Alsof 't aan Blind ligtquote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet dan? Wat heeft hij nou bereikt?
Dus ligt 0% aan de verdedigers ? :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet dan? Wat heeft hij nou bereikt?
" Heel Feyenoord geschorst na dopingcontrole"quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef dronkeykong het volgende:
Wat zat er in de thee??
Zou je denken? Ik hoop het iig wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Urquhart het volgende:
Einde Danny Blind lijkt mij.
dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Urquhart het volgende:
Einde Danny Blind lijkt mij.
Als ze van roda winnen spelen ze iig wel uefa-cupquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Ayaxola het volgende:
Straks halen we de play-offs niet eens meer![]()
bijna 4-1quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
7 goals incasseren in 140 minuten? Dat is het verhaal van Ajax de laatste 2 wedstrijden.
In dat geval ook niet. Zielig gedoe.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dus PSV (Floten wel degelijk Koné Sibon uit)
en Feyenoord (Floten vandaag al een paar keer Vlaar uit)
verdienen het ook niet??
voor de intertotoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Ayaxola het volgende:
Straks halen we de play-offs niet eens meer![]()
quote:
Ajax is gewoon net als het hele seizoen kut, wat is daar goedpraterig aan??quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Hoezo goedpraten?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Koné is 100% uitgefloten kneusquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In dat geval ook niet. Zielig gedoe.
Hey TC03quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik had het niet over jou, maar ik bedoel dingen als 'Ajax blijft gewoon de beste club die Nederland heeft gekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax is gewoon net als het hele seizoen kut, wat is daar goedpraterig aan??
liever hypocriet dan 100% arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Koné is 100% uitgefloten kneus
Hypocriet publiek blijven jullie PSV\'ers.
Ja, die krijgt vanaaf een leuk telefoontje tijdens het avondetenquote:
gOEIE GRAPquote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nouja, ze kunnen het altijd nog in de Gouden Gids divisie proberen![]()
Laten we dat maar hopen. Of Huntelaarquote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef marsu het volgende:
Rosenberg gaat 2 keer scoren nog!
Je ziet echt spoken, wie praat er ook maar iets goed hier?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Mja idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef OssieMan het volgende:
Die verslaggevers zeggen niet partijdig te zijn maar wat klonken ze depri toen het 1-1 was :\')
Nu kunnen ze opeens weer vrolijk doen
Speelt blind nog dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef ILCILA het volgende:
en we zwaaien met zijn allen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
danny blind ajus!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is meer de moed erin houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar ik bedoel dingen als \'Ajax blijft gewoon de beste club die Nederland heeft gekend.\'.
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren. Goedpraten is niet het juiste woord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Je ziet echt spoken, wie praat er ook maar iets goed hier?.
Wat valt er nog goed te praten? :\').
:') Standaard cliche waar geen fuck van klopt. Net zoals dat we er alleen zouden zijn als we winnen.quote:
Dat zegt dan wel weer genoeg over jou, me dunkt.quote:
Licht toequote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut verslaggevers van radio 1
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
Ga Monique van achter uithollen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef bambino het volgende:
Ik zij toch feyenoord wint makkelijk van die lompe joden misschien laatste keer 5 jaar geleden maar ja in de arena hadden ze ook gewonnen. Het zijn gewoon sukkels die ajax spelers. Laat ze eerst maar leren voetballen. Alleen huntelaar kan redelijk voetballen maar die komt van heerenveen. Dus hebben ze geluk mee dat ze die gekocht hebben.
Het staat nog steeds 3-1 hoor :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef ILCILA het volgende:
langs de lijn:
en de 4-2 hoeiw,,, heb ik de 3-2 gemist?
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
Je moet wel als Ajacied na dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren. Goedpraten is niet het juiste woord.
Wat wil je in godsnaam anders met zo'n seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren.
Zal ook dit seizoen niet worden hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef marsu het volgende:
Laatse kampioenschap Feyenoord: 1999 ( vorige eeuw)
Laatste Europese beker: 2002quote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef marsu het volgende:
Hier staat gewoon 3-1.quote:
Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef ILCILA het volgende:
ik vind trouwens wel dat de commentatoren beetje erg veel pro-feyenoord zijn
En dat blijft voorlopig nog wel even zo ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef marsu het volgende:
UEFA cup ja, das net zoiets als de knvb-beker.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nouja, ze kunnen het altijd nog in de Gouden Gids divisie proberen![]()
Amen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef marsu het volgende:
Ja, de UEFA-cup daar doet Ajax nooit aan mee. Daar zijn ze te goed voor.
Ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm. We hebben het over het Nederlandse-kampioenschap dude.
Eigenlijk meer een surprise dat het nog geen 4-1 staatquote:Op zondag 5 februari 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam anders met zo\'n seizoen?
Vind jij het namelijk verassend dat Feyenoord met 3-1 voorstaat?
Geef mij dan AZ maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
Liever Feyenoord dan PSV kampioen alleen al door het soort voetbal wat ze spelen.
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
Liever Feyenoord dan PSV kampioen alleen al omdat ze Emmen aan het naaien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |