is de videoopname van het ding> gaat dat een beethe vloeiend of hakt en takt het>?
Deze mappen moeten inderdaad gewoon op je memory stick staan. Als ze weg zijn, dan moet je ze even opnieuw aanmaken. (of je memory stick formateren met je telefoon)quote:Op zondag 31 juli 2005 12:01 schreef annoh het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik die map gezien heb, maar de moet op je memorystick staan? Kun je m ook zelf aanmaken? Want volgens mij heb ik m per ongeluk gewist. Vanmiddag ga ik t nog een keer proberen.
Nu alleen nog maar een maand wachten voordat ze weer binnen zijnquote:
Oeh, kunnen we meteen Ringtones uitwisselenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:18 schreef Lidia het volgende:
Nee, ze hebben em op voorraad en ik krijg em overmorgen
Ja en lekker ringtones bestellen bij Jambaquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oeh, kunnen we meteen Ringtones uitwisselen
Jambaquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:25 schreef Lidia het volgende:
[..]
Ja en lekker ringtones bestellen bij Jamba![]()
Wow! Dat is nog eens kwaliteit voor een telefoonquote:
misschien niet echt nodig om te vermelden maar toch:quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:16 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Wow! Dat is nog eens kwaliteit voor een telefoon. Ik begin er steeds meer over te denken om er één te halen
.
Ja oke, je hebt geen flitser he...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:47 schreef L3viathan het volgende:
[..]
misschien niet echt nodig om te vermelden maar toch:
de kwaliteit gaat bij binnen-foto's wel drastisch naar beneden
(daarvoor heb je wel het lampje, maar toch)
Jawel zit een flitser op die je accu zo leeg trektquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja oke, je hebt geen flitser he...
Ah okequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Jawel zit een flitser op die je accu zo leeg trekt
Ik ga nog wel even bestellen ook deze week, eerst ff wachten tot ik weer geld binnen hebquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Public_NME het volgende:
Heb vandaag ook een k750i gehaald, zometeen ff memory stick online halen. (bij de Mediamarkt waren ze nogal aan de prijs)
Klepje moet je ook met 2 handen openschuiven en vooral niet teveel druk op het klepje uitoefenen, moet er betrekkelijk makkelijk afgaan, in de handleiding zie je trouwens ook nog een aantal tekeningetjes hoe je em open moet maken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef macmouse het volgende:
Hmm, ik weet niet wat ik fout doe, maar ik krijg dat klepje echt niet los, en hij blijft maar zeiken over 'kaart plaatsen'
Mên, zo moeilijk is het echt niet. Zet je twee duimnagels tegen dat zilveren uitstulpsel, en schuif rustig omhoog zonder echt met je duimen op dat klepje te drukken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:53 schreef macmouse het volgende:
Hmm, lukt echt niet, in handleiding staat 1 plaatje, maar hij zit zo vast als een huis
Jij heb zeker een samsungquote:
Ik had ook een 6610 (nog steeds overigens, handig om mee te nemen tijdens het uitgaan, niet zo erg als die dan zoek raakt of beschadigd. Maar alleen al het scherm van de K750 (ook in mijn bezit) is echt zoveel beter. Daarbij heeft de 6610 dan ook weinig opties. Ik heb niet de "i" versie dus geen camera er op. Ook geen mp3 kunnen afspelen, geen bluetooth etc.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb hem gister eens wat langer in handen gehad, de K750i, van een vriend van me, maar ik moet zeggen dat ik het toch vind tegenvallen. Hele leuke mogelijkheden enzo, maar het design vind ik toch niet mooi. Hij voelt me ook té plastic aan. Het is een vormeloos 'doosje'. Ik had even mijn huidige telefoon, een 6610 (kan dat?) erbij. En dat is toch een stuk mooier. De knopjes, de vorm van het toestel. Ik denk dat ik weer een Nokia neem. Over twee maanden. Denk ik nu. En het is maar een mening.
Ja dat kan. FC Kahuna-Haylingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef broer het volgende:
Misschien is dit in een van de vorige delen al ter sprake gekomen, maar toch: als er een mp3-speler in deze telefoon zit, waarom staat er dan bij de specs dat hij 'polyfone' beltonen gebruikt? Dan moet je toch ook een willekeurig mp3'tje als beltoon kunnen gebruiken?
O, dan ben ik tóch blij dat ik hem heb besteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:15 schreef Public_NME het volgende:
Ja dat kan.
Ik vind vooral de Radio functie erg leuk, lekker Fresh Fm luisteren als je onderweg bent bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:22 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan ben ik tóch blij dat ik hem heb besteld.
kerl mijn ID op fok! zettenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:08 schreef kokos het volgende:
Sommigen gebruiken een iPod-soken het werkt ook nog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |