Précies zo gedaan, maar vervolgens werd m'n telefoon wakker en vervolgens Windows ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:15 schreef Darklight het volgende:
Je telefoon moet wel uitstaan, dan c indrukken, en kabel erin pluggen, dan moet FAR hem vinden
dan mis je nog een driver denk ik, dat had ik ook met m'n w800i, ik heb toen die flash-software (voor de firmware) geinstalleerd (zelfde procedure met aansluiten) en toen deed de FAR het welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef ROG het volgende:
[..]
Précies zo gedaan, maar vervolgens werd m'n telefoon wakker en vervolgens Windows ook.
Volgens mij heb ik weer een zeldzame K750i gekregen van de technische dienst.. waarschijnlijk een refurbished kreng ofzo. Kwam los via de koerier, maar wel gloednieuwe covers, plasticje over 't scherm.
quote:To browse through your phone it's necessary to install Far Manager. After installing it you also need to download the SE Flash Plugin and unpack it into the map 'C:/Program Files/Far/Plugins'.
Met een sate-stokje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef tha_dark het volgende:
Mijn pookje doet het steeds minder goed, zit denk ik veel stof tussen maar hoe krijg je dat er in hemelsnaam uit?!
In m'n ouderlijk huis had ik met een 6230 geen problemen op plekken waar ik nu geen bereik heb met een K750i, dus ik vrees dat je D500 een betere antenne had.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Richard22 het volgende:
hey,
Ik heb een vraag over de K750i allereerst het is een super toestel
alleen het lijkt wel of de antenne wat zwak is.... Elke keer springt het verbindings icoontje
van blauw naar geel en soms naar roodHebben meer mensen dat en hoe kan je dat oplossen?
Had hiervoor een samsung D500 maar die was gewoon stabiel!
Richard
Heerlijk is datquote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef ROG het volgende:
White screen of dead..
Ik wou nét gaan posten dat ik em net geupdate hebquote:Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Steve-O het volgende:
Firmware updaten werkt vaak
in mijn geval ok toen 8 van mijn toetsen kapot waren
Wat ook wel werkt na een firmware update is gewoon de batterij er helemaal even uit halen, had je een hoop frustratie gescheeld..quote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Lidia het volgende:
[..]
Ik wou nét gaan posten dat ik em net geupdate heb![]()
Vorig jaar had ik em ook geupdate, maar toen 3 maanden een halfwerkende telefoon gehad. Maar ik had nu zoiets van: hij is toch verneukt, dus veel erger kan het ook niet worden en misschien werkt t ook nog.
Eerste keer reageerde hij niet, tweede keer deed ie het wel en ging ie ook nog aan! Ben gelukkig niets aan smsjes/agenda/foto's/video's kwijtgeraakt.
Nou, een jaar geleden met die update ging ie gewoon niet verder dan 47%, of ik de batterij en nou uit haalde of niet, dus dat had er opzich niets mee te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat ook wel werkt na een firmware update is gewoon de batterij er helemaal even uit halen, had je een hoop frustratie gescheeld..
nouja hoe kan dat nouquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef Steve.Porter het volgende:
gvd ik word gek! Ik heb een nieuwe memory stick gekocht, maar ik krijg die ouwe er niet uit!!![]()
iemand suggesties?
Hmm, heb gekeken in t boekje en de site, maar kan t toch echt niet vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef thatsme het volgende:
in het boekje van je provider kijken en anders op hun site
OMGquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:55 schreef Steve.Porter het volgende:
ah drukken dus..anyways, met een pincet is me het inmiddels ook gelukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |