moggequote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had ik nog een foto in het fotoboek. Daar herkende hij me van, volgens mij
Inderdaad, maar toch wel even leuk met hem gepraatquote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mogge
jammer genoeg geen leuke meid bos
Vanmiddag gaat de orginele Planet of the Apes in de DVD speler .quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
Mooie dag om klassieke films te kijken
die past goed bij je avatarquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmiddag gaat de orginele Planet of the Apes in de DVD speler .
Maak niet uit Noca ... ik was gisteren voor Heraclesquote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Noca het volgende:
Have fun Dos, denk dat ik vandaag maar voor jullie of een gelijkspel ben
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die past goed bij je avatar![]()
vanmiddag eerst een downloadje bekijken en daarna ff zien welke dvd\\\'s erin gaan
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak niet uit Noca ... ik was gisteren voor Heracles![]()
quote:
Ik ben het meeste voor Utreg (duh...) maar Feyenoord mag wat mij betreft best winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben nog meer voor Feyenoord trouwens vandaag
Niet zeiken Zandmannetjequote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje voor Grunn, krijg je dit als dank terug.
Op een dag als vandaag kijken wij naar de ranglijst sandmanquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetzelfde hierquote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Feijenoord staat op mijn lijstje van clubs waar ik wel sympathie voor heb, Ajax duidelijk niks nada noppes totaal niet. Plus de stand..tja..sorry.
Iddquote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Eilanden het volgende:
En normaal gesproken is Groningen ook best te pruimen, maar tsja.. de stand
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
IddIk heb eigenlijk ook geen problemen met Utrecht, dus laten we dan maar samen zorgen dat Ajakkes onder ons blijft
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
IddIk heb eigenlijk ook geen problemen met Utrecht, dus laten we dan maar samen zorgen dat Ajakkes onder ons blijft
nee alleen toen mn wekker om 11.30 ging had ik wel een houten kop want er is nogal wat bier met de kaarten meegekomenquote:
Het is nu zelfservice. Iedereen zit voetbal te volgenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef borisz het volgende:
ik wil een biertje
:')quote:
Groeten aan de familiequote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef clauwheee het volgende:
Ook een beetje azijn neerzet![]()
Wij gaan es een familierondje doen...
Zal ik doenquote:
Ja ... Buijs is een held *kuch kuch kuch kuch kuch*quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Lief hè van Buijs, wat ie zei(\'Belachelijke rode kaart\') op Langs de Lijn
Nu is wel de vraag ... hoe deskundig ben jij op het gebied van dames?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef rubbereend het volgende:er staan dames te darten volgens de commentator maar ik twijfel nog, zeker bij de finse
Aan de andere kant moet er tegenwoordig veel meer azijn besteld wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er komen steeds meer kakkerlakken in onze Ajax kroeg kijken...
Slechte zaak.
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef VoreG het volgende:![]()
klein lichtpuntje vandaag, ik heb 24 seizen 4 binnen op dvd
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef DeTolk het volgende:
Nu scoort KJH eindelijk, verliezen we.
nou pas, heb hem al een een half jaar in huisquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef VoreG het volgende:![]()
klein lichtpuntje vandaag, ik heb 24 seizen 4 binnen op dvd
Man, aan het einde van de avond heeft men een plaatje van mij geschoten waar het lijkt alsof ik 2 kilo coke achter de hersens heb gesnoven. Ik had per ongeluk bij een vriend van mij de schouder uit de kom gebeukt en toen ik met hem bij de EHBO kwam dacht die vent dat ie mij moest helpen omdat ie vermoedde dat ik wat had gebruikt :')quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
Hebben de Ajacieden nog wat van de azijn overgelaten?![]()
Harder?quote:
die verliezen dan ook van een club die boven hun staatquote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Harder?Voorlopig staan we nog boven die club uit Amsterdam
Precies en Utrecht wil gewoon de play offs halen voor UEFA en daarmee liggen ze nog goed op koers. Programma is nu een beetje pittigquote:Op zondag 5 februari 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die verliezen dan ook van een club die boven hun staat![]()
het lachen van begin deze middag is je vergaan zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
Hebben de Ajacieden nog wat van de azijn overgelaten?![]()
feliquote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Dos37 het volgende:
wat een mooie dag.
FC Twente gewonnen.en Ajax verloren.
wij hebben ook goede zaken gedaanquote:
Net als NECquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij hebben ook goede zaken gedaan
Dank Uquote:
maargoed tussen de nummer 4 en 9 zit maar 5 punten verschilquote:
Het is weekend, waar maak je je druk om :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verhuizen is best kut. Al mn kleren zitten nog steeds in zakken en tassen, heb gewoon geen zin om alles uit te pakken
Ik mag volgende week weer verhuizen..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verhuizen is best kut. Al mn kleren zitten nog steeds in zakken en tassen, heb gewoon geen zin om alles uit te pakken
Hoorde ik ook, maar lucky en/of geflatteerd of niet.. winst is winstquote:Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dank U
al was het wat lucky en geflateerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |