Aaawwwquote:
Fix het mod!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef peristilius het volgende:
Wat is dit voor kut OP?
Ja, GAM SC enzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game on?
Ja dat snap ik. Ik bedoelde dus ook dat ik het miste in de OPquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Waar is Tomasso als je \\\'m nodig hebtOh wacht, ik roep \'m wel even. APPLE SUCKS!!1!!11!
Okay ^^ Nu moder8or, Thomper en Xren nog.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik bedoelde dus ook dat ik het miste in de OPHad neit gezien dat jij het al gepost had.
Ik zal overigens ophouden met je te pesten over F\\\'noord okay
Ik heb uberhaubt geen gevoelens voor voetbal?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Okay ^^ Nu moder8or, Thomper en Xren nog.
Maar dat zijn Ajacieden, die moet je sowieso negerenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Men, ik woon vlakbij Eindhoven, als ik een voetbalfan was, dan stond ik aan jouw kant.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat zijn Ajacieden, die moet je sowieso negeren
Mother of all reeksen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
WTF is dit voor reeks?
Meeste plaatjes van alle reeksen. :')quote:
Wat.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ben jij een jood?quote:
ik weet nog steeds niet hoe je die figuren neer knalt. kogels en een aantal granaten bleken telkens genoeg te zijnquote:
Ik heb alleen een Incendiary grenade, 10 handgun kogels, 7 shotgun shells, 50 TMP kogels, 5 Magnum kogels en 11 Rifle kogels.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet hoe je die figuren neer knalt. kogels en een aantal granaten bleken telkens genoeg te zijn
GEK?! Ga jij eens even HEEL GAUW het vorige GAM SC topique doorlezen!!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
Chanty, waarom boeit jou de uitslag niet?
HET IS 3-2 GEWORDEN GEK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel lezenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
GEK?! Ga jij eens even HEEL GAUW het vorige GAM SC topique doorlezen!!
wat is dat nou weer voor een nietszeggende prijs?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
LEKKER VOOR JULLIE ROI, MODER8ER EN XREN
En mordra, bolle groninger, FEYENOORD heeft in 2002 de UEFA Cup gewonnen
Vanwege je denigrerende post dat Feyenoord deze eeuw nog geen prijs had gewonnenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een nietszeggende prijs?
Nou en.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
LEKKER VOOR JULLIE ROI, MODER8ER EN XREN
En mordra, bolle groninger, FEYENOORD heeft in 2002 de UEFA Cup gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |