Hoe kom jij daarbij een spoiler ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als dat een spoiler is, gelieve spoilertags te gebruiken
Doe even normaal zeg. Ik vraag indien het een spoiler is, dat je dat tussen tags neerzet. Is dat niet het geval dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe kom jij daarbij een spoiler ?
Ik heb gewoon 2 foto\\\'s van de site gehaald... En om dat het over Darla en Thorne gaat !!
Ik vraag me af wat jij te melden hadvoor mijn posting DUIVELTJE !!!
neeeeeeeeeee zei ik toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Ik vraag indien het een spoiler is, dat je dat tussen tags neerzet. Is dat niet het geval dan is er niks aan de hand.
Dat is goed, want dat is totaal mijn intentie ook niet. Anyweg we kunnen beter verdergaan in het feedbacktopic van SHO:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee zei ik toch.
Ik word echt niet bang van jou !!!
Ik vind Macy juist voor het eerst enigszins leuk sinds ze haar aan Deacon gekoppeld hebben (ze weten de laatste tijd sowieso telkens precies de juiste combi's te vinden bij The Bold). Daarvoor was het altijd zo'n suffe muts, maar nu is het tenminste een beetje pittig. Ook al is het voor Rick en Amber natuurlijk verschrikkelijk dat ze hun kind willen af gaan pakken, dat vind ik dan wel weer hartverscheurend. Van Brooke snap ik het nog omdat die Thorne van Macy had afgepakt, maar Rick en Amber hebben Macy nooit iets kwaad gedaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef Agrippina het volgende:
Ik hoop dat Thorne en Darla trouwen en echt massa\'s kinderen krijgen. Dan wordt Macy stinkend jaloers en heeft reuze spijt dat ze niet ingegaan is op het voorstel om Darla's baby te adopteren.
Ik heb toch zo'n vreselijk hekel aan Macy gekregen, erger nog dan aan Massimo.
Nou, is niet helemaal waar, Sheila was/is echt veel gemener.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef Marble het volgende:
Wat een enorm kutwijf is Macy geworden zeg, de ergste bitch die B&B ooit heeft gehad. Sheila en Morgan zijn nog lieverdjes vergeleken bij haar.
Nee, dat is niet zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef Urquhart het volgende:
Brooke vind ik de laatste tijd ook wel vervelend
Nee hoor, dat is As The World Turns.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:14 schreef Natalie het volgende:
Alles kan in The Bold
't Is- geloof ik- ook de soap met de meest ingewikkelde familie-constructie.
Word.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef Agrippina het volgende:
Ik was weg van Sheila! Ze was ook wel gemeen en zo, maar desondanks sympathiek. Macy is alleen maar onsympathiek.
Maar die little Eric is toch van Deaconquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef Marble het volgende:
Nee juist goed hoe Brooke vecht voor haar gezin, en ze geeft echt topquotes.
"I'm gonna be your judge, jury, and executioner!".
Ja, en van Amber's overleden nichtje Becky.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar die little Eric is toch van Deacon
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:04 schreef MLF het volgende:
taylor komt ook weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Urquhart op 03-03-2006 18:42:02 ]
Ik heb er snel nog maar even een spoiler van gemaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef MadGuy het volgende:
Leuk. Daar hebben we dus een spoilertopic voor.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef MadGuy het volgende:
Ach, ik weet het op zich al, maar er zijn misschien mensen die het niet zo leuk vinden om te lezen.
quote:Bold-Bridget als aanklager
Jennifer Finnigan (foto, rechts) was na vijf jaar Bridget in The Bold & The Beautiful wel weer eens toe aan iets nieuws en dus was ze maar wat blij met de hoofdrol in de dramaserie Close to home. Hierin speelt ze een ambitieuze openbaar aanklager.
Annabeth Chase is een jonge ambitieuze openbare aanklager die net bevallen is van haar eerste kind. Na haar verlof keert ze terug naar de buurt waarin ze is opgegroeid om er te gaan werken. Haar liefde voor de buurt waar ze als kind zoveel heeft meegemaakt geeft haar de motivatie om zelfs de moeilijkste zaken aan te pakken. Hierdoor komt ze vaak in vervelende situaties terecht.
Naast de nieuwe uitdaging van haar werk, moet Annabeth (Jennifer Finnigan) ook de uitdaging aan van haar nieuwe collegas. Zo kan haar baas Maureen Scofield (Kimberley Elise) haar tot het uiterste drijven. Teamleider Steve Sharpe (John Carroll Lynch) staat vierkant achter Annabeth, maar hij maakt zich soms zorgen hoe haar zaken door de media worden belicht.
De echtgenoot van Annabeth, Jack (Christian Kane) legt zich toen op hun gezin. Hij is haar 'rots in de branding als haar werk grote invloed krijgt op hun privé-leven.
Zondag 5 maart: Pilot
Als Annabeth weer voor het eerst aan het werk gaat na haar bevalling moet ze een vrouw vervolgen die ervan wordt beschuldigd dat ze haar huis in brand heeft gestoken, terwijl haar twee kinderen nog binnen waren. Annabeth ontdekt dat er mishandeling in het spel is. Iets waarvan ze nooit had gedacht dat dat in haar eigen buurt zou voorkomen.
Close to home, NET 5, 21:55 uur
Ik heb vanavond niet kunnen kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, morgen een historisch moment in The Bold!
ja kun je wel beloven maar kind heeft een vader hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, en van Amber's overleden nichtje Becky.
Amber zou na becky's overlijden voor haar kind zorgen.
Dat had ze Becky belooft tijdens haar sterfbed.
Dat weet ikquote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef MLF het volgende:
herhaling morgen middag
Dat is ook zo !!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef MLF het volgende:
[..]
ja kun je wel beloven maar kind heeft een vader he
Ik zit al af te tellenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef MadGuy het volgende:
Idd, dat was een leuk spelletje van Stefaniequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb straks de HH van The Bold gezien.
Dat zal heftig worden, toen Deacon ineens binnen kwam bij de vergadering![]()
Toch is Stephanie ook een krengquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, dat was een leuk spelletje van Stefanie![]()
Tuurlijk is Stephanie geen lieverdje. Maar ik vind het plannetje wel leuk opgezetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch is Stephanie ook een krengZe heeft Eric toch bedrogen dat Ridge niet zijn zoon is maar van Massimo !
En dat heeft Eric nooit geweten en ook Ridge niet![]()
Ze wilt nu goed maken voor Eric, en dat hij al die aandelen terug krijgt.
wat gaat er gebeuren dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef MadGuy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde dat ik niet wil lezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Druk je rechtermuisknop in en beweeg over de spoiler
Ah op die manierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet wil lezen![]()
Ik weet wel hoe je een spoiler moet lezen.
Maar ik wil het niet weten daarom lees ik het niet.![]()
Dat er een spoiler staat daaromquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ah op die manier
Ik ging af op de- smiley
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef MadGuy het volgende:Doen ze alweer een poging.. jammer dat ik het niet meer kan kijken omdat ik nu stage loopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:12 schreef MLF het volgende:
opnemen?
Die opmerking over hoeren van Stephanie vandaagquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er blijft haat tussen Stephanie en Brooke![]()
Ja, dat zei ze ook dat krengquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die opmerking over hoeren van Stephanie vandaag![]()
Genoeg zo !quote:Op donderdag 16 maart 2006 05:14 schreef MLF het volgende:
ze doet het toch met iedereen
ridge, eric, ridge, thorne, ridge, nick, ridge, deacon, rigde.......ben alle namen vergeten
Ja die advocaat dat klopt.quote:En dan nog die advocaat en die vriend van Taylor van wie ik de naam even kwijt ben.![]()
Ja, maar hij heeft ook nog even het bed gedeeld met Brooke. Daarvoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:
James Warwick had een relatie met Sheila,
Oja Grant !!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ook nog even het bed gedeeld met Brooke. Daarvoor.
En ik weet al weer hoe die vriend van Taylor heet: Grant.
In het eerste seizoen had ze een relatie met politieagent Dave Reed. En had ze ook niet even wat met advocaat Connor Davis?quote:Op donderdag 16 maart 2006 05:14 schreef MLF het volgende:
ze doet het toch met iedereen
ridge, eric, ridge, thorne, ridge, nick, ridge, deacon, rigde.......ben alle namen vergeten
Toch blijf ik kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Urquhart het volgende:
Zo zie je maar weer dat Stephanie met haar hoeren-opmerking eigenlijk alleen de spijker op z'n kop slaat
Ja, het is water en vuur die twee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch blijf ik kijken.
Dat is enigste soap dat ik kijkze gingen weer flink te keer tegen elkaar, Stephanie en Brooke.
Al van begin of aan van de seriequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, het is water en vuur die twee.
Is geen humor vind ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef MadGuy het volgende:
Humor. Wat een heerlijke pulpsoap is het toch.Brooke die Stephanie zowat wurgt.
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef MadGuy het volgende:
Humor. Wat een heerlijke pulpsoap is het toch.Brooke die Stephanie zowat wurgt.
Nee, hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Neem jij The Bold dan heel erg serieus?
zijn naam was ik kwijtquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In het eerste seizoen had ze een relatie met politieagent Dave Reed. En had ze ook niet even wat met advocaat Connor Davis?
Macy is niet leuk meerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:59 schreef Marble het volgende:
Macy![]()
![]()
.
Ik geloof niet dat ik ooit iemand uit The Bold al zo erg heb gehaat.
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef MLF het volgende:
kan me voorstellen dat macy woest is op brooke
Ze heeft 51% (nou ja, zo goed als) aan aandelen in Forrester. Hoezo geen inkomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:45 schreef MissCleo het volgende:
Beetje jammer nu weer. Brooke en Ridge gaan weer trouwen.
Zou ze het echt doen om hem? Of om het feit dat ze geen inkomen meer heeft en dus haar huis toch al gaat kwijtraken? Ik persoonlijk vind dat het weleens tijd is voor iets anders dan dat eeuwige Ridge gezeur. Laat haar lekker iets met Nick beginnen!!
ze heeft inkomen zat, ze bezit 49% van Forresterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:45 schreef MissCleo het volgende:
Beetje jammer nu weer. Brooke en Ridge gaan weer trouwen.
Zou ze het echt doen om hem? Of om het feit dat ze geen inkomen meer heeft en dus haar huis toch al gaat kwijtraken? Ik persoonlijk vind dat het weleens tijd is voor iets anders dan dat eeuwige Ridge gezeur. Laat haar lekker iets met Nick beginnen!!
Ja met zijn pruillipje wel zielig voor zo'n mannekequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef inasras het volgende:
Haha Amber die in Macy's oor bijt!![]()
En die kop van little Eric toen ie Bye Mommy zei!!![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pssst
![]()
Oh ja ik weet het weerquote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Hij heeft haar vader geld geboden om Brooke naar Parijs te halen, om daar te komen wonen, en zo ver van Ridge verwijderd haar leventje te leven. Daar kwam Brooke achter op een gegeven moment en tsja, dat doet een vader-dochter relatie niet veel goeds natuurlijk.
Spannend, ontvoering!
Die ken ik niet ! Die Sugarquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:09 schreef MadGuy het volgende:
Is dat een oud celmaatje van Sheila ofzo?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef Urquhart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zojuist gekeken, wat een secreet van een mens is Sheilaquote:Op donderdag 27 april 2006 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Oh geweldig, inderdaad!
http://www.youtube.com/watch?v=V9mr3vR760M
Nog meer Sheila galore!
quote:Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef Amber_Forrester het volgende:
Wat was ik verpletterend goed als jazzclubzangeres en topless (you wish) illusionist in Oscar's club he?
De wereld draait door.quote:
Ohhhhquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
''De wereld draait door'' komt ook in het nieuwe seizoen op de zelfde tijd als B&B om 19.30
quote:
Ohquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef Marble het volgende:
[..].
Nee, De wereld draait door. Een talkshow van de VARA.
Beetje late reactie, maar... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!! Niet op de zender die ik verafschuw.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf 5 juni voortaan The Bold op SBS6 vanaf 19.20-20.00 !
RTL eindigt met het uitzenden van The Bold.Ik zag dat via het forum van The Bold
![]()
Gelijk met DWDD![]()
quote:"The Bold" is een verslaving
Door Bernice Breure
Maandag 15 mei 2006 - "The Bold and The Beautiful" heeft niet alleen op de kijker, maar ook op de cast een verslavende werking. Veel acteurs spelen vanaf de allereerste uitzending (1987) mee of keerden na een uitstapje rap terug. Een kijkje op de persdag van de best bekeken soap ter wereld.
LOS ANGELES - Ze mogen zich met recht wereldberoemd noemen, de hoofdrolspelers van "The Bold and The Beautiful". In 130 landen, van Azerbeidjan, Brunei, Laos, Estland tot aan Oeganda, wordt het wel en vooral wee van de families Forrester en Spectra en hun rivaliserende modehuizen gevolgd.
Inmiddels is de serie in Zuid-Afrika dermate populair dat daar binnenkort een aantal afleveringen wordt opgenomen. In Australië doet Ronn Moss (Ridge) onder meer een commercial voor sinaasappelsap en in Italië achtervolgen fotografen met telelens Katherine Kelly Lang (Brooke) om haar in badpak te kunnen kieken.
In Los Angels staat de cast helemaal niet in zo"n hoog aanzien. Acteurs die werken voor "daytime" (dagtelevisie) - The Bold wordt in de VS rond lunchtijd uitgezonden - staan onderaan de pikorde. En de meeste sterren, hier aangeduid met "talents", verwezenlijken bepaald niet hun jeugddroom met hun rol in deze soap.
Basisinkomen
Zo telt de cast nogal wat gemankeerde muzikanten, zoals Ronn Moss. Het kost de man-met-de-kaaklijn, die net zo nadrukkelijk articuleert als de gladde playboy Ridge maar met zijn oorbellen en ketting alternatiever oogt, duidelijk moeite "Hollywood-positief" te doen over de serie. Het grootste voordeel van The Bold is eigenlijk dat de rol hem een stevig basisinkomen verschaft. "Ik hou van acteren, maar de kick van optreden is met niets te vergelijken", aldus Moss. "De combinatie bevalt me goed, al moet ik daarvoor wel elke minuut uit de dag persen."
De 54-jarige acteur wil geen tijd verspillen aan een al te grondige analyse van het verloop van zijn carrière. ""B&B" is mijn "dayjob", het zorgt voor brood op de plank, maar muziek is mijn echte passie."
Weten we al dat zijn nieuwe cd via zijn website te verkrijgen is? En dat er weer een nieuwe wereldtour is gepland ? Een ingewijde bij "The Bold" weet later te vertellen dat de makers van de serie het muzikale avontuur van Moss bekostigen op voorwaarde dat hij de serie trouw blijft. Moss zegt zelf dat hij overweegt de serie te verlaten. "Ridge is zo onnozel wat vrouwen betreft. En het is altijd maar Brooke of Taylor. Elke keer als ik Bradley Bell (de producent/schrijver van de soap, red.) zie, vraag ik hem om een andere vrouw. Maar hij wil er niet aan. Of "The Bold" ook zonder Ridge verder kan? Natuurlijk!"
John McCook (Eric Forrester) blijft in ieder geval zitten waar hij zit. De acteur maakt een nuchtere indruk met zijn leren jack, eenvoudige spijkerbroek en witte sportsokken in leren instappers. "Eigenlijk heeft mijn werk niets meer te maken met acteren. Een acteur moet zich elke keer opnieuw in een personage verdiepen, en zich inprenten wie zijn vrouw en kinderen in deze productie zijn. Dat is voor mij allemaal al bijna twintig jaar hetzelfde. Ik moet de uitdaging in andere dingen zoeken, zoals mijn verhouding tot Stephanie (Erics ex-vrouw) die steeds verschuift door de komst van nieuwe personages. Maar saai is het niet."
Het besluit van de theaterman om destijds deze rol te accepteren, was pragmatisch. "Mijn vrouw en ik hadden net weer een nieuwe baby. Dus ze zei: "je doet het maar gewoon". Gelukkig is de sfeer altijd heel goed geweest. Er is geen rivaliteit, geen diva-gedrag. En Eric is inmiddels mijn vriend geworden. Hij is ook een kunstenaar, en een lieve man. Ik ben ontzettend blij dat ik op mijn 62e nog zo"n baan heb. Veel collega"s van mijn theateropleiding zitten al tien jaar thuis zonder werk. En vaak is hun cv een stuk indrukwekkender dan die van mij. Bovendien beslaat "The Bold" maar een klein stukje van mijn leven, de rest is voor mijn gezin", vertelt McCook die onlangs grootvader is geworden.
Susan Flannery, die meerdere tv-prijzen won voor haar vertolking van de bemoeizuchtige, bitchy Stephanie Forrester, had al een punt achter haar acteercarrière gezet toen ze eind jaren tachtig werd gepolst voor de soap opera.
"Ik was al veertig, er zijn voor mensen van die leeftijd nu eenmaal niet zoveel rollen meer als er zouden moeten zijn. Ik was me aan het toeleggen op produceren."
Lange verbintenis
Ze had er eigenlijk helemaal geen trek in. "Het gekke is: Ik kan je niet uitleggen waarom ik uiteindelijk akkoord ging. Maar soms duikt er in het leven iets pal voor je neus op, zo nadrukkelijk dat je er wel mee in zee moet gaan."
Het succes heeft ze zien aankomen. "Ik wist dat het minstens twintig jaar mee zou gaan, en dat ik een lange verbintenis aanging. Want alles klopte aan het verhaal en er speelden de mooiste mensen mee."
Dat ze al bijna twee decennia als Brooke door het leven gaat, beperkt Katherine Kelly Lang in haar mogelijkheden eens iets anders te doen. "Ik overleg soms over andere producties, maar ook mensen uit de tv - en filmwereld zien me als Brooke. En zij vrezen dat de fanatieke fans het niet zullen pikken als ik opeens ergens anders opduik."
Lang, die precies weet welke "spier" ze moet aanspreken als de labiele Brooke weer eens moet huilen, houdt zo wel voldoende tijd over voor een gezinsleven. "We werken zo"n beetje het hele jaar door, maar de werktijden zijn niet slecht. "s Ochtends kan ik eerst met mijn kinderen van 16, 14, 13 en 8 jaar ontbijten, daarna breng ik ze naar school en rij door naar de studio. Met een beetje geluk kan ik ze "s middags alweer helpen met huiswerk, of aanmoedigen bij het voetbal. Paparazzi? Nee, daar heb ik op het sportveld of schoolplein nooit last van. Dat overkomt me alleen in Europa."
Hoe impulsief en emotioneel haar alter ego is, zo evenwichtig en opgeruimd komt de actrice zelf over. Het omgekeerde is het geval bij Hunter Tylo, de sympathieke en verstandige psychiater Taylor Hayes. Tylo, in het verleden meerdere keren uitverkozen tot een van de vijftig mooiste mensen ter wereld, heeft overduidelijk een bezoekje aan de plastisch chirurg gebracht. Ze houdt haar zonnebril op, naar eigen zeggen ter voorkoming van rimpels, en heeft haar boezem laten vergroten. Ook is de actrice verwikkeld in een nogal grimmige echtscheiding met de vader van drie van haar vier kinderen.
In Nederland is Taylor momenteel niet te zien omdat Tylo in 2004 de serie verliet om er vervolgens na een jaar terug te keren. Haar comeback in de serie was totaal ongepland, biecht ze op. "Ik kwam in Vancouver, waar ik bezig was met een nieuw project, Bradley Bell tegen die me uitnodigde voor een cappuccino. Ik bood hem mijn excuses aan, want ons afscheid was niet leuk verlopen. Het probleem was dat ik gek werd van de saaiheid van Taylor, niemand is zo perfect. Maar Bradley weigerde haar personage te veranderen. Ik vertelde hem tijdens de koffie over mijn werk in Canada dat niet liep zoals ik had gehoopt, en over mijn persoonlijke crisis. Toen ik vertrok, vroeg hij: "Hé, zullen we Taylor weer tot leven te brengen?". Ik lachte hysterisch: "Ze is toch dood, jullie hebben haar zelfs in de kist gefilmd!""
Maar dat zegt helemaal niets in een soap. Dus deed Bell haar een aanbod dat ze niet kon weigeren. "Hij weet dat mijn kinderen nu het allerbelangrijkst in mijn leven zijn. Dus stelde hij een rooster op zodat ik maar drie dagen per week hoef te werken, en verder bij mijn kinderen in Las Vegas kan zijn." Ook heeft ze "op artistiek niveau" haar zin gekregen. "Jullie zullen een hele nieuwe kant van Taylor ontdekken", belooft ze. "Voortaan haalt ze haar geluk uit een fles." Op de vraag of ze nu meer geniet van haar rol, kijkt ze wat wazig. "Ja hoor, het is alleen wel het meest emotionele werk dat ik ooit gedaan heb door de heftige dingen die Taylor meemaakt. Maar dat past nu eigenlijk goed bij me."
Ondertussen is medespeler Lorenzo Lamas, die in Nederland pas over twee jaar te zien is, onder tafel letterlijk haar handje komen vasthouden. En ja hoor, het tweetal is inderdaad "erg dol op elkaar". Hoe zit het eigenlijk met de soap achter de soap? De vorig jaar gescheiden Ronn Moss mijmerde al dat "het echte leven veel dramatischer is dan een scenarioschrijver ooit kan bedenken".
Sally Spectra
De geruchten over de (gedeeltelijke) invaliditeit van Darlene Conley (Sally Spectra) blijken te kloppen. De roodharige actrice, de enige soapster die te zien is in Madame Tussaud, verlaat het hotel in een rolstoel. Verder is het een publiek maar onbespreekbaar geheim dat Susan Flannery samenwoont met actrice Joanna Johnson. Schae Harrison (blonde secretaresse Darla) heeft een kind met de ruim tien jaar jongere Mick Cain, die de tienerzoon van Sally in de serie was. Ze roept al kirrend dat ze iedereen een jongere lover kan aanraden. Maar het intiemst, hoewel op een ander vlak, zijn wellicht toch de vertolkers van Eric en Stephanie. "Ik ben al bijna even lang met Susan als in het echt met mijn tweede vrouw", constateert John McCook. olijk "We vertonen trekjes van een getrouwd stel. Als ik 's ochtends rustig koffie drink en de tekst doorneem, komt Susan steevast mijn kleedkamer binnenstormen. "Heb je je "WM" (WC-Moment)" al gehad?, blaft ze dan. "Ik wil repeteren!", haha."
bron
Is niet zeker !!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef MadGuy het volgende:
B&B naar SBS. Wat jammer. Ik zal het heel wat minder gaan zien.
Ik had ergens in mediakrant (Nu mediacourant ) gelezen dat ze bij RTL4 blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!! Niet op de zender die ik verafschuw.
En al helemaal niet op dat kl*tetijdstip.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
nee he, is brooke nou alweer zwanger?
daar klopt zelfs soaptechnisch toch geen reet meer van ?
t is verdorie gewoon een bejaarde legbatterijkip
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
vreselijk, de overgang is in amerika geloof ik wel een erg groot taboe, want ook sally raakte ooit zwanger van clarke. (ook zo'n lekker geloofwaardige zwangerschap)
en macy, is die nu eindelijk definitief het hoekje om? (ik hoop dat ze dr dit keer vastspijkeren in dr kist, anders komt ze straks weer terug)
Nee, dan ben je aardig een tijd bezig om een stamboom te maken !quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
je moet ook niet proberen om de familiestamboom te maken want alles woekert erger door elkaar dan een kompleet park met onkruid
volgens mij komt er dan pas echtachter dat het een grote orgie isquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan Margo ook niet meer herinneren![]()
Mark was een hele tijd terug in de serie..maar is nu weer niet te zien.![]()
[..]
Nee, dan ben je aardig een tijd bezig om een stamboom te maken !
[afbeelding]
Ik wel. Bovendien speelt ze nu Kate het sekreet in Days of our lives.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan Margo ook niet meer herinneren![]()
Daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik wel. Bovendien speelt ze nu Kate het sekreet in Days of our lives.
Dat is haar eigen kapselquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
the bold is stom op het ogenblik.
wat een domme verhaallijnen. het slaat werkelijk helemaal nergens meer op.
en wat ziet stefanie er toch raar uit met dat haar zo. t lijkt wel een toverkol
nou laat ze daar dan maar gauw iets overheen trekken dan.quote:
Eigen schuld Amber. eigen schuldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:08 schreef Amber_Forrester het volgende:
Wat haat ik Bridget. Ze gooit al mijn plannen door de war
.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
zeg nou zelf: stefanie heeft dezelfde kapper als mijn kip
[[url=http://f5.putfile.com/5/14515395998-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f5.putfile.com/5/14515435873.jpg]afbeelding][/url]
Ja echt wel .quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:56 schreef amaranta het volgende:
Brooke laat zich wel kennen zeg.
quote:The Bold and The Beautiful naar SBS 6
SBS 6 heeft de uitzendrechten van de goed bekeken Amerikaanse soap The Bold and The Beautiful weten te bemachtigen. The Bold zal vanaf januari 2007 op werkdagen in de vooravond op SBS 6 te zien zijn. “The Bold and The Beautiful is de meest bekeken soap in de wereld. In meer dan 100 landen volgen kijkers dagelijks de verwikkelingen rond de families Forrester en Spectra“, aldus een woordvoerster van SBS 6.
Tot nu toe is The Bold and The Beautiful in Nederland te zien op RTL 4, die de serie vanaf haar oprichting heeft uitgezonden. Gezien het succes van de serie en de strijd om de kijker in de vooravond, hebben de afgelopen maanden meerdere partijen, waaronder RTL 4 en Talpa, geprobeerd de rechten van The Bold and The Beautiful te veroveren. Die strijd is nu in het voordeel van SBS 6 beslecht.Voor SBS 6 betekent de komst van The Bold and The Beautiful een versterking van de vooravond, aldus de woordvoerster. “De afgelopen jaren trok de serie in Nederland dagelijks zo’n 700.000 kijkers. Bovendien kent de serie een trouw kijkerspubliek.”
Tina Nijkamp, programmaleider van SBS 6, is erg blij met het verwerven van de rechten: “The Bold and The Beautiful is een absolute topserie, die goed aansluit bij ons kijkerspubliek. Daarnaast is de serie een uitmuntende springplank voor de rest van de avond bij SBS 6. En dat vijf dagen per week. We zijn er erg blij mee.”
bron
Ik ook, Talpa desnoods, maar SBS6?!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
BAH bij SBS6Ik had liever bij dat het bij RTL zou blijven
![]()
Idd, dat gaat ze kijkers kostenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ook, Talpa desnoods, maar SBS6?!
Toch jammer dat ik na ruim 15 jaar trouwe dienst moet afhaken.
Dit gaat ze in het gunstigste geval 50% van de kijkers kosten.
20.00 vind ik een mooie tijdquote:Op maandag 26 juni 2006 20:52 schreef MadGuy het volgende:
Jammer, SBS. Ik haak dan af.Dat doe ik nu al, sinds het bij RTL ook om 20:00u wordt uitgezonden...
RTL wil wel, maar SBS6 heeft meer geld geboden.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Idd, dat gaat ze kijkers kostenIk snap niet dat RTL niet meer wil uitzenden
Erg jammer
![]()
Aha, op zo'n manier.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
RTL wil wel, maar SBS6 heeft meer geld geboden.![]()
Nah. Ik niet. Ik keek The Bold altijd onder het avondeten. Lekker makkelijk, pretentieloos vermaak. Ik ga er niet speciaal voor zitten.quote:
Als je maar lief blijftquote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Amber_Forrester het volgende:
Wat zeuren jullie nou over SBS of RTL, ik word er heus niet minder knap op hoor!![]()
Dus gewoon lekker van mijn avonturen blijven genieten, alleen op 6 ipv 4!
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk ook elke avond naar The Bold.![]()
Een kantening , ik vind het jammer dat The Bold 1 januari op SBS6 te zien is'k had liever dat het bij RTL was gebleven.
![]()
Ik vind het een leuke soap.
Het gebeurt van alles.![]()
[afbeelding]
John McCook Aka: Eric Forrester
bronquote:Plaagstoot RTL aan SBS
Het wordt een leuk najaar met de onderlinge strijd tussen de familiezenders RTL4 en SBS6. Programma's en presentatoren worden bij elkaar weggekaapt en beiden komen tegelijk met een IJsdansshow.
RTL4 heeft nu een nieuwe plaagstoot uitgedeeld. De zender verliest per 1 januari de populaire soap The Bold and The Beautiful aan SBS6.
Officiële reden van RTL4: de prijs van de serie is te hoog geworden. De zender heeft dan ook besloten de resterende afleveringen niet op de gebruikelijke tijd van 17.30 uur uit te gaan zenden maar al om 16.00 uur. Zo probeert RTL de kijkers weg te jagen, voordat de concurrent de soap overneemt.
Overigens is nog niet duidelijk vanaf wanneer SBS de serie gaat uitzenden, op welk tijdstip en op welke zender.
Ik ben erg boos op RTLquote:
Dat is balen voor je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:56 schreef PV het volgende:
[..]
om 4 uur werk ik nog en ik heb geen video/dvdrecorder
![]()
Ja toen keek ik het toen ik uit de basisschool kwamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:39 schreef Iwan1976 het volgende:
In de beginjaren werd B&B uitgezonden om 15:30 uur. Voor de werkende mensch is 16:00 uur niet zo'n ideale tijd, maar in het kader van SBS6 pesten heb ik daar totaal geen moeite mee.![]()
Dus je kijkt welquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:16 schreef TLC het volgende:
The Bold![]()
Volgens mij is die Brooke daar al met iedere vent het bed ingedoken en nog steeds gaat het al die tijd om haar en Ridge, mja dat ze in de tussentijd op iedere vent duikt die ze tegenkomt daar hoor je verder niemand over![]()
Euhmmm nou ik zie het soms voorbijkomenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef PV het volgende:
Thomas is ineens 5 jaar ouder?Ziet er wel cute uit nu
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:16 schreef TLC het volgende:
The Bold![]()
Volgens mij is die Brooke daar al met iedere vent het bed ingedoken en nog steeds gaat het al die tijd om haar en Ridge, mja dat ze in de tussentijd op iedere vent duikt die ze tegenkomt daar hoor je verder niemand over![]()
En de mannen liggen daar ook altijd met broek aan in bed hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
had ik laats met me moeder over..ik moest dit altijd verplicht meekijken rond etens tijd..en dan hang je zo in het verhaal..
Maar nu ut rond 20uur komt kijk niet eens meer..
Laatste heb ik gezien dat sam in lingerie outfitje door ridge kamer huppelde..wat goedkoop zeg![]()
Als je zo na gata slaat die hele serie werkelijk nergus op..die neukt met die en die met die..ze kunnen net zo goed un vette orgie bouwe..![]()
Me moeder is helemaal weg van Massimo![]()
Ik moet wel bekennen dat ik stephanie's kapsel tig x leuker vind![]()
En ze hoeven daar ook nooit naar school !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:24 schreef Ticootje het volgende:
kinderen krijgen in soaps rare groeispurten...
Dank jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Jenny_ het volgende:
Vond het gedoe rond Amber/Rick/CJ toch wel de leukste verhaallijn sinds jaren.
Thanks! Ik was hier al bang voor...Lekker kinderachtig eigenlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef MadGuy het volgende:
Sinds vandaag geloof ik.RTL4 probeert er zo voor te zorgen dat The Bold zoveel mogelijk kijkers kwijtraakt voordat het naar SBS gaat. Bij mij is het in ieder geval gelukt.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef MadGuy het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat ze Mark (de zoon van Margo en Clark) eerst met veel bombarie hadden aangekondigd, niet wisten wat ze ermee moesten doen en vervolgens maar weggebonjourd hebben, net als Ambers tweelingzus.
Er keken 361.000 kijkers naar The Boldquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef PV het volgende:
Dus vanaf nu af aan geen Bold meer voor mij. RTL4 wordt hartelijk bedankt.![]()
Ruim 10 maanden pasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Die nieuwe Bridget is een aanfluiting.
Gelukkig wordt ze over een maand of 5 al weer vervangen.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Marble het volgende:
De nieuwe Thomas is juist superleuk!
Als iedereen afhaakt dan heeft The Bold weinig kijkers.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
ik vind the bold nu niks meer, ik ga afhaken![]()
die kut belspelletjes tussen de uitzending door![]()
Bradley Bell, Executive Producer van B&B, zei laatst in een interview dat de afleveringen die nu in Nederland uitgezonden gaan worden een mindere periode in de historie van B&B was. Brian "Ozzy" Gaskill (inmiddels overgestapt naar ATWT) gaf zelfs toe dat zijn karakter een grote mislukking was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
ik vind the bold nu niks meer, ik ga afhaken![]()
quote:‘The Bold’ dagelijks om zes uur bij SBS 6
The Bold and the Beautiful (foto) is vanaf maandag 1 januari iedere werkdag om 18.00 uur te zien bij SBS 6. Dat meldt een woordvoerder van de zender. In aanloop hiernaartoe brengt SBS 6 vier specials met onder andere de hoogtepunten van wat er het afgelopen jaar te zien is geweest. Bovendien staat 1 januari de hele dag in het teken van de soap met een unieke The Bold and The Beautiful- marathon. Momenteel is ‘The Bold’ nog iedere middag bij RTL 4 te zien.
Voorafgaand aan de eerste uitzending van The Bold and The Beautiful bij SBS 6 brengt de zender van dinsdag 26 tot en met vrijdag 29 december vier specials over deze soap. De vier bekendste personages, Ridge (Ronn Moss), Brooke (Katherine Kelly Lang), Eric (John McCook) en Thorne (Winsor Harmon), presenteren de specials. De kijker krijgt onder andere een exclusief kijkje in het huis van Ridge en Thorne en komt erachter of de acteurs ook persoonlijke vragen over hun collega’s goed kunnen beantwoorden. Verder een blik in de garderobekasten van de acteurs en actrices op de set en een overzicht met de top 25 van The Bold and The Beautiful hoogtepunten van het aflopen jaar. Tot slot vertelt bekend Nederland wie hun favoriete ‘Bold’-ster aller tijden is en wordt het levensverhaal van de acteurs belicht.
Maandag 1 januari staat geheel in het teken van The Bold and The Beautiful dankzij een marathonuitzending met diverse afleveringen van de afgelopen jaren. Alle memorabele momenten van deze bijna twintig jaar bestaande soap komen nog eens voorbij tussen 10.00 en 18.00 uur bij SBS 6.
Om 18.00 uur is vervolgens de eerste nieuwe aflevering van The Bold bij SBS 6 te zien.bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SBS 6 zal The Bold iedere werkdag om 14.00 uur herhalen.
Oui, vandaar ook deze TT.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Thorne en Darla een leuk stel![]()
Hij bedoelt die 8 uur durende marathon op nieuwjaarsdag.quote:
Ach ja dat klopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij bedoelt die 8 uur durende marathon op nieuwjaarsdag.
ik neem alle afleveringen gewoon op en kijk ze dan 1X per week achter elkaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef PV het volgende:
Hmm. Ik weet niet of ik wel weer ga kijken dan. Ik vind het wel prettig dat ik een tv-verslaving minder heb op dit moment
"quote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben blij dat het gewoon om 18.00 begint elke avond een half uurtje
Net voor RTL Boulevard begint![]()
en nu is het topic weer normaalquote:Op zondag 26 november 2006 00:41 schreef static het volgende:
Test.
kreeg jij ook een foutmelding?quote:
maargoed alles is weel opgelostquote:Op zondag 26 november 2006 01:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook een foutmelding.
Dus heb ik laten weten aan de mods![]()
Ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef laffer het volgende:
ik neem alle afleveringen gewoon op en kijk ze dan 1X per week achter elkaar![]()
Daarom heb ik de tv maar uitgezetquote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef PV het volgende:
Wel leuk om die 'oude' stukjes terug te zien, vandaag bij SBS. Maar waarom moet er zoveel reclame & belspellen tussendoor![]()
![]()
Eenschquote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef PV het volgende:
Wel leuk om die 'oude' stukjes terug te zien, vandaag bij SBS. Maar waarom moet er zoveel reclame & belspellen tussendoor![]()
![]()
Acteurs Winsor Harmon en Lorenzo Lamas hebben een bezoek aan Nederland uitgesteld omdat ze bang zijn voor aanslagen. Dat heeft SBS6 dinsdag bekendgemaakt. De acteurs, bekend als Thorne Forrester en Hector Ramirez uit de Amerikaanse soap 'The bold and the beautiful', durven niet te vliegen nu er een verhoogde terrorismedreiging is in de Verenigde Staten. Afgelopen weekeinde werd 'code orange' afgegeven vanwege de executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat belspel was ook een anti-climax! Gaat het geldbedrag er niet uit.
Ik lag wel dubbel toen de winnares van het etentje met Thorne & Hector bekende dat ze in een bejaardenflat woont.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:16 schreef PV het volgende:
Acteurs Winsor Harmon en Lorenzo Lamas hebben een bezoek aan Nederland uitgesteld omdat ze bang zijn voor aanslagen. Dat heeft SBS6 dinsdag bekendgemaakt. De acteurs, bekend als Thorne Forrester en Hector Ramirez uit de Amerikaanse soap 'The bold and the beautiful', durven niet te vliegen nu er een verhoogde terrorismedreiging is in de Verenigde Staten. Afgelopen weekeinde werd 'code orange' afgegeven vanwege de executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein.
![]()
![]()
gaat het feest niet door
![]()
En dat kind ligt nu al een paar uur in alleen een handdoek. Half te bevriezen. En maar wakker he. Al úren. Vlak na een bevalling.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke is zojuist heel sexy bevallen in een zijden neglige in haar eigen bed met satijnen lakens. Natuurlijk zonder een spoortje van bloed, navelstrengen, placenta's en andere rommel. Dat is zo niet glamourous![]()
Jee zeg. Ik spring er op tijd in. Heb niets gemist vanaf vorig jaar sept/oktober.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef schatje het volgende:
SBS6 Berney en het is nu bezig. Iedere werkdag om 18:00.
.
Ja Caitlin en ik hebben geruild, zij Rick en ik neem Thomas!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef l3laster het volgende:
wat gaat rick er nu met dinges van door die was toch van thomas?
oscar is toch een neef ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En dat kind ligt nu al een paar uur in alleen een handdoek. Half te bevriezen. En maar wakker he. Al úren. Vlak na een bevalling.
Qua zwangerschappen en geloofwaardigheid slaan ze echt de plank mis in soaps. Ik wil alles geloven als dat nodig is, maar die baby's en zwangerschappen![]()
Kan iemand me even kort vertellen hoe men erachter is gekomen dat is Oscar een Marone is?! Is hij van Massimo? En zijn moeder is...?
Hm... ik lees net dat er in november jl maagkanker was ontdekt bij haar, dat wist ik niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is inderdaad overleden. Ik hoorde het ook...
Zag ik ook op haar Wiki, welke ongetwijfeld elk moment geupdated zal worden:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Hm... ik lees net dat er in november jl maagkanker was ontdekt bij haar, dat wist ik niet..
Dan heb je gelukkig niet het mooiste gemist: mijn romantische samenzijn met Thomas!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef berney het volgende:
![]()
Ik heb eergister de 1e tien minuten gemist. Net die uitbarsting van Thorne.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:55 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig niet het mooiste gemist: mijn romantische samenzijn met Thomas!.
Houdt het dan nooit op?! (USA spoiler!)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gaat Ridge binnenkort dood, of wordt hij vermist ofzo?!
Wil SBS6 nog even snel de overgebleven kijkers wegjagen voordat B&B weer naar RTL gaat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week maandag 5 maart The Bold voortaan om 17.00 i.p.v.18.00 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |