moggequote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had ik nog een foto in het fotoboek. Daar herkende hij me van, volgens mij
Inderdaad, maar toch wel even leuk met hem gepraatquote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mogge
jammer genoeg geen leuke meid bos
Vanmiddag gaat de orginele Planet of the Apes in de DVD speler .quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
Mooie dag om klassieke films te kijken
die past goed bij je avatarquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmiddag gaat de orginele Planet of the Apes in de DVD speler .
Maak niet uit Noca ... ik was gisteren voor Heraclesquote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Noca het volgende:
Have fun Dos, denk dat ik vandaag maar voor jullie of een gelijkspel ben
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die past goed bij je avatar![]()
vanmiddag eerst een downloadje bekijken en daarna ff zien welke dvd\\\'s erin gaan
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak niet uit Noca ... ik was gisteren voor Heracles![]()
quote:
Ik ben het meeste voor Utreg (duh...) maar Feyenoord mag wat mij betreft best winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben nog meer voor Feyenoord trouwens vandaag
Niet zeiken Zandmannetjequote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje voor Grunn, krijg je dit als dank terug.
Op een dag als vandaag kijken wij naar de ranglijst sandmanquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetzelfde hierquote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Feijenoord staat op mijn lijstje van clubs waar ik wel sympathie voor heb, Ajax duidelijk niks nada noppes totaal niet. Plus de stand..tja..sorry.
Iddquote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Eilanden het volgende:
En normaal gesproken is Groningen ook best te pruimen, maar tsja.. de stand
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
IddIk heb eigenlijk ook geen problemen met Utrecht, dus laten we dan maar samen zorgen dat Ajakkes onder ons blijft
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
IddIk heb eigenlijk ook geen problemen met Utrecht, dus laten we dan maar samen zorgen dat Ajakkes onder ons blijft
nee alleen toen mn wekker om 11.30 ging had ik wel een houten kop want er is nogal wat bier met de kaarten meegekomenquote:
Het is nu zelfservice. Iedereen zit voetbal te volgenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef borisz het volgende:
ik wil een biertje
:')quote:
Groeten aan de familiequote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef clauwheee het volgende:
Ook een beetje azijn neerzet![]()
Wij gaan es een familierondje doen...
Zal ik doenquote:
Ja ... Buijs is een held *kuch kuch kuch kuch kuch*quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Lief hè van Buijs, wat ie zei(\'Belachelijke rode kaart\') op Langs de Lijn
Nu is wel de vraag ... hoe deskundig ben jij op het gebied van dames?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef rubbereend het volgende:er staan dames te darten volgens de commentator maar ik twijfel nog, zeker bij de finse
Aan de andere kant moet er tegenwoordig veel meer azijn besteld wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er komen steeds meer kakkerlakken in onze Ajax kroeg kijken...
Slechte zaak.
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef VoreG het volgende:![]()
klein lichtpuntje vandaag, ik heb 24 seizen 4 binnen op dvd
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef DeTolk het volgende:
Nu scoort KJH eindelijk, verliezen we.
nou pas, heb hem al een een half jaar in huisquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef VoreG het volgende:![]()
klein lichtpuntje vandaag, ik heb 24 seizen 4 binnen op dvd
Man, aan het einde van de avond heeft men een plaatje van mij geschoten waar het lijkt alsof ik 2 kilo coke achter de hersens heb gesnoven. Ik had per ongeluk bij een vriend van mij de schouder uit de kom gebeukt en toen ik met hem bij de EHBO kwam dacht die vent dat ie mij moest helpen omdat ie vermoedde dat ik wat had gebruikt :')quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
Hebben de Ajacieden nog wat van de azijn overgelaten?![]()
Harder?quote:
die verliezen dan ook van een club die boven hun staatquote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Harder?Voorlopig staan we nog boven die club uit Amsterdam
Precies en Utrecht wil gewoon de play offs halen voor UEFA en daarmee liggen ze nog goed op koers. Programma is nu een beetje pittigquote:Op zondag 5 februari 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die verliezen dan ook van een club die boven hun staat![]()
het lachen van begin deze middag is je vergaan zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
Hebben de Ajacieden nog wat van de azijn overgelaten?![]()
feliquote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Dos37 het volgende:
wat een mooie dag.
FC Twente gewonnen.en Ajax verloren.
wij hebben ook goede zaken gedaanquote:
Net als NECquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij hebben ook goede zaken gedaan
Dank Uquote:
maargoed tussen de nummer 4 en 9 zit maar 5 punten verschilquote:
Het is weekend, waar maak je je druk om :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verhuizen is best kut. Al mn kleren zitten nog steeds in zakken en tassen, heb gewoon geen zin om alles uit te pakken
Ik mag volgende week weer verhuizen..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verhuizen is best kut. Al mn kleren zitten nog steeds in zakken en tassen, heb gewoon geen zin om alles uit te pakken
Hoorde ik ook, maar lucky en/of geflatteerd of niet.. winst is winstquote:Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dank U
al was het wat lucky en geflateerd
2 emmers. En een pleisterquote:
Op die vlag stond ongetwijfeld Hup Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
2 emmers. En een pleister. En ik wil mijn vlag terug. En enenenenenene
.
![]()
Nee man deze trapt Guzman neerquote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik denk nu de hele tijd dat jij cartman bent
Tot zover de ajax hoogtepunten van vandaag....quote:
Ik had liever dat ze Hofs goed raakte, maar dat viel tegen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee man deze trapt Guzman neer
En die kut JaWi is altijd veel te laat aanwezig!
Ja, zoiets!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op die vlag stond ongetwijfeld Hup Ajax![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef Bananenman het volgende:
En die kut JaWi is altijd veel te laat aanwezig!
Mijn persoonlijke hoogtepunt was een kakkerlak die een whiskyfles tegen zijn kop kreeg gesmeten en vervolgens zelf werd opgepaktquote:Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tot zover de ajax hoogtepunten van vandaag....
Was het bier op?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:27 schreef JaWi het volgende:
ja, als je het niet van het voetbal moet hebben, dan moet je je hoogtepunten ergens anders vandaan halenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke hoogtepunt was een kakkerlak die een whiskyfles tegen zijn kop kreeg gesmeten en vervolgens zelf werd opgepakt.
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Op Talpa een 32jarige vent die niet kan fietsen
Ja. Misschien had het te maken met het feit dat er iemand met wodka in zijn ene hand en in de andere hand de vlag over alle banken in de trein rende en vol op een ME-er knaldequote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Is je vlag afgepakt JaWi?
En voor zo'n akkefietje pakken ze tegenwoordig al vlaggen af? Laat ze boeven gaan vangenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Misschien had het te maken met het feit dat er iemand met wodka in zijn ene hand en in de andere hand de vlag over alle banken in de trein rende en vol op een ME-er knalde.
ik hoop al jaren dat hij eens op een draagbaar eindigtquote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had liever dat ze Hofs goed raakte, maar dat viel tegen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Kaap en JaWi, gedonder in VBL, week weg daar.
verder alles goedquote:
ja ik ben ook net ingeschakeldquote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe, dat vind ik ook wel lekker.
Op Canvas trouwens een reportage over de GokChinees.
Niets hoor, had alleen iets met bier verwacht.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef rubbereend het volgende:
ja hoor AZ, wat is er mis met thee?
alles op zn tijdquote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niets hoor, had alleen iets met bier verwacht.
Weet niet. Wel erg boeiend.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat van de Gok Chinees straks ook nog ergens online te bekijken?
Hoe is het met de lijst gesteld?quote:
Msn?quote:
Hij doet het al een dag niet immersquote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Gaat de :\') ooit nog weer eens werken eigenlijk?
ja hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Gaat de :\') ooit nog weer eens werken eigenlijk?
wat? je zou je huis erop kunnen verweddenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm volgende keer maar wat inzetten op verlies van La Louvriere
*Bluezz een dikke knuffel geeftquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz voelt zich![]()
hoofdpijn koud en blèèèèh!
En nou doet mijn mp3 speler ook al raar
Oooow jakkie! * clauwheee Bluezzie en lekker kopje thee en knuffel brengtquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz voelt zich![]()
hoofdpijn koud en blèèèèh!
En nou doet mijn mp3 speler ook al raar
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
burqa-bea komt even een glaasje Deense melk drinken
[afbeelding]
Dat probleempje met die MP3 speler is weer verholpen door mij.quote:
Golfer to the rescue!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat probleempje met die MP3 speler is weer verholpen door mij.
best of op BBC?quote:
Knopje op 'On' gezet?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat probleempje met die MP3 speler is weer verholpen door mij.
idd en vergeet Canvas om 0.20 nietquote:
Dat is inderdaad een aanrader.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en vergeet Canvas om 0.20 niet
blijft goed iddquote:
Zag een link in het betreffende topique naar Panorama, 00.20 lig ik al te slapenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en vergeet Canvas om 0.20 niet
Superbowl baby!quote:
6.45 uur wekker baby.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
06.30 wekker baby...
Wekker zetten is voor arbeiders. Het plepsquote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
06.30 wekker baby...
Nee het progrmmaatje dat op de PC staat om nummers te kunnen kopiëren naar de mp3 speler deed het niet goed meer.quote:
Princequote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee het progrmmaatje dat op de PC staat om nummers te kunnen kopiëren naar de mp3 speler deed het niet goed meer.
Nieuwste versie daarvan opnieuw op de PC geinstalleerd en nu kan ze weer naar hartelust haar Prince-meuk luisteren op haar mp3-tje.
Precies, maar ja, het is haar mp3 speler.quote:
Ik vind hem eerder net zo schijtirritant als AMDquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand Beschouw, de zeer dramatische uitvoering van Vaduz, a.u.b kielhalen?
en mn lieve post voor jou zeker nietquote:
Voor rubbert: [TALPA] De 80's & 90's Kwis #1.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
die reclame voor die 80's en 90's kwis'88
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor rubbert: [TALPA] De 80's & 90's Kwis #1.
Je liep in een burka in Bommel en vroeg een plaatselijke allochtoon aan je vinger te trekken en toen zei je: "Boem" !quote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan moslims. Wat een humorloos volk
Nee ik zei tegen een moslim ken je die grap van Mohamed en Achmed die in de Kalverstraat liepen. Zegt die moslim. Nee dat niet maar ik heb net wel iemand omgelegd in de Kalverstraat.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je liep in een burka in Bommel en vroeg een plaatselijke allochtoon aan je vinger te trekken en toen zei je: "Boem" !
En ze konden er niet om lachen, ofzo
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Ik neem er eentje op de nagedachtenis van mijn vader die precies 1 jaar geleden er tussenuit kneep.
*Proost Pa*
Denemarkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
burqa-bea komt even een glaasje Deense melk drinken
[afbeelding]
Ik kijk voor de Stonesquote:Op maandag 6 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ben voor de Stealers omdat Popolon er voor is. Ik zie er tegenwoordig te weinig van om er zelf een favoriet uit te kiezen.
Ik vind AF wel relaxed maar de enige wedstrijd die ik kijk is de Superbowl en als ik tijd heb wil ik nog weleens naar de Admirals gaanquote:Op maandag 6 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ben voor de Stealers omdat Popolon er voor is. Ik zie er tegenwoordig te weinig van om er zelf een favoriet uit te kiezen.
als Popo voor de Steelers is dan is dat juist een mooie reden om voor de Seahawks te zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik er altijd naar op Sky channel en later CNN. Ik weiger te betalen voor mijn sport dus ik put meer uit m'n herinnering dan dat ik weet wie de sterren teenwoordig zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vind AF wel relaxed maar de enige wedstrijd die ik kijk is de Superbowl en als ik tijd heb wil ik nog weleens naar de Admirals gaan
je wil gewoon leuk naar de Arenaquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en als ik tijd heb wil ik nog weleens naar de Admirals gaan
Idem hier.quote:
Ruksequote:
Zo kun je het ook zien iddquote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil gewoon leuk naar de Arena
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand net Match of the Day 2 gekeken?
Mascotte van Chelsea, klein menneke, steekt z'n hand uit naar Gerrard om hem een hand te geven, doet Steven Gerard hetzelfde, trekt ie z'n hand weer terug en haalt ie hem door z'n haar en knipoogt ie
Geniaal
Sex met me ex, geen probleem.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Mascotte van Chelsea, klein menneke, steekt z'n hand uit naar Gerrard om hem een hand te geven, doet Steven Gerard hetzelfde, trekt ie z'n hand weer terug en haalt ie hem door z'n haar en knipoogt ie
Geniaal
Jawel hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:34 schreef rubbereend het volgende:
en mn lieve post voor jou zeker niet
In 1 naam genoemd worden met dat andere rijtje baggeraars lijkt mij een straf.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers voor zondag 05 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 368 tong80
2. 290 _moder8or_
3. 259 M-en-A
4. 213 cuall
Ik ken de rest niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
In 1 naam genoemd worden met dat andere rijtje baggeraars lijkt mij een straf.
Das een bekende van me, ex-collegequote:
"verkapte kijk mij ik heb een leven ik doe net alsof ik niet weet dat het forum alweer sinds gisteren ochtend online is post"quote:Op maandag 6 februari 2006 00:34 schreef AirRaid het volgende:
sinds wanneer is het forum eigenlijk weer online????
Bij de vuurwerk winkelquote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Das een bekende van me, ex-college
Geniaal
Man,ik haal de 10 posts per dag niet eens tegenwoordig.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef rubbereend het volgende:
19. 143 -Vaduz-
20. 139 Drugshond
21. 136 rubbereendkrijg je als je een dagje klassieker hebt
Dan ga je zo aan je trekken komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Video van 24 bekeken, nu weer superbowl kijken gaat en wacht op The Stones.
Je kan niet zeggen dat ze geen gevoel voor show hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Superbowl is op zich toch best lachen, het heeft wel wat
Daarmee hadden ze die afgekeurde TD van de Seahawks goed moeten keuren, dat dan weer welquote:Op maandag 6 februari 2006 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze geen gevoel voor show hebben.
Electronische hulpmiddelen zijn wel OK trouwens
Dan mag jij van mij nu al naar bed,wat een rukbende,die Stonesquote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
Stones!![]()
Hierna kan ik eindelijk naar bed.
Maar had Sparta wel gewonnenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarmee hadden ze die afgekeurde TD van de Seahawks goed moeten keuren, dat dan weer wel
Dat hoef ik nou net niet te zien, die zooi.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
Stones!![]()
Hierna kan ik eindelijk naar bed.
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op,schop die bejaarde bende van het podium af zodat de echte mannen weer aan de slag kunnen
Goh,wat stonden ze toch te swingenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt nu al een vettere pens en minder conditie dan die 'bejaarde' mannen, die nog steeds de pan uit swingen, laat staan als je ook hun leeftijd ooit zult bereiken.
Denk niet dat zij dat ooit hoeven te doen, in tegenstelling tot jou.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk niet dat zij dat ooit hoeven te doen, in tegenstelling tot jou.
Fee-heestje manquote:Ze hebben genoeg vrouwen voorradig die dat voor ze doen.![]()
Niets mis met Opa's hoor, klik maar eens op mijn sig om het liefste kleinkind ter wereld te zien.quote:
Eén kopje "groene" thee voor clau'tjequote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Eén kopje "groene" thee voor clau'tje
voor de rest staat er koffie op de bar...
Clau heeft al thee...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:41 schreef DeTolk het volgende:
Koffie Clau en BS?
Dan ook voor jou....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:43 schreef DeTolk het volgende:
owja, ogen zitten nog vol slaap, had het niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |