Spelers horen voor een partij als deze sowieso gemotiveerd te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ajax is zo verschirkkelijk zwak en futloos... Goed gemotiveerd Blind.
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
ZE STAAN 3-1 ACHTER TEGEN DE KAKKERLAKKEN, DAN HOOR JE NIET TE LACHEN
Alsof motivatie een probleem zou moeten zijn in dit soort wedstrijden.quote:
Er zijn een paar goede spelers maar er zijn er zat die individueel wel goed zijn maar op de een of andere manier werken ze niet goed samen. Na Koeman, Blind, ik zou het niet weten wie dat nu nog kan oplossen. Ik denk dat het het beste is om de schade dit seizoen zoveel mogelijk te beperken en volgend seizoen gewoon helemaal opnieuw beginnen ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet elke week de tacktiek veranderen, zorgen dat het team meer vetrouwen krijgt enzv enzv
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof motivatie een probleem zou moeten zijn in dit soort wedstrijden.
Gewoon altijd. Het lijkt alsof ze al snel bij een tegenslag denken, nou dat was het dan weer. Laat maar zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Spelers horen voor een partij als deze sowieso gemotiveerd te zijn
Idd, hij moet langs de kant staan en ze naar voren schreeuwenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet eens iets doen, en NIET GODVERDOMME ipas in de 70ste minuut wisselen kneus!
Iets eerder, hij trekt zich de je kritiek wel aan!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet eens iets doen, en NIET GODVERDOMME ipas in de 70ste minuut wisselen kneus!
ja, belachelijk, na de 3-1 had hij wel wat moeten doen lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |