Phew. Poot eraf, erlangs rennen en 2 rifle ammo doosjes pakken in de ruimte ernaast doet wonderenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Chanty87 het volgende:
Kúúúúúút, Iron Maiden de hoek om en ik heb nog maar 1 Rifle kogel![]()
Rukkerts geven me helemaal geen ammo
Gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja was wel erg vervelend dat ik vannacht nog om 5 uur bezig was met inpakken en afwassen en al dat soort shit ,en dat mijn pa toen al om half 10 op de stoep stond. Maar verder is alles vlekkeloos verlopen eigenlijk!
Thanks for askin
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef Thomper het volgende:
[23:16] <Kabouter> Dat ze nog een 40GB 3,5" HDD hebben weten te vinden
[23:17] <Thomper> Men.
[23:17] <Thomper> Ik heb er geen verstand van.
[23:17] <Thomper> Niet zulke moeilijke woorden als 'GB' gebruiken, ik kan geen 1337-sp34k.
ONZ is verderop.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb het topic even opgeruimd, houden jullie het netjes vannacht? Ik ga slapen namelijk en heb geen zin in een boze Yvonne morgen.
Khadgarquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb het topic even opgeruimd, houden jullie het netjes vannacht? Ik ga slapen namelijk en heb geen zin in een boze Yvonne morgen.
Ja, hij post een keer in de maand en houdt voor de rest gewoon zijn bek.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Khadgar![]()
![]()
Neem nou eens een voorbeeld aan hem kinderen, dat is pas een echte kwaliteitsuser
Khadgar mod als de beste.quote:
Ik ontken alles.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM waar alle modjes stronken zijn.![]()
Dat heb jij wel goedquote:Op maandag 6 februari 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
En jawel, goedemorgen allemaal
Het is weer een heerlijke morgen
En douwe, wat is jou ontbijtquote:Op maandag 6 februari 2006 08:58 schreef mordradead het volgende:
goed zo bernie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |