Oehoehoeh:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Roi het volgende:
Soort open-dir van Fok
http://frontpage.fok.nl/ext/
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.quote:
Inderdaad, triest gedoe altijd met die voetballersquote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.
OH NOES, IK ZEG GEEN ASMTERDAM MAAR 020!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®quote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt me wel op dat die Feyenoord-mensjes altijd zo agressief reageren op die dingen.
OH NOES, IK ZEG GEEN ASMTERDAM MAAR 020!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar toch heeft hij gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamerquote:
ik denk het niet maar ik vrees van welquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamer?
Dan is het helemaal triestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder. Know your infoooooooo ®
Ik ben ook een boer. Niet zeurenquote:
Als ik die van mij heb verbouwt maak ik ook wel een foto.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Roi het volgende:
Soort panorama view vanaf mijn bed!
[afbeelding]
tuurlijk niet!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeg je dat nou na het zien van mijn kamer?
over 1,5 jaar krijg ik een nieuwe kamer, die ga ik eens mooi versierenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ik die van mij heb verbouwt maak ik ook wel een foto.
Nu is het echt een teringzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |