Je moet de 750_USB_drivers.zip hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
Ik heb ook een K750i sinds een weekje. Heb m'n samsung e760 er maar voor omgeruild
Maar goed, ik krijg dat kreng niet geinstalleerd op m'n pc. Hij detecteert de datakabel wel maar dan vraagt ie om een usb driver. De website van SE geeft aan dat die driver op de PC Suite CD-rom staat. WinXP kan hem dan vervolgens niet vinden op de CD. Als ik de drivers van de SE website download krijg ik een Winrar bestand met 10 drivers erin. Geen van alle werkt.
Wie geeft de oplossing?
Met BT mp3's overzenden duurt zolang
Als dit meer een vraag is voor de digital corner dan hoor ik het ook wel
Die heb ik dus geprobeerd inderdaad. Werkt niet, bij mij danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet de 750_USB_drivers.zip hebben.
Die van PC Suite is andere software.
Je moet alle inf-bestanden hebben aangezien ze voor meerdere toepassingen te gebruiken zijn. Dingetjes voor modem, externe schijf, synchronisatieshit weet ik veel wat nog meer. Maar volgens mij zijn het maar in totaal 7, gewoon allemaal installeren en als het goed is moet ie uiteindelijk gewoon de goeie pakken, Windows herkent toch wel dat er een nieuw apparaat is aangesloten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[..]
Die heb ik dus geprobeerd inderdaad. Werkt niet, bij mij dan. Je moet neem ik aan de 'K750bus' hebben? Er staan wel 20 drivers in dat zip bestandje.
Op de PC Suite CD staan ze overigens ook, in een apart mapje genaamd 'Drivers'
Oke thanks, en waar ken ik dat kabeltje kopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:15 schreef nlboy het volgende:
[..]
[[url=http://i9.ebayimg.com/01/i/05/28/3f/de_1_b.JPG]afbeelding][/url]
(bij de W800i hoef je niet zo'n kabel te kopen)
en
[[url=http://www.chrisjuhh.nl/Inkoopactie/95_1_b_small.JPG]afbeelding][/url]
FM Transmitter
Ik weet niet hoe het met aux zit, maar dit is zo'n FM Transmitter.
Nee, geen last van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Skv het volgende:
SORRY KOKOSJE
Dat als je je telefoon aan de datakabel hangt, de verbinding tussen je MS en je PC niet goed is.
Corrupte bestanden, lees-errors, schrijf-errors etc.
Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:37 schreef kokos het volgende:
Is dat camera geluidje ondertussen al verdwenen btw?
dan ga ik mijn firmware dus echt niet meer updatenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.
Mijn MemoryStick werkt dus ook al niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef SureZal het volgende:
[..]
dan ga ik mijn firmware dus echt niet meer updaten
kokos wil wel denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef Sport_Life het volgende:
Iemand mijn SE k750i overnemen? Ik heb 'm in de zomer gekocht (Juli) maar k heb geen geld meer.
Idd, zelfs wettelijk vastgesteld (volgens mij)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |