Misschien een idee om hem eens te laten nakijken? Dat valt tenslotte onder de garantie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Wat een kut toestel! De helft van de tijd als ik iemand bel of andersom hoor ik helemaal niks, maar hun mij wel
Als ik de telefoon weer aan en uitzet heeft die dat probleem niet meer, maar ik word er wel helemaal gek van
Bij de winkel doen ze moeilijk omdat die nu 2 maanden oud is en het kan alleen binnen 4 weken, ik breng hem wel langs een servicepoint heen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:34 schreef boyv het volgende:
[..]
Misschien een idee om hem eens te laten nakijken? Dat valt tenslotte onder de garantie.
Probeer de k750i maar eens uit en je bent overtuigd!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:27 schreef Shirley het volgende:
En daarbij ben ik niet weg van Ericsson telefoons.
Hij is ook erg goedquote:Op zondag 24 juli 2005 12:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit is met afstand het meest populaire toestel hier in GAD (GVH) 3 delen nu al
En wat vond je van het scherm? Want dit is verreweg het mooiste en scherpste schermpje dat ìk ooit op een mobiele telefoon gezien heb!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb hem gister eens wat langer in handen gehad, de K750i, van een vriend van me, maar ik moet zeggen dat ik het toch vind tegenvallen. Hele leuke mogelijkheden enzo, maar het design vind ik toch niet mooi. Hij voelt me ook té plastic aan. Het is een vormeloos 'doosje'. Ik had even mijn huidige telefoon, een 6610 (kan dat?) erbij. En dat is toch een stuk mooier. De knopjes, de vorm van het toestel. Ik denk dat ik weer een Nokia neem. Over twee maanden. Denk ik nu. En het is maar een mening.
Scherm is zeker mooi. Erg scherp, en ook lekker groot. Dat moet ik inderdaad toegeven jah.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wat vond je van het scherm? Want dit is verreweg het mooiste en scherpste schermpje dat ìk ooit op een mobiele telefoon gezien heb!
Probeer je memory-card er eens uit te halen en em in te lezen via een cardreader->PCquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Gizmore het volgende:
Waar kan ik de foto's vinden die ik gemaakt heb? In Afbeeldingen kan ik m niet vinden (ook niet in de map camera_semc). Als ik m connect met mn pc zegt mn telefoon opeens dat er geen bestanden in die map staan, terwijl als ik de USB kabel er weer uithaal dit niet zo is
Verder bevalt ie prima
Is er geen USB-kabel enzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer je memory-card er eens uit te halen en em in te lezen via een cardreader->PC
Ik zal eens kijken, eerst ff de nieuwe firmware eroverheen gooien, ook al gaat dat ook weer niet echt soepeltjes..quote:Op maandag 25 juli 2005 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je je memorycard van je telefoon als "verwijderbare harde schijf" kan benaderen via USB, kun je misschien nog kijken of de mappen en bestanden "verborgen" zijn. En misschien zitten ze daar in.
ik heb heb vorige week maandag ook mijn contract naar gsmstunts.nl gestuurd,met precies hetzelfde abbo... alleen kreeg ik zaterdag het bericht door dat de telefoon beperkt leverbaar is en dat het nog wel een aantal weken kon duren voordat ik hem op de deurmat had liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:07 schreef Jurruh het volgende:
Overigens: Heb'm besteld op www.gsmstunts.nl met een 1-jarig 17,50 Debitel Vodafone abbonement. In totaal dus 210 euro en ik heb er een smsbundel bij gedaan van 2 euro per maand, zodat ik het dubbele aantal smsjes kan versturen.
Mailtje terug gehad..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:56 schreef black_devil1 het volgende:
[..]
ik heb heb vorige week maandag ook mijn contract naar gsmstunts.nl gestuurd,met precies hetzelfde abbo... alleen kreeg ik zaterdag het bericht door dat de telefoon beperkt leverbaar is en dat het nog wel een aantal weken kon duren voordat ik hem op de deurmat had liggen.
btw wel een goeie aanbieding van gsmstunts.nl
quote:de SonyEricsson K750i is niet meer uit voorraad leverbaar op dit moment.
Wij verwachten er elke week wel wat binnen te krijgen, maar het is gezien de grote schaarste van de toestellen op dit moment zowel in Nederland als internationaal moeilijk te zeggen in welke aantallen wij de K750i binnen krijgen en wat exact de levertijd is.
Als u wenst kunnen wij uw simkaart reeds aan u versturen, zodat u vast gebruik kan maken van uw aansluiting.
Met vriendelijke groet,
GSMstunts.nl
Ik heb m nu ook gewoon in zo'n klein sokje zitten, maar dat gaat niet werken als ik m normaal ergens mee naartoe neemquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:08 schreef kokos het volgende:
Sommigen gebruiken een iPod-soken het werkt ook nog goed
quote:
Krasjes hou je niet tegen. Dus. Je koopt zo'n ding om te gebruiken, het gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]het is wel effectief tegen krasjes op het scherm, maar het was vandaag even tijdelijk
Das waar, maar neemt niet weg dat je dat in de eerste paar dagen zoveel mogelijk tegen wilt gaan..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Krasjes hou je niet tegen. Dus. Je koopt zo'n ding om te gebruiken, het gebeurt gewoon.
Je hebt misschien wel gelijk jah.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar, maar neemt niet weg dat je dat in de eerste paar dagen zoveel mogelijk tegen wilt gaan..
Die T66 van mij 3 jaar geleden ging twee keer kapot, omdat de knopjes het begaven. Dat was wel typisch Ericsson bleek.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef Tovaho het volgende:
Op mijn allereerste ericsson 618 (volgens mij; type koelkast; zo'n 10 jaar geleden) hoorde ik mezelf altijd echo'en als ik sprak. Dat bleek een ericsson-kwaal te zijn. Heeft deze telefoon daar ook last van????
Denk je serieus dat zo'n kwaal na 10 jaar nog steeds aanwezig is?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef Tovaho het volgende:
Op mijn allereerste ericsson 618 (volgens mij; type koelkast; zo'n 10 jaar geleden) hoorde ik mezelf altijd echo'en als ik sprak. Dat bleek een ericsson-kwaal te zijn. Heeft deze telefoon daar ook last van????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |