Eh, welke windowsversie? (gokje Win98)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:34 schreef -Marjo- het volgende:
Wheeelp, ik krijg steeds een foutmelding als ik de File Manager opstart. Explorer wordt dan afgesloten. Wat doe ik verkeerd??
Ik heb XP...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh, welke windowsversie? (gokje Win98)
Probeer dan eens de gewone explorer op te starten en kijk of je de schijf van je telefoon kan benaderen via "Deze Computer"quote:
Ja, ik zie 'm wel als extra schijf dus ik kan wel dingen uploaden. Ik vind het alleen vreemd dat ik de Sony Ericsson File Manager niet kan gebruiken omdat ik dan een foutmelding krijg...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer dan eens de gewone explorer op te starten en kijk of je de schijf van je telefoon kan benaderen via "Deze Computer"
Brakke softwarequote:Op zondag 7 augustus 2005 12:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie 'm wel als extra schijf dus ik kan wel dingen uploaden. Ik vind het alleen vreemd dat ik de Sony Ericsson File Manager niet kan gebruiken omdat ik dan een foutmelding krijg...
Nee, nog niet gedaan. Ik doe het nu via explorer. Opnieuw installen probeer ik nog wel een keertje...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Brakke software, al opnieuw geprobeerd te installeren?
Ik heb net even gekeken, dat ding maakt gebruik van je standaard windows explorer om het telefoon geheugen te benaderen. Echt heel boeiend is het nu ook weer niet, maar goed wel een redelijk makkelijke manier om bestanden die niet op je losse kaartje staan te benaderen..quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, nog niet gedaan. Ik doe het nu via explorer. Opnieuw installen probeer ik nog wel een keertje...
Weird dat het bij mij niet werkt dan...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, dat ding maakt gebruik van je standaard windows explorer om het telefoon geheugen te benaderen. Echt heel boeiend is het nu ook weer niet, maar goed wel een redelijk makkelijke manier om bestanden die niet op je losse kaartje staan te benaderen..
Ik zou eigenlijk nog steeds niet weten wat ik er mee moet
oh das handig, mijn K700i kan dat namelijk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja. Zodra je belt (dus nog voordat degene die je belt opneemt) kun je op een knopje drukken en dan gaat de luidspreker aan.
Tja, ik weet het... maar wel handig..quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:43 schreef Lidia het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik nou een kaartje van 512MB of 1GB ga kopen..
Waar kan ik die dingen een beetje goedkoop kopen?
Haha, dankjequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, ik weet het... maar wel handig..
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/301
Zo heb ik hem gekregen via Telfort.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:09 schreef s0k het volgende:
Zag net dat vodafone hem ook in het zilver levert
[afbeelding][imghttp://chochola.net/newpics/2005-03-27/k750i-silver.jpg[/img]
Nou, ik weet het wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |