Dit soort opmerkingen zijn kanslozer dan hier de wedstrijd kijken.quote:
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef Merkie het volgende:
Boeie als het buitenspel is, ze hebben nog een heleboel goals tegoed vanwege de schwalbe van Machlas.
Idd. Hofs stond ook een halve meter buitenspel na aangeven. Dus lekkere abitrage heeft Feyenoord weerquote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef DeTolk het volgende:
Hofs Buitenspel, Castelen Buitenspel. Gaat weer lekekr
hebben we ook lekker wat aanquote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Jajong het volgende:
zelfs de kakkerlakken commentator op rijnmond zegt dat Ajax veel beter was....![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog 45 minuten. En we hebben de Amsterdamse laatste 5 minuten_
Als Radio Kakkerlak zelfs zegt dat Ajax beter is, dan kan je daar wel van uit gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef -J-D- het volgende:
Heerlijk, overal arrogantie uit A\'dam.
Ook hier in het topic. Geen greintje realiteitszin maar gewoon arrogantie ten top.
En er zijn natuurlijk ook nog de mensen die dat allemaal zooo serieus nemen. Geen idee wat nou lachwekkender is. Ik stem op het laatste.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef -J-D- het volgende:
Ook hier in het topic. Geen greintje realiteitszin maar gewoon arrogantie ten top.
Waren irritatie-smilies.quote:
Gewoon zelfverzekerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef -J-D- het volgende:
2-1 achterstaan en dan roepen dat ze gewoon even winnen... noem ik arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Als Radio Kakkerlak zelfs zegt dat Ajax beter is, dan kan je daar wel van uit gaan.
Huh?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
jouw cluppie gaat ook lekker he
0-0 :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
jouw cluppie gaat ook lekker he
Je blijft mijn favoriete Ajaciedquote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Grygera hief het op bij de 2e goal inderdaad. Beetje slimmer (langzamer) lopen van \'m en er hadden 2 man buitenspel gestaan bij de voorzet.
Eerste goal was buitenspel, vrij schandalig dat dat niet gezien is, Kalou kwam immers vanuit verre buitenspelpositie aanlopen richting middellijn, en de verdedigers van Ajax liepen de omgekeerde kant op. Het was maar een centimeter of 30 op het moment van passen, een fractie ervoor was het alleen maar groter.
Maargoed, Feyenoord was gewoon wat beter, zeker na de goal van Ajax.
Waarheid mag gezegd wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Huh?
KOM NU EENS MET WAT ORGINEELS IPV DAT GEZEIK OVER ARROGANT ENZO
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef dronkeykong het volgende:
Wij zijn Ajax WIJ zijn de BESTE!!!!
Kan, maar ik ben nog steeds boos om die schwalbe gewoonquote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
:\')
Dan heeft half Nederland/Europa nog veel goals te goed van Pierre die zich om de 5 sec liet vallen
Ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2-1 achterstaan en dan roepen dat ze gewoon even winnen... noem ik arrogant.
Valt wel mee. Ik zit me meer te ergeren aan dat logo. Misschien eens in de paar minuten een hapering. Heb dat wel vaker trouwens hoor, daarom reset ik mijn modem en daarna decoder altijd even zo rond 12.00 's zondag middags.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef H.Flick het volgende:
Twi, heb jij ook enorm veel haperingen bij Tele2? Het is echt niet om aan te zien.
Waarom? Die ajacieden stralen het constant uit. Een en al arrogantie.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Huh?
KOM NU EENS MET WAT ORGINEELS IPV DAT GEZEIK OVER ARROGANT ENZO
http://sport.fok.nl/voetbal/info/standquote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef dronkeykong het volgende:
Wij zijn Ajax WIJ zijn de BESTE!!!!
Als die mongool toen goed had gefloten, had Ajax 2 andere pingels moeten hebben.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben nog steeds boos om die schwalbe gewoon.
Wij zijn ajax wij zijn de bestequote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom? Die ajacieden stralen het constant uit. Een en al arrogantie.
Kan je moeilijk ontkennen. Doe je gelukkig ook niet.
Dan zet je hem op het ajax clubkanaal, dan heb je een ander logoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik zit me meer te ergeren aan dat logo. Misschien eens in de paar minuten een hapering. Heb dat wel vaker trouwens hoor, daarom reset ik mijn modem en daarna decoder altijd even zo rond 12.00 \'s zondag middags.
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/info/stand
![]()
![]()
Doe je nou nog mee aan de fokcup? We zijn allang begonnen!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat er aan het 1e doelpunt buitenspel vooraf ging, maar ja.
Die 2e helft moet gewoon veel beter en geen stomme passes zoals bij die 2e goal
Ach, zo zijn er wel meer dingen van beide kanten. Buitenspelgoals bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben nog steeds boos om die schwalbe gewoon.
Propaganda van de media. Eigenlijk staat Ajax met 11 punten voor op de nr. 2 Spartaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/info/stand
![]()
![]()
Slimquote:Op zondag 5 februari 2006 13:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan zet je hem op het ajax clubkanaal, dan heb je een ander logo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |