met dat programma heb ik gisteren ook zitten prutsen maar dat werkte echt voor geen meter.. vol met bugs zowiezo.. mpegable lijkt al iets beter te werken.. nu alleen nog de ideale settings zien uit te vinden, want ik heb liever goede kwaliteit dan kleine files (toch een 1GB memory stickquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb net zitten converten met ImTOO, maar dat ziet er nou niet echt bepaald flitsend uit... Iemand tips?
pvAuthor, heb als het goed is al hierboven of op vorige pagina een link gezetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:51 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Welk programma en welke settings gebruik je voor het converten naar 3gp/mp4 formaat?
Ik heb gisteren ook een beetje zitten prutsen en ik heb nu redelijke settings gevonden voor mpegable, maar echt 100% lijkt het nog niet te lopen..
Al vastlopers gehad?quote:
112 E, is dat iets? Geschikt ook voor het toestel?quote:Artikel nummer: MSX1GBSD-UII
Artikel naam: Memory Stick Pro 1GB Sandisk ULTRA II
Prijs: 112.00
Status: Op voorraad
Memory Stick Pro 1GB Sandisk ULTRA II
De SanDisk Ultra II Memory stick pro geheugenkaarten zijn nu supersnel. Met deze kaart is het mogelijk op een snelheid van 10 MB per seconde data uit te lezen en met een snelheid van 9 MB per seconde data op de kaart weg te schrijven. Met name voor digitale camera's is dit een zeer geschikte kaart omdat het wegschrijven van de foto's nu sneller gaat dan het produceren van de foto zelf. Geen tijdsverlies meer door te moeten wachten tot de foto op de kaart is weggeschreven!
Uiteraard ook geschikt voor andere apparaten (van Sony) met een MS-slot zoals PDA's, Digitale Camera's, MP3-spelers etc.
Specificaties:
- Memory Stick PRO
- 10 MB/s leessnelheid
- 9 MB/s schrijfsnelheid
- Capaciteit 1GB
Nee, hij doet t primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al vastlopers gehad?
Toen ik m net had gelijk al een berg spelletjes, mp3, ringtones en nog wat meuk er op gegooid![]()
Twee dingen. Ten eerste gaat het hier om een Memory Stick Pro, terwijl je een Memory Stick Pro DUO moet hebben. De niet-Duo memory sticks zijn namelijk (fysiek) veel te groot en passen niet in je telefoon. Ten tweede is die "Ultra II" versie wel leuk, maar als je een niet-Ultra II versie koopt, ben je goedkoper uit en die extra snelheidswinst van die "Ultra II" versies merk je toch niet op je k750i. (Det biedt pas voordelen bij professionele camera's bijv.)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef veekeend het volgende:
Heb hem nu ook, echt geweldig ding!
Ik wil er een grotere memorystick bij kopen (nu 64mb) en zie dat die dingen tot liefst 4 GB gaan.
Zat zelf te denken aan deze:
[..]
112 E, is dat iets? Geschikt ook voor het toestel?
Mwoah, zoveel problemen heb ik niet echt gehad. Je moet alleen niet tijdens het Bluetooth verzenden nog een foto proberen te maken, want toen liep ie even vast bij mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:13 schreef Gose het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees, zijn het allemaal (op een enkeling na) die geen problemen ondervind met de k750i. Nou kwam het vriendje van me zus aan met een verhaal dat 9 van de 10 kut zijn en niets als software problemen geeft(hij heeft weer een vriend in die handel ofzo). Hij raad me dus aan nog ff 2 maandjes te wachten tot alle telefoons geupdate zijn en er geen moeilijkheden meer zijn, maar jullie hebben daar helemaal geen last van?
Please let me know want moet anders binnen 3 dagen me bestelling afzeggen....
heb hem de eerste dag dat hij verkrijgbaar was gehaald en nog geen 1 keer problemen gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:13 schreef Gose het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees, zijn het allemaal (op een enkeling na) die geen problemen ondervind met de k750i. Nou kwam het vriendje van me zus aan met een verhaal dat 9 van de 10 kut zijn en niets als software problemen geeft(hij heeft weer een vriend in die handel ofzo). Hij raad me dus aan nog ff 2 maandjes te wachten tot alle telefoons geupdate zijn en er geen moeilijkheden meer zijn, maar jullie hebben daar helemaal geen last van?
Please let me know want moet anders binnen 3 dagen me bestelling afzeggen....
Zoals gezegd, je moet een Duo hebben en geen normale MS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef veekeend het volgende:
Heb hem nu ook, echt geweldig ding!
Ik wil er een grotere memorystick bij kopen (nu 64mb) en zie dat die dingen tot liefst 4 GB gaan.
Zat zelf te denken aan deze:
[..]
112 E, is dat iets? Geschikt ook voor het toestel?
Das exact het stickie die ik heb gehaald..quote:
En die heb ik dus ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:26 schreef Public_NME het volgende:
Das exact het stickie die ik heb gehaald..![]()
Dat is niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Lidia het volgende:
[..]
Nee, hij doet t prima
Zit alleen nu te kloten met hoe ik mn mp3's op mn mobiel krijg.
Ja. Zodra je belt (dus nog voordat degene die je belt opneemt) kun je op een knopje drukken en dan gaat de luidspreker aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:38 schreef Little_Meanie het volgende:
kan je de telefoon op luidspreker zetten voordat je de beller al aan de lijn hebt?
Zodra je je k750i met je pc verbonden hebt, dan is je memory stick (en alle bestanden die daarop staan) niet toegankelijk vanaf je telefoon. Zodra je de USB-kabel eruit trekt heb je weer toegang tot je memory stick vanaf je telefoon, daarvoor hoef je je telefoon niét opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:59 schreef Nicje het volgende:
Ik heb als ik foto's via de usb op me pc wil zetten, dat er dan wat foto's verdwijnen die op me geheugenkaart staan. Als ik m opnieuw opstart staat ze er weer wel. Ook loopt ie redelijk vaak bijna vast, of gaat ie heel traag. Ook het beeldscherm lijkt wel krassen aan te trekken. Maar de goeie dingen die er wel opzitten maakt het wel weer okee
hehe thnx dat wou ik ff horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef brrrrrrt het volgende:
laat maar gewoon komen Gose
in het ergste geval moet je je software updaten, kost je geen extra geld alleen wat moeite. En dan is het weer goed.
Ik heb hem nou 2 weken met gewoon de software waarmee hij geleverd werd. Toch veel dingen uitgeprobeerd, maar hij is nog niet gecrasht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |