quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef Thomper het volgende:
[23:16] <Kabouter> Dat ze nog een 40GB 3,5" HDD hebben weten te vinden
[23:17] <Thomper> Men.
[23:17] <Thomper> Ik heb er geen verstand van.
[23:17] <Thomper> Niet zulke moeilijke woorden als 'GB' gebruiken, ik kan geen 1337-sp34k.
ONZ is verderop.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb het topic even opgeruimd, houden jullie het netjes vannacht? Ik ga slapen namelijk en heb geen zin in een boze Yvonne morgen.
Khadgarquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb het topic even opgeruimd, houden jullie het netjes vannacht? Ik ga slapen namelijk en heb geen zin in een boze Yvonne morgen.
Ja, hij post een keer in de maand en houdt voor de rest gewoon zijn bek.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Khadgar![]()
![]()
Neem nou eens een voorbeeld aan hem kinderen, dat is pas een echte kwaliteitsuser
Khadgar mod als de beste.quote:
Ik ontken alles.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM waar alle modjes stronken zijn.![]()
Dat heb jij wel goedquote:Op maandag 6 februari 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
En jawel, goedemorgen allemaal
Het is weer een heerlijke morgen
En douwe, wat is jou ontbijtquote:Op maandag 6 februari 2006 08:58 schreef mordradead het volgende:
goed zo bernie
Goed zo jongen!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef mordradead het volgende:
broodjes hagelslag
Een heeeeeeerlijke morgenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
En jawel, goedemorgen allemaal
Het is weer een heerlijke morgen
GOOOOOOEEEEEEEDDDDDDEEEEEEEEEENMM-quote:Op maandag 6 februari 2006 09:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een heeeeeeerlijke morgen
Goedemorgen allemaal![]()
Heb jij pechquote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef mordradead het volgende:
ik moet vandaag leren, morgen weer een tweetal tentamens
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:10 schreef philipnorth het volgende:
* philipnorth is bang dat zijn GBA SP stuk is
kutzender, doe mij maar gewoon omrop fryslan met de biste boatquote:Op maandag 6 februari 2006 12:46 schreef Chanty87 het volgende:
HAHAHAHAHAHA! Rutger leert stappen in Strijen![]()
![]()
Zie je zo even 3 klasgenoten voorbijkomen
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
kutzender, doe mij maar gewoon omrop fryslan met de biste boat
niks mee te makenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
woonde ik maar in Friesland, Friesland roeleertFryslan boppe
Oehoehoeh:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Roi het volgende:
Soort open-dir van Fok
http://frontpage.fok.nl/ext/
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.quote:
Inderdaad, triest gedoe altijd met die voetballersquote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.
OH NOES, IK ZEG GEEN ASMTERDAM MAAR 020!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®quote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.
OH NOES, IK ZEG GEEN ASMTERDAM MAAR 020!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar toch heeft hij gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamerquote:
ik denk het niet maar ik vrees van welquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamer?
Dan is het helemaal triestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®
Ik ben ook een boer. Niet zeurenquote:
Als ik die van mij heb verbouwt maak ik ook wel een foto.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Roi het volgende:
Soort panorama view vanaf mijn bed!
[afbeelding]
tuurlijk niet!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamer?
over 1,5 jaar krijg ik een nieuwe kamer, die ga ik eens mooi versierenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ik die van mij heb verbouwt maak ik ook wel een foto.
Nu is het echt een teringzooi.
aap noot mies?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben in een matige bui want ik moet nog Nederlansche woorden leren
ahgossie.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef mordradead het volgende:
en stijlbegrippen zoals pars pro toto frequentatief, homoniem, pluralis majestatis, oratorische vraag en nog meer van die nonsense
doe mij maar friesisme
kutnederlands
Ik ga die van mij flink pimpen (quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
over 1,5 jaar krijg ik een nieuwe kamer, die ga ik eens mooi versieren![]()
a priori/a raison/abrupt/accessoires/acclamatie/accommodatie/acuut/ad hoc/adequat/affiniteit/aimabel/alert/alibi/abieren/ambivalent/ampel/analoog/anarchie/annonceren/annuleren/antecedent/anticiperen/appelleren aan/arbitrair/arrondisement/ascese/assurantie/attractief/aureool/aversiequote:
toch wel met ambilight en neon?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga die van mij flink pimpen () andere vloer erin (laminaat) de muren verven (zwart en groen) de balken tegen mijn schuine dak aan verven, tweepersoonsbed met een soort van kastjes eronder voor allerlij zooi, nieuwe kast, nieuw bureau, en een flatscreen lcd scherm
![]()
![]()
ik ga voor een wit met lime, dat staat goed bij de xbox 360 die ik dan hebquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga die van mij flink pimpen () andere vloer erin (laminaat) de muren verven (zwart en groen) de balken tegen mijn schuine dak aan verven, tweepersoonsbed met een soort van kastjes eronder voor allerlij zooi, nieuwe kast, nieuw bureau, en een flatscreen lcd scherm
![]()
![]()
Je kent die woorden niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
a priori/a raison/abrupt/accessoires/acclamatie/accommodatie/acuut/ad hoc/adequat/affiniteit/aimabel/alert/alibi/abieren/ambivalent/ampel/analoog/anarchie/annonceren/annuleren/antecedent/anticiperen/appelleren aan/arbitrair/arrondisement/ascese/assurantie/attractief/aureool/aversie
en nog de woorden van b/c/d/e/f/g/h/i/j/k/l/m/n/o/p/q/r/s/t/u/v/w/x/y en z
succesquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
die wel alleen de rest nog niet
neen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
toch wel met ambilight en neon?
Kijk om het half uur op DS-Gamer.nl, dan ben je er altijd als eerste erbij. We hadden het 5 minuten na de update al staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
HELD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis echt dat je het zegt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |