moggequote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had ik nog een foto in het fotoboek. Daar herkende hij me van, volgens mij
Inderdaad, maar toch wel even leuk met hem gepraatquote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mogge
jammer genoeg geen leuke meid bos
Vanmiddag gaat de orginele Planet of the Apes in de DVD speler .quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
Mooie dag om klassieke films te kijken
die past goed bij je avatarquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmiddag gaat de orginele Planet of the Apes in de DVD speler .
Maak niet uit Noca ... ik was gisteren voor Heraclesquote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Noca het volgende:
Have fun Dos, denk dat ik vandaag maar voor jullie of een gelijkspel ben
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die past goed bij je avatar![]()
vanmiddag eerst een downloadje bekijken en daarna ff zien welke dvd\\\'s erin gaan
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak niet uit Noca ... ik was gisteren voor Heracles![]()
quote:
Ik ben het meeste voor Utreg (duh...) maar Feyenoord mag wat mij betreft best winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben nog meer voor Feyenoord trouwens vandaag
Niet zeiken Zandmannetjequote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje voor Grunn, krijg je dit als dank terug.
Op een dag als vandaag kijken wij naar de ranglijst sandmanquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetzelfde hierquote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Feijenoord staat op mijn lijstje van clubs waar ik wel sympathie voor heb, Ajax duidelijk niks nada noppes totaal niet. Plus de stand..tja..sorry.
Iddquote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Eilanden het volgende:
En normaal gesproken is Groningen ook best te pruimen, maar tsja.. de stand
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
IddIk heb eigenlijk ook geen problemen met Utrecht, dus laten we dan maar samen zorgen dat Ajakkes onder ons blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |