aap noot mies?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben in een matige bui want ik moet nog Nederlansche woorden leren
ahgossie.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef mordradead het volgende:
en stijlbegrippen zoals pars pro toto frequentatief, homoniem, pluralis majestatis, oratorische vraag en nog meer van die nonsense
doe mij maar friesisme
kutnederlands
Ik ga die van mij flink pimpen (quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
over 1,5 jaar krijg ik een nieuwe kamer, die ga ik eens mooi versieren![]()
a priori/a raison/abrupt/accessoires/acclamatie/accommodatie/acuut/ad hoc/adequat/affiniteit/aimabel/alert/alibi/abieren/ambivalent/ampel/analoog/anarchie/annonceren/annuleren/antecedent/anticiperen/appelleren aan/arbitrair/arrondisement/ascese/assurantie/attractief/aureool/aversiequote:
toch wel met ambilight en neon?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga die van mij flink pimpen () andere vloer erin (laminaat) de muren verven (zwart en groen) de balken tegen mijn schuine dak aan verven, tweepersoonsbed met een soort van kastjes eronder voor allerlij zooi, nieuwe kast, nieuw bureau, en een flatscreen lcd scherm
![]()
![]()
ik ga voor een wit met lime, dat staat goed bij de xbox 360 die ik dan hebquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga die van mij flink pimpen () andere vloer erin (laminaat) de muren verven (zwart en groen) de balken tegen mijn schuine dak aan verven, tweepersoonsbed met een soort van kastjes eronder voor allerlij zooi, nieuwe kast, nieuw bureau, en een flatscreen lcd scherm
![]()
![]()
Je kent die woorden niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
a priori/a raison/abrupt/accessoires/acclamatie/accommodatie/acuut/ad hoc/adequat/affiniteit/aimabel/alert/alibi/abieren/ambivalent/ampel/analoog/anarchie/annonceren/annuleren/antecedent/anticiperen/appelleren aan/arbitrair/arrondisement/ascese/assurantie/attractief/aureool/aversie
en nog de woorden van b/c/d/e/f/g/h/i/j/k/l/m/n/o/p/q/r/s/t/u/v/w/x/y en z
succesquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
die wel alleen de rest nog niet
neen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
toch wel met ambilight en neon?
Kijk om het half uur op DS-Gamer.nl, dan ben je er altijd als eerste erbij. We hadden het 5 minuten na de update al staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
HELD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis echt dat je het zegt hoor
Dan weet je het wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef mordradead het volgende:
www.jetskebilker.nl
Dat is m'n lerares nederlands en zo ga je naar de site van haar uitgever, ze schijft licht erotisch getinte boekjes in het Friesch.
en dan weet je het wel he
Voor hoeveel sterrenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef Thomper het volgende:
Net een Mario controller gespot, zo'n rode voor de Cube. Hij is nu al weer weg.
Gelukkig heb ik Squote:Op maandag 6 februari 2006 17:12 schreef philipnorth het volgende:
Vind t zo sneu dat die t-shirts gewoon max maat L is
(ik heb iig geen XL ofzo gezien, en ik was er ook echt vrijwel direct bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |