Ja, maar jullie waren toch beter? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat was het 15-10 in de Arena ook sukkeltje. :\')
idd :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Kut muziek. Niet eens eventjes een nabeschouwing van de 1e helft
Ik heb doordeweeks bijna nooit internet en in het weekend wil het ook wel eens tegenzitten, daarom ben ik er sos nietquote:Op zondag 5 februari 2006 13:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe je nou nog mee aan de fokcup? We zijn allang begonnen!
Volgens de ranglijst wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef _moder8or_ het volgende:
deel 2
[..]
Ja, maar jullie waren toch beter? :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef dronkeykong het volgende:
Wij zijn Ajax WIJ zijn de BESTE!!!!
Dat is idd teringjantje irritant.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
Uitslagen in de topictitel is niet handig aangezien dat ook op de FP van Fok verschijnt. Niet echt fijn voor de mensen die het nog niet willen weten. Dus, modje, ff de tussenstand eruit editten?
Mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
Uitslagen in de topictitel is niet handig aangezien dat ook op de FP van Fok verschijnt. Niet echt fijn voor de mensen die het nog niet willen weten. Dus, modje, ff de tussenstand eruit editten?
Omdat we verzuimen te scoren, waarom staan jullie achter?quote:
Gelukkig is dit niet het eerste seizoen dat er in Nederland wordt gevoetbald.quote:
Je moet ergens je plezier vandaan halen als het al jaren kut is hequote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet het eerste seizoen dat er in Nederland wordt gevoetbald.
Ook al staan we 7de, Ajax is wel degelijk de beste club die Nederland OOIT heeft gehad..
Wanneer was ook al weer de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je moet ergens je plezier vandaan halen als het al jaren kut is he
Een club die z'n eigen spelers uitfluit verdient die titel niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet het eerste seizoen dat er in Nederland wordt gevoetbald.
Ook al staan we 7de, Ajax is wel degelijk de beste club die Nederland OOIT heeft gehad..
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
Geen idee, maar het feit dat je het verleden moet aanhalen om dit verlies te relativeren zegt genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wanneer was ook al weer de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd dan?
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef dronkeykong het volgende:
Wat zat er in de thee??
Geef ze gelijk zegquote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef venomsnake het volgende:
LOLOLOL in de chat van ajax netwerk... blind moet oprotten bla bla
De Neesquote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Laudrup, Gullit, Ten Cate. Wie gaat de nieuwe Ajax-trainer worden?
Dus PSV (Floten wel degelijk Koné uit)quote:Op zondag 5 februari 2006 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een club die z\'n eigen spelers uitfluit verdient die titel niet.
3-1 trouwens
Alsof 't aan Blind ligtquote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet dan? Wat heeft hij nou bereikt?
Dus ligt 0% aan de verdedigers ? :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet dan? Wat heeft hij nou bereikt?
" Heel Feyenoord geschorst na dopingcontrole"quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef dronkeykong het volgende:
Wat zat er in de thee??
Zou je denken? Ik hoop het iig wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Urquhart het volgende:
Einde Danny Blind lijkt mij.
dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Urquhart het volgende:
Einde Danny Blind lijkt mij.
Als ze van roda winnen spelen ze iig wel uefa-cupquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Ayaxola het volgende:
Straks halen we de play-offs niet eens meer![]()
bijna 4-1quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
7 goals incasseren in 140 minuten? Dat is het verhaal van Ajax de laatste 2 wedstrijden.
In dat geval ook niet. Zielig gedoe.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dus PSV (Floten wel degelijk Koné Sibon uit)
en Feyenoord (Floten vandaag al een paar keer Vlaar uit)
verdienen het ook niet??
voor de intertotoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Ayaxola het volgende:
Straks halen we de play-offs niet eens meer![]()
quote:
Ajax is gewoon net als het hele seizoen kut, wat is daar goedpraterig aan??quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Hoezo goedpraten?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Koné is 100% uitgefloten kneusquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In dat geval ook niet. Zielig gedoe.
Hey TC03quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik had het niet over jou, maar ik bedoel dingen als 'Ajax blijft gewoon de beste club die Nederland heeft gekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax is gewoon net als het hele seizoen kut, wat is daar goedpraterig aan??
liever hypocriet dan 100% arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Koné is 100% uitgefloten kneus
Hypocriet publiek blijven jullie PSV\'ers.
Ja, die krijgt vanaaf een leuk telefoontje tijdens het avondetenquote:
gOEIE GRAPquote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nouja, ze kunnen het altijd nog in de Gouden Gids divisie proberen![]()
Laten we dat maar hopen. Of Huntelaarquote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef marsu het volgende:
Rosenberg gaat 2 keer scoren nog!
Je ziet echt spoken, wie praat er ook maar iets goed hier?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Mja idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef OssieMan het volgende:
Die verslaggevers zeggen niet partijdig te zijn maar wat klonken ze depri toen het 1-1 was :\')
Nu kunnen ze opeens weer vrolijk doen
Speelt blind nog dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef ILCILA het volgende:
en we zwaaien met zijn allen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
danny blind ajus!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is meer de moed erin houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar ik bedoel dingen als \'Ajax blijft gewoon de beste club die Nederland heeft gekend.\'.
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren. Goedpraten is niet het juiste woord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Je ziet echt spoken, wie praat er ook maar iets goed hier?.
Wat valt er nog goed te praten? :\').
:') Standaard cliche waar geen fuck van klopt. Net zoals dat we er alleen zouden zijn als we winnen.quote:
Dat zegt dan wel weer genoeg over jou, me dunkt.quote:
Licht toequote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut verslaggevers van radio 1
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
Ga Monique van achter uithollen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef bambino het volgende:
Ik zij toch feyenoord wint makkelijk van die lompe joden misschien laatste keer 5 jaar geleden maar ja in de arena hadden ze ook gewonnen. Het zijn gewoon sukkels die ajax spelers. Laat ze eerst maar leren voetballen. Alleen huntelaar kan redelijk voetballen maar die komt van heerenveen. Dus hebben ze geluk mee dat ze die gekocht hebben.
Het staat nog steeds 3-1 hoor :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef ILCILA het volgende:
langs de lijn:
en de 4-2 hoeiw,,, heb ik de 3-2 gemist?
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
Je moet wel als Ajacied na dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren. Goedpraten is niet het juiste woord.
Wat wil je in godsnaam anders met zo'n seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren.
Zal ook dit seizoen niet worden hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef marsu het volgende:
Laatse kampioenschap Feyenoord: 1999 ( vorige eeuw)
Laatste Europese beker: 2002quote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef marsu het volgende:
Hier staat gewoon 3-1.quote:
Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef ILCILA het volgende:
ik vind trouwens wel dat de commentatoren beetje erg veel pro-feyenoord zijn
En dat blijft voorlopig nog wel even zo ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef marsu het volgende:
UEFA cup ja, das net zoiets als de knvb-beker.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nouja, ze kunnen het altijd nog in de Gouden Gids divisie proberen![]()
Amen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef marsu het volgende:
Ja, de UEFA-cup daar doet Ajax nooit aan mee. Daar zijn ze te goed voor.
Ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm. We hebben het over het Nederlandse-kampioenschap dude.
Eigenlijk meer een surprise dat het nog geen 4-1 staatquote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam anders met zo\'n seizoen?
Vind jij het namelijk verassend dat Feyenoord met 3-1 voorstaat?
Geef mij dan AZ maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
Liever Feyenoord dan PSV kampioen alleen al door het soort voetbal wat ze spelen.
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
Liever Feyenoord dan PSV kampioen alleen al omdat ze Emmen aan het naaien zijn.
Doe niet zo blij mongool.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic
quote:
Alleen de Champions League is belangrijk voor Ajax. Ook de Nederlandse competitie ... een net-niet prijsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
UEFA cup ja, das net zoiets als de knvb-beker.
Een net-niet prijs..
was die wedstrijd tegen Auxerre ook n de CL vorig seizoen?quote:
Maarja, daarvoor CLquote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef borisz het volgende:
ajax deed vorig jaar wel mee in de uefa cup alleen Auxerre was net iets te veel gevraagd
Het moge duidelijk zijn dat Blind niet echt wat aan 'het probleem' doet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef hiburg het volgende:
Blind wegsturen heeft geen zin, het probleem zit veel dieper ...
Denk niet dat een andere trainer de oplossing is.
Hij is iig wel rapquote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
En straks nog Babel erin...
Omdat die andere ploeg gewoon wat beter is op het moment. Simpel hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap niet dat als je goed start het dan zo aan het weg geven gaat.
Ja, die scoort er nog wel 7.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
En straks nog Babel erin...
Jullie deden het inderdaad stukken beter. Net zoals dit jaar trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef borisz het volgende:
ajax deed vorig jaar wel mee in de uefa cup alleen Auxerre was net iets te veel gevraagd
Nee, maar we speelden CL.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was die wedstrijd tegen Auxerre ook n de CL vorig seizoen?
Wat kan hij daaraan doen dan ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat Blind niet echt wat aan \'het probleem\' doet.
Ik vind het kampioenschap wel degelijk een prijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alleen de Champions League is belangrijk voor Ajax. Ook de Nederlandse competitie ... een net-niet prijs![]()
Weet ik veel, ik lul ook maar wat.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Wat kan hij daaraan doen dan ?
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Lacht hij wel eens ? Of zo:quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik Blind steeds zo zie, word ik ook spontaan depressief.
dat ben ik al een aantal wedstrijdenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, en als je niet in staat bent dit ook maar iets te verbeteren in 1 jaar tijd moet je je conclusies trekken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Het plekje van Blind wordt steeds kalerquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
3-1 bijna 60 minutenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel staat het, in welke minuut zijn we?
Niet elke week de tacktiek veranderen, zorgen dat het team meer vetrouwen krijgt enzv enzvquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
nog een klein half uurtjequote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel staat het, in welke minuut zijn we?
Blijkbaar krijgt hij gewoon niet meer datgene uit de groep wat je nodig hebt om te winnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
1x gezien toen hij bij "de wedstrijden" wasquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeggen dat ie niet moet lachen.
(hij lacht overigens wel eens, ja)
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
ZE STAAN 3-1 ACHTER TEGEN DE KAKKERLAKKEN, DAN HOOR JE NIET TE LACHEN
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
Spelers horen voor een partij als deze sowieso gemotiveerd te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ajax is zo verschirkkelijk zwak en futloos... Goed gemotiveerd Blind.
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Alsof motivatie een probleem zou moeten zijn in dit soort wedstrijden.quote:
Er zijn een paar goede spelers maar er zijn er zat die individueel wel goed zijn maar op de een of andere manier werken ze niet goed samen. Na Koeman, Blind, ik zou het niet weten wie dat nu nog kan oplossen. Ik denk dat het het beste is om de schade dit seizoen zoveel mogelijk te beperken en volgend seizoen gewoon helemaal opnieuw beginnen ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet elke week de tacktiek veranderen, zorgen dat het team meer vetrouwen krijgt enzv enzv
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof motivatie een probleem zou moeten zijn in dit soort wedstrijden.
Gewoon altijd. Het lijkt alsof ze al snel bij een tegenslag denken, nou dat was het dan weer. Laat maar zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Spelers horen voor een partij als deze sowieso gemotiveerd te zijn
Idd, hij moet langs de kant staan en ze naar voren schreeuwenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet eens iets doen, en NIET GODVERDOMME ipas in de 70ste minuut wisselen kneus!
Iets eerder, hij trekt zich de je kritiek wel aan!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet eens iets doen, en NIET GODVERDOMME ipas in de 70ste minuut wisselen kneus!
ja, belachelijk, na de 3-1 had hij wel wat moeten doen lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, Ajax zelf is het probleem, iedereen mislukt daar de laatste tijd en dat ligt dus ook aan andere zaken. Ik zou zelf als ik topvoetballer zou zijn, niet meer voor Ajax kiezen. Ik snap die Perez dan ook niet. En verder denk ik dat Stam al helemaal niet bij de club Ajax past.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.
Sowieso als iemand de winnende maakt aan het eind van de wedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Als ie de winnende maakt in de 93e minuut koop ik iets van Feyenoord
Volgens mij is deze groep zelfs niet meer te motiveren voor een CL finale.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.
Wat wil je zonder monitor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef OssieMan het volgende:
\"de bal eindigt uhhh bij de uhhhh assistent uhhhh scheids uhhh rechter aan de uhhh andere kant uhhhh\"
Wat een verslaggeving..
Hahahahahaha, nog meer grapjes in petto?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Right. :').quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nog meer grapjes in petto?
dat doen wequote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Ik ben geen ajaciedquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nog meer grapjes in petto?
"De meeste dromen zijn bedrog"quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |