Aaawwwquote:
Fix het mod!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef peristilius het volgende:
Wat is dit voor kut OP?
Ja, GAM SC enzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game on?
Ja dat snap ik. Ik bedoelde dus ook dat ik het miste in de OPquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Waar is Tomasso als je \\\'m nodig hebtOh wacht, ik roep \'m wel even. APPLE SUCKS!!1!!11!
Okay ^^ Nu moder8or, Thomper en Xren nog.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik bedoelde dus ook dat ik het miste in de OPHad neit gezien dat jij het al gepost had.
Ik zal overigens ophouden met je te pesten over F\\\'noord okay
Ik heb uberhaubt geen gevoelens voor voetbal?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Okay ^^ Nu moder8or, Thomper en Xren nog.
Maar dat zijn Ajacieden, die moet je sowieso negerenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Men, ik woon vlakbij Eindhoven, als ik een voetbalfan was, dan stond ik aan jouw kant.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat zijn Ajacieden, die moet je sowieso negeren
Mother of all reeksen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
WTF is dit voor reeks?
Meeste plaatjes van alle reeksen. :')quote:
Wat.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ben jij een jood?quote:
ik weet nog steeds niet hoe je die figuren neer knalt. kogels en een aantal granaten bleken telkens genoeg te zijnquote:
Ik heb alleen een Incendiary grenade, 10 handgun kogels, 7 shotgun shells, 50 TMP kogels, 5 Magnum kogels en 11 Rifle kogels.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet hoe je die figuren neer knalt. kogels en een aantal granaten bleken telkens genoeg te zijn
GEK?! Ga jij eens even HEEL GAUW het vorige GAM SC topique doorlezen!!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
Chanty, waarom boeit jou de uitslag niet?
HET IS 3-2 GEWORDEN GEK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel lezenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
GEK?! Ga jij eens even HEEL GAUW het vorige GAM SC topique doorlezen!!
wat is dat nou weer voor een nietszeggende prijs?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
LEKKER VOOR JULLIE ROI, MODER8ER EN XREN
En mordra, bolle groninger, FEYENOORD heeft in 2002 de UEFA Cup gewonnen
Vanwege je denigrerende post dat Feyenoord deze eeuw nog geen prijs had gewonnenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een nietszeggende prijs?
Nou en.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
LEKKER VOOR JULLIE ROI, MODER8ER EN XREN
En mordra, bolle groninger, FEYENOORD heeft in 2002 de UEFA Cup gewonnen
Ik heb mgs 3 vrijdag gekocht, ben zaterdag begonnen met spelen en vandaag heb ik m uitgespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Final Fantasy 7 gisteren uitgespeeld, maar nu heb ik niets meer te doen.
Niets tegen fanboys, behalve als ze Nintendo, Apple en Feyenoord aanbidden.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef peristilius het volgende:
Tomasso is gewoon een overdreven fanboy.
Nintendo, Apple, Feyenoord.
Fanboys
Die had ik ook snel uitgespeeld, niet erg lang, maar wel een heel mooi spel.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb mgs 3 vrijdag gekocht, ben zaterdag begonnen met spelen en vandaag heb ik m uitgespeeld.
Ik deed er zo'n 13 uur over, ben dus het hele weekend haast niet achter mn ps2 vandaan gekomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die had ik ook snel uitgespeeld, niet erg lang, maar wel een heel mooi spel.
Ik heb MGS 2: Substance ook nog liggen voor de Xbox.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 39. Starcraft: Ghost (PS2, Xbox) 38. Metroid Prime Hunters (DS) 37. Full Auto (X360) 36. Extreme Ghouls n' Ghosts (PSP) 35. Metal Gear Solid 3: Subsistence (PS2) 34. Splinter Cell Essentials (PSP) 33. Auto Assault (PC) 32. Tetris DS (DS) 31. SiN Episodes (PC) 30. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (PC) 29. Guild Wars: Factions (PC) 28. Pursuit Force (PSP) 27. Rise of Nations: Rise of Legends (PC) 26. Star Wars: Empire at War (PC) 25. Too Human (X360) 24. Ghost Recon: Advanced Warfighter (X360) 23. World of Warcraft: The Burning Crusade (PC) 22. The Battle for Middle-earth II (PC) 21. Final Fantasy XII (PS2) 20. Splinter Cell: Double Agent (Multi) 19. Hellgate: London (PC) 18. Half-Life 2: Aftermath (PC) 17. Kingdom Hearts 2 (PS2) 16. Supreme Commander (PC) 15. Unreal Tournament 2007 (PC) 14. Huxley (PC) 13. Okami (PS2) 12. Company of Heroes (PC) 11. Neverwinter Nights 2 (PC) 10. Fight Night: Round 3 (Multi) 09. Elder Scrolls IV: Oblivion (X360, PC) 08. BLACK (PS2, XBOX) 07. Enemy Territory: Quake Wars (PC) 06. Spore (PC) 05. Gears of War (X360, PC) 04. Games of the Nintendo Revolution 03. Games of the PlayStation 3 02. Legend of Zelda: Twilight Princess (GC) 01. Halo 3 (X360) |
Je post wel veel dingen van je site hier heh :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:55 schreef Xrenity het volgende:
Gamespy most wanted 06
[ code verwijderd ]
Belachelijk.
Om jullie te informeren ja!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je post wel veel dingen van je site hier heh :\')
:')quote:
Hoi Douwequote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
baggerusers wegwezen
Waar ga je heen?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
baggerusers wegwezen
één kogel om een hele band te vermoordenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Chanty87 het volgende:
Kúúúúúút, Iron Maiden de hoek om en ik heb nog maar 1 Rifle kogel![]()
Rukkerts geven me helemaal geen ammo
Nee dit beest:quote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef taart het volgende:
[..]
één kogel om een hele band te vermoorden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
Wat nou Iron Maiden, dat ding heet een regenerator
Helemaal niet, Regenerators hebben geen spikesquote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
Wat nou Iron Maiden, dat ding heet een regenerator
pffff dat weet ik ook wel, maar voor mij is het allemaal kogelvoerquote:Op zondag 5 februari 2006 20:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Helemaal niet, Regenerators hebben geen spikes![]()
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
pffff dat weet ik ook wel, maar voor mij is het allemaal kogelvoer![]()
Omdat ik wou testen of je het zelf wel wistquote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Yeah right, waarom zeg je dan wat anders :\')
en nou wegwezen hiphopschorriemorriequote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat ik geen aapraak van dames heb en het wel een keer wilde hebben
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
en nou wegwezen hiphopschorriemorrie
Ja was wel erg vervelend dat ik vannacht nog om 5 uur bezig was met inpakken en afwassen en al dat soort shit ,en dat mijn pa toen al om half 10 op de stoep stondquote:Op zondag 5 februari 2006 21:23 schreef philipnorth het volgende:
Hey MMaRsu, verhuizing dus goed gegaan?
Phew. Poot eraf, erlangs rennen en 2 rifle ammo doosjes pakken in de ruimte ernaast doet wonderenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Chanty87 het volgende:
Kúúúúúút, Iron Maiden de hoek om en ik heb nog maar 1 Rifle kogel![]()
Rukkerts geven me helemaal geen ammo
Gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja was wel erg vervelend dat ik vannacht nog om 5 uur bezig was met inpakken en afwassen en al dat soort shit ,en dat mijn pa toen al om half 10 op de stoep stond. Maar verder is alles vlekkeloos verlopen eigenlijk!
Thanks for askin
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef Thomper het volgende:
[23:16] <Kabouter> Dat ze nog een 40GB 3,5" HDD hebben weten te vinden
[23:17] <Thomper> Men.
[23:17] <Thomper> Ik heb er geen verstand van.
[23:17] <Thomper> Niet zulke moeilijke woorden als 'GB' gebruiken, ik kan geen 1337-sp34k.
ONZ is verderop.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb het topic even opgeruimd, houden jullie het netjes vannacht? Ik ga slapen namelijk en heb geen zin in een boze Yvonne morgen.
Khadgarquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb het topic even opgeruimd, houden jullie het netjes vannacht? Ik ga slapen namelijk en heb geen zin in een boze Yvonne morgen.
Ja, hij post een keer in de maand en houdt voor de rest gewoon zijn bek.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Khadgar![]()
![]()
Neem nou eens een voorbeeld aan hem kinderen, dat is pas een echte kwaliteitsuser
Khadgar mod als de beste.quote:
Ik ontken alles.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM waar alle modjes stronken zijn.![]()
Dat heb jij wel goedquote:Op maandag 6 februari 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
En jawel, goedemorgen allemaal
Het is weer een heerlijke morgen
En douwe, wat is jou ontbijtquote:Op maandag 6 februari 2006 08:58 schreef mordradead het volgende:
goed zo bernie
Goed zo jongen!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef mordradead het volgende:
broodjes hagelslag
Een heeeeeeerlijke morgenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
En jawel, goedemorgen allemaal
Het is weer een heerlijke morgen
GOOOOOOEEEEEEEDDDDDDEEEEEEEEEENMM-quote:Op maandag 6 februari 2006 09:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een heeeeeeerlijke morgen
Goedemorgen allemaal![]()
Heb jij pechquote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef mordradead het volgende:
ik moet vandaag leren, morgen weer een tweetal tentamens
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:10 schreef philipnorth het volgende:
* philipnorth is bang dat zijn GBA SP stuk is
kutzender, doe mij maar gewoon omrop fryslan met de biste boatquote:Op maandag 6 februari 2006 12:46 schreef Chanty87 het volgende:
HAHAHAHAHAHA! Rutger leert stappen in Strijen![]()
![]()
Zie je zo even 3 klasgenoten voorbijkomen
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
kutzender, doe mij maar gewoon omrop fryslan met de biste boat
niks mee te makenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
woonde ik maar in Friesland, Friesland roeleertFryslan boppe
Oehoehoeh:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Roi het volgende:
Soort open-dir van Fok
http://frontpage.fok.nl/ext/
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.quote:
Inderdaad, triest gedoe altijd met die voetballersquote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.
OH NOES, IK ZEG GEEN ASMTERDAM MAAR 020!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®quote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.
OH NOES, IK ZEG GEEN ASMTERDAM MAAR 020!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar toch heeft hij gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamerquote:
ik denk het niet maar ik vrees van welquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamer?
Dan is het helemaal triestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®
Ik ben ook een boer. Niet zeurenquote:
Als ik die van mij heb verbouwt maak ik ook wel een foto.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Roi het volgende:
Soort panorama view vanaf mijn bed!
[afbeelding]
tuurlijk niet!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamer?
over 1,5 jaar krijg ik een nieuwe kamer, die ga ik eens mooi versierenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ik die van mij heb verbouwt maak ik ook wel een foto.
Nu is het echt een teringzooi.
aap noot mies?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben in een matige bui want ik moet nog Nederlansche woorden leren
ahgossie.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef mordradead het volgende:
en stijlbegrippen zoals pars pro toto frequentatief, homoniem, pluralis majestatis, oratorische vraag en nog meer van die nonsense
doe mij maar friesisme
kutnederlands
Ik ga die van mij flink pimpen (quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
over 1,5 jaar krijg ik een nieuwe kamer, die ga ik eens mooi versieren![]()
a priori/a raison/abrupt/accessoires/acclamatie/accommodatie/acuut/ad hoc/adequat/affiniteit/aimabel/alert/alibi/abieren/ambivalent/ampel/analoog/anarchie/annonceren/annuleren/antecedent/anticiperen/appelleren aan/arbitrair/arrondisement/ascese/assurantie/attractief/aureool/aversiequote:
toch wel met ambilight en neon?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga die van mij flink pimpen () andere vloer erin (laminaat) de muren verven (zwart en groen) de balken tegen mijn schuine dak aan verven, tweepersoonsbed met een soort van kastjes eronder voor allerlij zooi, nieuwe kast, nieuw bureau, en een flatscreen lcd scherm
![]()
![]()
ik ga voor een wit met lime, dat staat goed bij de xbox 360 die ik dan hebquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga die van mij flink pimpen () andere vloer erin (laminaat) de muren verven (zwart en groen) de balken tegen mijn schuine dak aan verven, tweepersoonsbed met een soort van kastjes eronder voor allerlij zooi, nieuwe kast, nieuw bureau, en een flatscreen lcd scherm
![]()
![]()
Je kent die woorden niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
a priori/a raison/abrupt/accessoires/acclamatie/accommodatie/acuut/ad hoc/adequat/affiniteit/aimabel/alert/alibi/abieren/ambivalent/ampel/analoog/anarchie/annonceren/annuleren/antecedent/anticiperen/appelleren aan/arbitrair/arrondisement/ascese/assurantie/attractief/aureool/aversie
en nog de woorden van b/c/d/e/f/g/h/i/j/k/l/m/n/o/p/q/r/s/t/u/v/w/x/y en z
succesquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
die wel alleen de rest nog niet
neen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
toch wel met ambilight en neon?
Kijk om het half uur op DS-Gamer.nl, dan ben je er altijd als eerste erbij. We hadden het 5 minuten na de update al staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
HELD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis echt dat je het zegt hoor
Dan weet je het wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef mordradead het volgende:
www.jetskebilker.nl
Dat is m'n lerares nederlands en zo ga je naar de site van haar uitgever, ze schijft licht erotisch getinte boekjes in het Friesch.
en dan weet je het wel he
Voor hoeveel sterrenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef Thomper het volgende:
Net een Mario controller gespot, zo'n rode voor de Cube. Hij is nu al weer weg.
Gelukkig heb ik Squote:Op maandag 6 februari 2006 17:12 schreef philipnorth het volgende:
Vind t zo sneu dat die t-shirts gewoon max maat L is
(ik heb iig geen XL ofzo gezien, en ik was er ook echt vrijwel direct bij)
quote:
quote:Je huidige sterrensaldo 4.885
Totaal aantal verdiende sterren sinds je registratie 9.385
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd
Yay Chanty heeft een T-shirt
Wehehehe, die jodenvlag en jodensjaalquote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Roi het volgende:
Soort panorama view vanaf mijn bed!
[afbeelding]
Mag ik even: Whehehehehe... ben je toch niet zo een goede klusjesman he.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn fietsketting is gebroken. Toen ik naar huis wilde fietsen. Dus ik moest lopen.
Chantyquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wehehehe, die jodenvlag en jodensjaal![]()
Ik heb nog wel een vuurtje voor je.
Newbiequote:
Mogelijkdooreenliquidatiedoodgaandeprostituee-en.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef taart het volgende:
Kutkachel
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Newbie? Nee nu heb je je kans al verspild, gangsta.
Die met zijn deluxe pussy.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:43 schreef mordradead het volgende:
welke heb je het over
Whehe neequote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef mordradead het volgende:
ben je weer eens stoned
ja dusquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
whehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheh
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
ik zit hier echt te lachen achter mn pc door jullie![]()
Mordra, hou je bekquote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef mordradead het volgende:
Beste Matthijs, naar mijn mening ben jij hier de huilie. Dit omdat ik niet degene ben die leuke kiekjes van mij en een schoone dame verwijder, ook al is het beter dat er in dit geval een bepaald figuur links doorgekrast zou moeten worden ben ik van mening dat het niet geoorloofd is foto's met dit figuur alsmede van obsceen gedrag te verwijderen.
Groetjes en XXX,
mordra
quote:
Het is dat ik al een mooie sign heb,quote:
Vrouwen en kirby.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Loontje88 het volgende:
Jeuh
Ik ben nieuw hier. Ilona, 18 jaar, en een Nintendo-fan.Kan iemand een
Kirby
icoontje voor me maken?
a-foto'squote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Loontje88 het volgende:
Jeuh
Kirby
icoontje voor me maken?
Je vergat, van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
a-foto's
b-goed zo dan hoor je erbij
c-jawel vooral Bernie(RaymanNL) kan dat goed
d-welkom
e-ik word hier gepest omdat ik een bril heb
f-gefeliciteerd dat je 18 bent (dat kan niet lang geleden zijn als je uit '88 stamt)
Die stap miste ik ook even.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je vergat, van wie ben jij een kloon?
Indien niet van toepassing ga verder met a.
edit: als je 18 bent, waar staat die 88 dan voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Loontje88 het volgende:
Jeuh
Kirby
icoontje voor me maken?
'k wist niet dat je zo oud wasquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
neen, dat is 87... dat is het beste bouwjaar 4ev4h
stel je toch eens voro dat ze in januari/begin februari 88 is geborenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef taart het volgende:
[..]
edit: als je 18 bent, waar staat die 88 dan voor?
Mordra snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
neen, dat is 87... dat is het beste bouwjaar 4ev4h
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
stel je toch eens voro dat ze in januari/begin februari 88 is geboren
Niks zeggen over die mooie naam TT hequote:
nee dat is die homo van twarres al, ik maak trouwens geen grappen dat ik die homo een keer heb zien zoenen bij de lokale albert heijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef taart het volgende:
hej modra.. is siep van de kast jouw idool?
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee dat is die homo van twarres al, ik maak trouwens geen grappen dat ik die homo een keer heb zien zoenen bij de lokale albert heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |